Εάν για κάθε χιλιάδα εισιτηρίων που έκοψε τον Αύγουστο το Champion Jet 1 στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, η Sea Jets προσέφερε ένα freddo espresso σκέτο στο φίλο σας το Μιχάλη (give away δηλαδή), δεν θα είχε χρειαστεί να βάλω ούτε μια φορά το χέρι στη τσέπη μου, αδέλφια μου σητζετακιδες😳. Θα άφηνα και πουρμπουαρ μάλιστα, διότι είμαι και large τύπος 🤦‍♂️Sea Jets, ας δώσουμε επιτέλους τα χέρια και ας κλείσουμε αυτή τη συμφωνία! Πως με τουμπαρατε πάλι έτσι, ένας θεός το ξέρει! Ότι θέλετε με κάνετε, οφείλω να το παραδεχτώ.
💥💥 Πολύ ψηλά κυμάνθηκε η κίνηση του λιμένας της Θεσσαλονίκης μας! Η μεγαλύτερη επίδοση, εδώ και αρκετά χρόνια, με έκανε να θυμηθώ παλιές, πολύ πιο ένδοξες εποχές για το λιμάνι της πόλης! Το κοντέρ έγραψε στο τέλος του μήνα, αύξηση κατά 15,3 % στη διακίνηση επιβατών και 10,5 % στα οχήματα σε σχέση με το περυσινό Αύγουστο! Μου αρέσει να βλέπω αυξήσεις, αρκεί να μην είναι στο λογαριασμό της ΔΕΗ 🙈.
💥Γουστάρετε Σκόπελο και πολύ καλά κάνετε! Εκεί, διακινήθηκε το 34,6 % του κόσμου, ακολούθησε η Σκιάθος μας με 25,99 %, Τρίτη η Αλόννησος με 17,55 %, η Λήμνος με 11%, η Μυτιλήνη και τέλος, το Μαντουδι μας!
💥Πριν λίγες ημέρες είχα γράψει ότι δεν είχα μείνει ευχαριστημένος με το κόσμο που ταξίδεψε για Λήμνο και Μυτιλήνη τον Ιούλιο. Λες και ήθελε να με αποστομωσει το πλοίο, λες και το πήρε πατριωτικά και τον Αύγουστο μετέφερε 76,7%π ερισσότερους επιβάτες και 74,85 % οχήματα, σε 5 επισκέψεις του στα νησιά, έναντι 2 του προηγούμενου μήνα! Ώστε με διαβάζεις Champion Jet 1 και θες να μου απαντήσεις μέσω των επιδόσεων σου? Πολύ καλά! Διάβασε το πρώτο κομμάτι του ποσταρισματος και τα ξανά λέμε 😏.
🎥Φωτογραφία? Την δανείστηκα μόνο για απόψε από το seanews.gr💪