Νέες σχολικές μονάδες και σημαντική ενίσχυση των δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, περιλαμβάνονται στον στρατηγικό σχεδιασμό για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης, του υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και θα υλοποιηθεί το σχολικό έτος 2026-2027. Με αποφάσεις της υπουργού Σοφίας Ζαχαράκη, τονίζεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας, υλοποιούνται στοχευμένες μεταβολές στο σχολικό δίκτυο, μέσω ιδρύσεων, συγχωνεύσεων, αναδιαρθρώσεων και προαγωγών σχολικών μονάδων.
Η υπουργός ανακοίνωσε μεταξύ άλλων πως ιδρύεται Εσπερινό Γυμνάσιο Αλμυρού με έδρα τον Αλμυρό και Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Σκοπέλου- Μαγνησίας.

