Σκιάθος: Στρατηγική Ανάπτυξη και Προκλήσεις για το 2026 – Το μήνυμα της Ένωση Ξενοδόχων Σκιάθου από το Λονδίνο
2025-11-18 13:50:46
Σαφή και ηχηρά μηνύματα για το παρόν και –κυρίως– το μέλλον του τουρισμού στη Σκιάθο έστειλε από τη World Travel Market 2025 στο Λονδίνο ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Σκιάθου, Άκης Τσαρούχης, σε συνέντευξή του στο Money & Tourism. Ο κ. Τσαρούχης τόνισε πως η Σκιάθος αποτελεί πλέον έναν προορισμό που «χρόνο με τον χρόνο καταρρίπτει αριθμητικά ρεκόρ», κάτι που αποτελεί ταυτόχρονα μεγάλη ευκαιρία αλλά και σημαντικό ρίσκο.
Η τουριστική άνοδος ενισχύει την τοπική οικονομία, επιτρέποντας επενδύσεις που στηρίζουν όχι μόνο την τουριστική βιομηχανία αλλά και τους υπόλοιπους κλάδους του νησιού. Ωστόσο, η επιτυχία αυτή μπορεί εύκολα να ανατραπεί αν ο επισκέπτης δεν λάβει την εμπειρία υψηλού επιπέδου που του έχει υποσχεθεί το brand “Skiathos”.
«Το brand δεν χτίζεται με marketing, αλλά με αυτό που ζει τελικά ο επισκέπτης», επισημαίνει χαρακτηριστικά. Γι’ αυτό και τονίζει ότι κανείς δεν πρέπει να επηρεάσει αρνητικά αποφάσεις και πολιτικές που σχετίζονται με το τουριστικό προϊόν του νησιού.
Η επένδυση σε υποδομές και σε αποφάσεις που βελτιώνουν την εμπειρία του επισκέπτη αποτελεί μονόδρομο, όπως δηλώνει. Όλοι οι φορείς πρέπει να στηρίζουν αυτές τις επιλογές στην πράξη, ώστε η Σκιάθος να συνεχίσει την ανοδική της πορεία.
Ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων εμφανίζεται ιδιαίτερα αισιόδοξος για το 2026, τονίζοντας τη σημασία της προβολής στην αγγλική αγορά, η οποία παραμένει μια από τις ισχυρότερες πηγές επισκεπτών. Παράλληλα, υπογραμμίζει ότι το «κλειδί για την επιμήκυνση της σεζόν» είναι η ανάπτυξη εναλλακτικών δραστηριοτήτων που θα προσελκύσουν ταξιδιώτες πέρα από τους μήνες αιχμής.
Ιδιαίτερη αναφορά κάνει στη νέα γενιά επαγγελματιών του Τουρισμού, σημειώνοντας ότι ο κλάδος «δεν είναι γαλέρα», αλλά ένα επάγγελμα με προοπτική και ετήσια ενασχόληση.
Τέλος, χαρακτηρίζει τη θαλάσσια συγκοινωνία της Σκιάθου ως την «αχίλλειο πτέρνα» του νησιού, ζητώντας σταθερή γραμμή με τον Άγιο Κωνσταντίνο όλο τον χρόνο, κάτι που –όπως σημειώνει– αποτελεί κρίσιμη προϋπόθεση για την ομαλή λειτουργία και ανάπτυξη του προορισμού.
Η Σκιάθος, με ισχυρό brand, υψηλές προσδοκίες και ένα κοινό που συνεχώς μεγαλώνει, βρίσκεται μπροστά σε μια ακόμη χρονιά προκλήσεων αλλά και μεγάλων ευκαιριών.
