ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ : Νέος κύκλος σεμιναρίων για την Δημιουργία Ηλεκτρονικού Καταστήματος (e-shop)
2020-12-14 22:28:43
Eξαιτίας του ιδιαίτερα υψηλού ενδιαφέροντος για τη συμμετοχή στο ηλεκτρονικό σεμινάριο με θέμα «Διαδικασία δημιουργίας ηλεκτρονικού καταστήματος στο Internet (e-shop)», προκειμένου να μπορέσουν να παρακολουθήσουν το σεμινάριο όλοι οι αιτούντες, το Επιμελητήριο ενημερώνει τα μέλη του ότι ξεκινάει άμεσα και δεύτερος κύκλος του σεμιναρίου παράλληλα με τον πρώτο.
Υπενθυμίζεται ότι το σεμινάριο εντάσσεται στο πλαίσιο της υλοποίησης μίας ολοκληρωμένης καμπάνιας για την στήριξης των τοπικών ηλεκτρονικών καταστημάτων, και θα επιτρέψει στις τοπικές επιχειρήσεις να γνωρίζουν τι χρειάζεται για να δημιουργήσουν το δικό τους ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) αλλά και πως μπορούν να βελτιώσουν το υπάρχον τους ηλεκτρονικό κατάστημα για την μεγιστοποίηση των πωλήσεων τους. Η θεωρητική ενότητα θα πραγματοποιηθεί:
Τρίτη, 15 Δεκεμβρίου 2020 ώρα 18:00-20:00 και
Πέμπτη, 17 Δεκεμβρίου 2020 και ώρα 18:00-20:00
ενώ οι ημερομηνίες πραγματοποίησης των δύο δίωρων μαθημάτων για την δεύτερη ενότητα θα καθοριστούν μετά την ολοκλήρωση της θεωρητικής ενότητας.
Το ηλεκτρονικό σεμινάριο με θέμα «Διαδικασία δημιουργίας ηλεκτρονικού καταστήματος στο Internet (e-shop)» θα ολοκληρωθεί σε δύο (2) ενότητες, θεωρητική και πρακτική και θα ολοκληρωθεί σε τέσσερα (4) δίωρα μαθήματα δύο (2) για την πρώτη ενότητα και δύο (2) για την δεύτερη. Εισηγητής του σεμιναρίου θα είναι ο κος Δημήτρης Ζαφείρης, Web Designer της εταιρείας BiconApps.
Στο θεωρητικό μέρος θα συζητηθούν θέματα σχετικά με την δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Ειδικότερα, θα περιλαμβάνει τις παρακάτω υποενότητες :
- Εισαγωγικά περί Internet,
- Τι είναι ένα e shop,
- Πότε και γιατί το χρειαζόμαστε,
- Πλεονεκτήματα – μειονεκτήματα,
- Τεχνολογία πίσω από ένα e shop - πλατφόρμες δημιουργίας,
- Επεξήγηση κόστους, ανάπτυξης και συντήρησης,
- Προϊόντα – υπηρεσίες, τύποι προϊόντων, διαχείριση τους,
- Γέφυρες διασύνδεσης μεταξύ e-shop και προγραμμάτων διαχείρισης αποθήκης,
- Social media, διαφημιστικές καμπάνιες, μηχανές αναζήτησης),
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ