Ποιοτικός Τουρίστας δεν είναι μόνο ο πλούσιος τουρίστας | του Αλέξανδρου Ευσταθίου*
2017-08-02 17:31:56Διευκρινήσεις και πληροφορίες σχετικά με το Group της Thomas Cook έδωσε ο κ., Αλέξανδρος Ευσταθίου Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Σκιάθου & Υπεύθυνος της Dolphin of Skiathos μετά από σχετική ανάρτηση - έρευνα της Εταιρείας για τον Τουρισμό χωρίς να υπάρχει αναφορά για τη Σκιάθο.
Ο κ. Ευσταθίου αναφέρει :
"Το Group της Thomas Cook είναι ο μεγαλύτερος Tour Operator για τη Σκιάθο τα τελευταία χρόνια, κυριαρχώντας στην Βρετανική και Σκανδιναβική αγορά και κάνοντας σταθερά βήματα στην Γερμανική και Βελγική αγορά
Να σημειώσω επίσης οτι το 30% περίπου των θέσεων στις πτήσεις της Thomas Cook πωλείται χωρίς την υποχρέωση πακέτου βοηθώντας τα μέγιστα στις πωλήσεις καταλυμάτων που κινούνται στην αγορά ελεύθερα.
Η Thomas Cook παρουσιάζει σταδιακή άνοδο στον προορισμό και σε συνεργασία μαζί μας προγραμματίζονται επενδύσεις που θα αλλάξουν το τοπίο. Όπως καταλαβαίνετε, όλες οι φήμες και η παραφιλολογία τοπικών άσχετων και απληροφόρητων περί της τουριστικής αγοράς διαψεύστηκαν παταγωδώς.
Η Σκιάθος αποτελεί προτεραιότητα ειδικά για το Βρετανό τουρίστα και ειδικά για τη μέση Αγγλική οικογένεια, η οποία όμως λόγω της ανασφάλειας που προκαλεί η περίπτωση του Brexit, ξοδεύει σαφώς λιγότερα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η ποιότητα των ανθρώπων μειώνεται.
Ποιοτικός Τουρίστας δεν είναι ο πλούσιος Τουρίστας
1ον. Η Θάσος αποτελεί καινούργιο προορισμό για την ThomasCook, μόλις πέρυσι ξεκίνησαν οι πτήσεις και οι μόλις 2 πτήσεις εβδομαδιαίως έγιναν 3
2ον. Στη Σαντορίνη και στη Λευκάδα, οι αφίξεις της Thomas Cook σε απόλυτα νούμερα ήταν πολύ μικρές και όπως η απλή αριθμητική διδάσκει το 53% στις 5.000 αφίξεις είναι μικρότερο από το 15% στις 40.000 αφίξεις της Thomas Cook στο νησί μας
3ον. Και μια ερώτηση προς όλους μας. Θα θέλαμε η Σκιάθος να γινει Λαγανάς (Ζάκυνθος), Φαληράκι (Ροδος) Κάβος (Κέρκυρα), Μάλια (Κρήτη) ;
Αυτό καταδεικνύει ο δείκτης περί δημοφιλούς προορισμού σε νέους που κάνουν πρώτη φορά διακοπές χωρίς γονείς
Όσον αφορά τον επανασχεδιασμό του τουριστικού προϊόντος που προσφέρουμε, αυτό δεν γίνεται με ανταλλαγές απόψεων στο facebook η στα υπόλοιπα κοινωνικά μέσα με ανέξοδες φιλολογίες αλλά με συνέργειες, γνώση και πράξη
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ