Δήμος Αλοννήσου: Ορίστηκαν οι νέοι Αντιδήμαρχοι και τα μέλη της δημοτικής επιτροπής
2024-01-10 13:04:13Μετά την εκλογή του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου, η νεοεκλεγείσα πρόεδρος, Βλάϊκου Σμαραγδή κάλεσε το συμβούλιο να προβεί σε ειδική αυτή συνεδρίαση, όπως ισχύει, στην εκλογή των τακτικών και αναπληρωματικών μελών της δημοτικής επιτροπής για την πρώτη θητεία της τρέχουσας δημοτικής περιόδου. Με το πέρας της ψηφοφορίας τα αποτελέσματα ανέδειξαν τα 4 νέα μέλη της Δημοτικής Επιτροπής Αλοννήσου. Τακτικά μέλη παράταξης δημάρχου : 1. Ο Μαλαματένιας Νικόλαος του Σπυρίδωνος 2. Ο Κων/νος Χλίβας του Νικηφόρου Αναπληρωματικά μέλη παράταξης δημάρχου: 1. Ο Δροσάκης Απόστολος του Δροσάκη 1ο Αναπληρωματικό μέλος 2. Ο Στρουφλιώτης Γεώργιος – Χρήστος 2ο Αναπληρωματικό μέλος Τακτικά μέλη από την παράταξη της μειοψηφίας : 1. Δημήτριος Σκιάνης (Τακτικό μέλος) 2. Καλογιάννης Δ. Θεόδωρος (τακτικό Μέλος Αναπληρωματικά μέλη από τις παρατάξεις της μειοψηφίας: 1. Μαλαματένιας Ι. Θεόδωρος (1ο αναπληρωματικό μέλος) 2. Κότης Κ. Ιωάννης (2ο Αναπληρωματικό μέλος) Παράλληλα σήμερα Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2024, ο Δήμαρχος Αλοννήσου κ. Παναγιώτης Αναγνώστου όρισε τους τρεις Αντιδημάρχους της νέα δημοτικής αρχής καθώς και τα καθήκοντά τους. Συγκεκριμένα θέση αντιδημάρχου λαμβάνουν οι κύριοι Καραμαλής Νικόλαος, Αγάλλου Γεώργιος, Μαλαματένιας Νικόλαος, οι δύο με αντιμισθία και ο ένας άνευ. Τα καθήκοντα των νέων Αντιδημάρχων Αλονήσσου Α. Ορίζεται Αντιδήμαρχος με αντιμισθία ο Δημοτικός Σύμβουλος της πλειοψηφίας κ. Καραμαλής Νικόλαος του Αποστόλου και του μεταβιβάζονται καθ’ ύλην οι παρακάτω αρμοδιότητες: 1. Την αρμοδιότητα για την καλή λειτουργία των αθλητικών εγκαταστάσεων του δήμου. 2. Την εποπτεία και ευθύνη της Καθαριότητας: - Την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων, και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά σε κεντρικό επίπεδο. - Την αρμοδιότητα έκδοσης και υπογραφής βεβαιώσεων «Περί αποκομιδής απορριμμάτων για χρήση στον Ε.Ο.Τ.». 3. Την αρμοδιότητα αποκομιδής ανακυκλώσιμων υλικών. 4. Τις δράσεις και την ευθύνη για την ανακύκλωση των απορριμμάτων και υλικών. 5. Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του Δημοτικού Σφαγείου. 6. Τεχνικών Έργων και ιδίως την εποπτεία και ευθύνη των Τεχνικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα της Διεύθυνσης των Τεχνικών Έργων, Τεχνικής και Γραμματειακής Υποστήριξης - Τεχνικό Αρχείο, Επίβλεψης Έργων, Εκτέλεσης Έργων Οδοποιίας, Εκτέλεσης Κτιριακών Έργων, Εκτέλεσης Έργων Υπαίθριων Χώρων, τεχνικών Συνεργείων, Την ευθύνη για την σωστή και έγκαιρη εκτέλεση των έργων που εκτελούνται δι’ αυτεπιστασίας (εκτός ύδρευσης- αποχέτευσης), την παρακολούθηση τους, την διοίκηση τους και τον έλεγχο της εκτέλεσης τους. 7. Την εποπτεία και ευθύνη για την λειτουργία Ελικοδρόμιου Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου. 8. Τις δράσεις για τα αδέσποτα ζώα . 9.Την ευθύνη και αρμοδιότητα λειτουργίας των παιδικών χαρών, όπως αυτές προβλέπονται από την αριθμ. 28492/18-05-2009 (ΦΕΚ 931/Β/2009) απόφαση του Υπουργείου Εσωτερικών Να ελέγχει και να υπογράφει τις βεβαιώσεις απασχόλησης του προσωπικού των ανωτέρω Διευθύνσεων και υπηρεσιών που αφορούν πρόσθετες αμοιβές για τυχόν πρόσθετη απασχόληση κάθε τύπου (υπερωρίες, επιδόματα αργίας ή νύκτας, έξοδα κινήσεως κλπ). Β. Ορίζεται Αντιδήμαρχος άνευ αντιμισθίας τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας ο κ. Αγάλλου Γεώργιος του Κωνσταντίνου και του μεταβιβάζονται καθ’ ύλην οι παρακάτω αρμοδιότητες: 1. Την ευθύνη της συντήρησης και επισκευής ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού και διαχείριση υλικών, καυσίμων, ανταλλακτικών μηχανολογικού εξοπλισμού τους. 2.Την ευθύνη του τομέα Ανάπτυξης Οικολογίας, Ενέργειας και εναλλακτικών μορφών ενέργειας, έρευνας και τεχνολογίας. 3.Την μελέτη και τον σχεδιασμό για την βελτίωση των συστημάτων και μέσων που είναι κατάλληλα για την διασφάλιση της ικανοποιητικής συντήρησης των χώρων πρασίνου του δήμου. 4. Την μελέτη για τις τεχνικές προδιαγραφές και τις αναγκαίες ποσότητες των κάθε είδους τεχνικών μέσων και υλικών που απαιτούνται για την αποτελεσματική και αποδοτική εκτέλεση των λειτουργιών των χώρων πρασίνου του δήμου (τεχνικά μέσα, εργαλεία, λιπάσματα, φάρμακα κ.λ.π). 5.Διαμορφώνει τα αναλυτικά περιοδικά προγράμματα και συγκροτεί τα συνεργεία για την εκτέλεση των εργασιών συντήρησης πρασίνου και κηποτεχνιας και καθαρισμού των μονοπατιών. 6.Διενεργεί με τα κατάλληλα συνεργεία και τεχνικά μέσα το έργο της συντήρησης πρασίνου και κηποτεχνίας. 7.Μεριμνά για τον σωστό χειρισμό και την διατήρηση σε καλή κατάσταση των τεχνικών μέσων που χρησιμοποιούν τα συνεργεία του τμήματος. 8.Καταγράφει και συγκεντρώνει καθημερινά στοιχεία για την εκτέλεση των προγραμμάτων πρασίνου του τμήματος. 9. Την εποπτεία και ευθύνη των κοιμητηρίων 10.Την εποπτεία και ευθύνη για την διενέργεια κουνουποκτονίας. Γ. Ορίζεται Αντιδήμαρχος με αντιμισθία ο Δημοτικός Σύμβουλος της πλειοψηφίας κ. Μαλαματένιας Νικόλαος του Σπυρίδωνος και του μεταβιβάζονται καθ’ ύλην οι παρακάτω αρμοδιότητες: 1. Τον συντονισμό και επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας. 2.Την ευθύνη για την σωστή και έγκαιρη εκτέλεση των αντιπλημμυρικών έργων και εγγειοβελτιωτικών έργων. 3. Δημοτικής Συγκοινωνίας - την εποπτεία και ευθύνη για θέματα ενδοδημοτικής αστικής συγκοινωνίας. 4. Κυκλοφοριακού και ιδίως: τους χώρους στάθμευσης, καθώς και τον έλεγχο της στάθμευσης των αυτοκινήτων. - Τη ρύθμιση της κυκλοφορίας, τον καθορισμό πεζοδρόμων, μονοδρομήσεων και κατευθύνσεων της κυκλοφορίας, την απομάκρυνση εγκαταλελειμμένων οχημάτων και γενικότερα τη λήψη μέτρων για την αποφυγή δυσμενών επιδράσεων στην ασφάλεια της κυκλοφορίας, τις αρμοδιότητες στον τομέα των μεταφορών. - Τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή κυρώσεων για τις ανωτέρω περιπτώσεις και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου. . 5. Την ευθύνη για την σωστή και έγκαιρη εκτέλεση των έργων ύδρευσης- αποχέτευσης που εκτελούνται δι’ αυτεπιστασίας την παρακολούθηση τους, την διοίκηση τους και τον έλεγχο της εκτέλεσης τους. 7. Τεχνικών έργων που αφορούν την ύδρευση-αποχέτευση. Την ευθύνη για την σωστή και έγκαιρη εκτέλεση των έργων ύδρευσης - αποχέτευσης, την παρακολούθηση τους την διοίκηση τους και το έλεγχο της εκτέλεσης τους. 8. Τη συντήρηση και διαχείριση των συστημάτων δικτύων ύδρευσης 9. Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας των αντλιοστασίων του δήμου 10. Της συντήρησης και διαχείρισης της αποχέτευσης και των βιολογικών καθαρισμών. 11.Την ευθύνη των Δασών, δημοτικών και κοινοτικών καλλιεργητικών εκτάσεων και βοσκοτόπων, προστασία και διαχείριση υδάτινων πόρων. Επιμέλεια: Αλεξάνδρα Μπαναΐ