- 10 κατευθυντικά συστήματα πλοήγησης (ραδιοφάροι) πολύ υψηλής συχνότητας DVOR, για αεροδρόμια και για σημεία οριοθέτησης αεροδιαδρόμων. Εξ αυτών, έξι θα εγκατασταθούν στους αερολιμένες Ζακύνθου, Ρόδου, Χίου, Μυτιλήνης, Θεσσαλονίκης, Νέας Αγχιάλου, τρία στις θέσεις οριοθέτησης αεροδιαδρόμων Φίσκα Θεσσαλονίκης, Κάρυστος, Στρώμα Υμηττού, και ένα ως σύστημα αναφοράς στο Κέντρο Ηλεκτρονικών Εφαρμογών και Μείζονος Συντήρησης.
- 13 αεροναυτιλιακά ραδιοβοήθηματα μέτρησης απόστασης DME, για αερολιμένες και για σημεία οριοθέτησης αεροδιαδρόμων. Από αυτά, δύο θα εγκατασταθούν στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος», πέντε στους αερολιμένες Θεσσαλονίκης, Σκιάθου, Κεφαλληνίας, Πάρου, Τανάγρας, πέντε στις θέσεις οριοθέτησης αεροδιαδρόμων Δίδυμο Αργολίδας, Κέα, Κάρυστος, Στρώμα Υμηττού, Παλαιοχώρα Χανίων και ένα ως σύστημα αναφοράς στο Κέντρο Ηλεκτρονικών Εφαρμογών και Μείζονος Συντήρησης.
- Επίσης έξι συστήματα ενόργανης προσγείωσης ILS, εκ των οποίων τα πέντε θα εγκατασταθούν στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος» και ένα στον αερολιμένα Ρόδου.
Σημειωτέον ότι τα υπάρχοντα συστήματα πλοήγησης λειτουργούν εδώ και 25 χρόνια και πλέον λόγω παλαιότητας δεν υποστηρίζονται από ανταλλακτικά, ενώ το κόστος συντήρησης είναι αυξημένο. Επιπλέον, η χώρα υποχρεούται να εφαρμόσει τους Ευρωπαϊκούς Κανονισμούς, που αφορούν στον Ενιαίο Ευρωπαϊκό Ουρανό (SES).