SKIATHOS Ο καιρός σήμερα

ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΗΤΑΕΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Η κα ΚΟΛΥΝΔΡΙΝΗ ;;;;

2016-11-12 21:56:40

Αναλυτικά η επιστολή της Αντιπεριφερειάρχη: κ. Υπουργέ, Με την παρούσα επιστολή θα θέλαμε να σας εκφράσουμε την έντονη δυσαρέσκεια και απογοήτευση μαθητών και γονέων του Μουσικού Σχολείου Βόλου, για τα κενά στις διδακτικές ώρες και την έλλειψη καθηγητών μουσικής. Όπως αντιλαμβάνεστε και εσείς ο ίδιος Μουσικό Σχολείο χωρίς καθηγητές μουσικής δεν δύναται να λειτουργήσει. Για άλλη μια φορά γίναμε δέκτες έντονων παραπόνων από τους μαθητές, που τα τελευταία έξι τουλάχιστον χρόνια αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα σε ελλείψεις εκπαιδευτικών κυρίως για τα μουσικά μαθήματα. Είναι πράγματι τραγελαφικό, μαθητές που διαμένουν εκτός πόλης του Βόλου και διανύουν καθημερινά αρκετά χιλιόμετρα για να πάνε στο Μουσικό Σχολείο, να μην μπορούν να διδαχθούν τα μαθήματα μουσικής λόγω έλλειψης καθηγητών. Είναι αδιανόητο καθημερινά μαθητές του Μουσικού Σχολείου να έχουν μέχρι και τρία κενά σε μουσικά μαθήματα, κυρίως στο πιάνο, την κιθάρα και τα παραδοσιακά όργανα. Σημαντικό πρόβλημα και η έλλειψη βιβλίων μουσικής παιδείας. Οι μαθητές αναγκάζονται να τα αγοράσουν, με το κόστος να είναι μεγάλο και με τον προϋπολογισμό των γονέων να επιβαρύνεται ακόμη περισσότερο, αν και κάποιοι γονείς αδυνατούν να τα αγοράσουν. Ένα άλλο θέμα που προτάσσουν οι μαθητές και είναι απολύτως δίκαιο να υπάρξει μοριοδότηση για μαθητές που διαπρέπουν στη μουσική, σε διαγωνισμούς που γίνονται κάθε χρόνο, είτε να συμψηφίζεται η βαθμολογία μουσικής παιδείας τριών ετών του Λυκείου από τις εξετάσεις και οι αριστεύσαντες μαθητές να πριμοδοτούνται με 1.000 μέχρι 1.500 μόρια για να εισάγονται στις σχολές ΑΕΙ και ΤΕΙ μουσικολογίας. Τέλος οι μαθητές ζητούνε πιστοποίηση των διδακτικών ωρών της μουσικής παιδείας ώστε να μπορούν να αναγνωρίζονται και να δίνουνε εξετάσεις για πτυχία αρμονίας ή θεωρίας μουσικής στα Ωδεία χωρίς να χρειάζεται να πληρώνουνε επιπλέον χρήματα στα ωδεία. Είναι άδικο και για τα ίδια τα παιδιά που παρακολουθούν μαθήματα ίδιας, ίσως και παραπάνω, χρονικής διάρκειας σε αντίθεση με τα παιδιά που πηγαίνουν σε ωδεία, να μην υφίσταται μια εξεταστική διαδικασία η οποία θα τους πιστοποιεί τις γνώσεις και τις ώρες που έχουν διδαχθεί. Ως λύση προτείνεται, να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες από το Υπουργείο Παιδείας ώστε η Ευρωπαϊκή (η οποία είναι αρμόδια για πιστοποιήσεις τέτοιου είδους π.χ. ΕΠΑΛ) να δημιουργήσει μια εξεταστική διαδικασία η οποία θα αναγνωρίζει τις σπουδές των μαθητών των Μουσικών Σχολείων. Είναι πράγματι λυπηρό ένα σχολικό κτίριο, αυτό του Μουσικού Σχολείου, να είναι στολίδι για την πόλη του Βόλου και από την άλλη να αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία του. Τα κενά είναι τραγικά, ενώ ελλείψεις παρατηρούνται μεταξύ άλλων σε σχολεία των νησιών, στα ΕΠΑΛ και σε ειδικά σχολεία. Θεωρούμε ότι τα προβλήματα θα πρέπει να τα αξιολογήσετε και να τα επιλύσετε με σειρά προτεραιότητας και άμεσα. Στην Παιδεία δεν χωρούν πολιτικές, παρά μόνο γενναίες αποφάσεις προς επίλυση των σοβαρών προβλημάτων. Τα παιδιά μας που είναι το μέλλον αυτής της χώρας, πρέπει να εφοδιαστούν με γνώσεις, για να μπορέσουν να δημιουργήσουν σε προσωπικό και συλλογικό επίπεδο, να συνεχίσουν την ιστορία μας και τον πολιτισμό μας. Τέλος, ως Αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας και Σποράδων θα επιθυμούσα συνάντηση μαζί σας στο Υπουργείο κατά την οποία θα παρίστατο και αντιπροσωπεία μαθητών του Μουσικού Σχολείου της πόλης μας.