Παρουσιάζεται το Σχέδιο Μάρκετινγκ Τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλίας
2017-03-24 13:44:22
Εκδήλωση με θέμα: “Παρουσίαση Σχεδίου Μάρκετινγκ Τουριστικού Προϊόντος της Θεσσαλίας & Δράσεων Τουριστικής Προβολής και Εκπαίδευσης”, διοργανώνεται την Τρίτη 28 Μαρτίου στις 18:30, στο ξενοδοχείο Domotel Xenia Volos (Πλαστήρα 1, Βόλος).
H εκδήλωση θα περιλαμβάνει την παρουσίαση του Σχεδίου Μάρκετινγκ Τουριστικού Προϊόντος της Θεσσαλίας και των δράσεων που υλοποιήθηκαν και προγραμματίζονται στο πλαίσιο της Σύμπραξης Τουρισμού για τη Θεσσαλία.
Χαιρετισμό στην ημερίδα θα απευθύνουν ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας, κ. Κωνσταντίνος Αγοραστός, ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) κ. Ανδρέας Α. Ανδρεάδης, και η Αγγελική Πατρούμπα, διευθύντρια Επικοινωνίας Coca- Cola Τρία Έψιλον. Θα ακολουθήσει παρουσίαση του Γενικού Διευθυντή της Marketing Greece κ. Ιωσήφ Πάρσαλη, με θέμα την καμπάνια του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλίας, των δράσεων και του προγραμματισμού.
Σχετικά με τη Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία
H Marketing Greece / ΣΕΤΕ , η Coca -Cola Τρία Έψιλον και η Περιφέρεια Θεσσαλίας, αναπτύσσουν τη «Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία» μία πρωτοπόρο για τα ελληνικά δεδοµένα, πλατφόρµα συνεργασίας για τη στήριξη και την ενίσχυση του τουρισμού.
Το πρόγραμμα «Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία» υλοποιείται σε δύο άξονες. Ο πρώτος αφορά στη στοχευμένη προβολή προορισμών και τοπικών προϊόντων της Θεσσαλίας μέσα από σύγχρονα εργαλεία μάρκετινγκ. Σε αυτόν εντάσσεται ένα ολοκληρωμένο Marketing Plan του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλίας, η δημιουργία κειμένων ταξιδιωτικών εμπειριών, η παραγωγή διαφημιστικών videos, ο σχεδιασμός και ανάπτυξη campaign website, ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων, καθώς και ψηφιακές καμπάνιες (campaign activation) στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό.
Ο δεύτερος άξονας αφορά στην ποιοτική και λειτουργική αναβάθμιση της τουριστικής επιχειρηματικότητας η οποία θα επιτευχθεί με το σχεδιασμό και την υλοποίηση προγράμματος εκπαίδευσης ανάπτυξης δεξιοτήτων και απευθύνεται στους επαγγελματίες του τουρισμού που δραστηριοποιούνται στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλίας.
Το 2016 αξιοποιήθηκε ως έτος προετοιμασίας του στρατηγικού σχεδιασμού, του περιεχομένου και των εργαλείων προώθησης του Περιφερειακού Τουριστικού Προϊόντος και το 2017 σηματοδοτεί το έτος υλοποίησης δράσεων προβολής και εκπαίδευσης.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ