Καταγγελία Βολιώτη για διαφορετική τιμή στο ράφι και στο ταμείο
2024-04-04 06:28:20
Σε καταγγελία τόσο στην Ένωση Καταναλωτών Βόλου όσο και στη Διεύθυνση Εμπορίου της Π.Ε. Μαγνησίας, θα προχωρήσει Βολιώτης, ο οποίος μετέβη σε υποκατάστημα γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ για να αγοράσει διάφορα προϊόντα. Μεταξύ αυτών και μία σοκολάτα.
Η συγκεκριμένη σοκολάτα στο ράφι έγραφε 1,18ευρώ, 20% έκπτωση από την αρχική τιμή που ήταν 1,48 ευρώ. Πηγαίνοντας στο ταμείο πληρώνει και πάει σπίτι του. Με έκπληξη διαπιστώνει ωστόσο ότι είχε χτυπηθεί η αρχική τιμή κι όχι η τιμή με την έκπτωση.
Ο ίδιος μιλώντας στη «Θ» ανέφερε «Δεν είναι τα 30λεπτά που με ενόχλησε, αλλά η κοροϊδία στον καταναλωτή. Αναλογιστείτε αυτό να γίνεται και σε άλλα προϊόντα και οι περισσότεροι καταναλωτές συνήθως δεν δίνουμε σημασία αν περνιούνται οι εκπτώσεις στα προϊόντα γιατί το θεωρούμε δεδομένο. Τριάντα λεπτά από μένα, 40 από τον άλλον, 50 από τον άλλον, άρα για ποια έκπτωση μιλάμε;».
Ο ίδιος θα απευθυνθεί σε κάθε αρμόδια Αρχή.
Ακόμα οπ σ αναφέρει η thessalia στην διάθεση της έχει , τόσο την τιμή του προϊόντος στο ράφι όσο και την απόδειξη που δόθηκε στον καταναλωτή.
ΕΝΚΑ Βόλου: Διασφάλιση διαφάνειας τιμών στα σούπερ μάρκετ
Από την Ομάδα Εργασίας για τα Δικαιώματα και υπεράσπιση των καταναλωτών της Ένωσης Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας ανακοινώνεται ότι:
«Τον τελευταίο καιρό αντιλαμβανόμαστε ότι τα δικαιώματα των καταναλωτών έχουν γίνει ολοένα και πιο σημαντικά, ειδικά στον τομέα του λιανικού εμπορίου.
Οι καταναλωτές έχουν το δικαίωμα να γνωρίζουν τις τιμές των προϊόντων που σκοπεύουν να αγοράσουν. Είναι σημαντικό για τα σούπερ μάρκετ να εμφανίζουν ακριβείς πληροφορίες τιμών μέσω ενδεικτικών πινακίδων, ετικετών ή άλλων μέσων. Η μη παροχή τέτοιων πληροφοριών παραβιάζει τα δικαιώματα των καταναλωτών και μπορεί να επιφέρει πρόστιμα στους ιδιοκτήτες των σούπερ μάρκετ.
Είναι σημαντικό, οι καταναλωτές, να δίνουν προσοχή στις εμφανίσεις των τιμών κατά τις αγορές τους. Εάν παρατηρούνται οποιεσδήποτε αποκλίσεις ή έλλειψη πληροφοριών τιμών για τα προϊόντα, έχουν το δικαίωμα να αντιμετωπίσουν το ζήτημα.
Βήματα που μπορείτε να κάνετε:
Ενημερώστε τον υπεύθυνο ή το προσωπικό του καταστήματος για τυχόν διαφορές τιμών.
Λάβετε υπόψιν το προϊόν, τη θέση του και τυχόν σχετικές λεπτομέρειες για να τεκμηριώσετε το ζήτημα.
Εάν το πρόβλημα παραμένει, εξετάστε το ενδεχόμενο να επικοινωνήσετε με τις αρχές προστασίας των καταναλωτών ή με οργανισμούς όπως τη δική μας Ένωση για βοήθεια.
Εξοικειωθείτε με τους νόμους και τους κανονισμούς για την προστασία των καταναλωτών για να διεκδικείτε αποτελεσματικά τα δικαιώματά σας.
Να θυμάστε, η διαφάνεια και η ακεραιότητα των τιμών είναι το κλειδί για τη διασφάλιση δίκαιων και ηθικών επιχειρηματικών πρακτικών».