Η διακίνηση ναρκωτικών ουσιών αποτελεί την μάστιγα του αιώνα. Απέραντη, θανατηφόρα, αδιάφορη προς τους ηθικούς φραγμούς της εποχής, αμείλικτη και ανθεκτική, παραπέμπει σε μεγάλο βαθμό σε έναν χορό τανγκό. Στην χώρα μας, σχολές τέτοιου είδους τανγκό χαράσσουν αντίθετη της αστικοποίησης πορεία. Ως έχων την ευχέρεια διακρίνειν υπό το ίδιο οπτικό πρίσμα επαρχία και αστικό τοπίο, έκρινα ότι οφείλω να καταγράψω κάποιες σοβαρές ανησυχίες μου.

Τελευταία υπάρχουν ενδείξεις, κυκλοφορούν φήμες αν θέλετε, ότι πρόσωπα υπεράνω υποψίας, τα οποία έχουν την δημόσια και λαϊκή πολλές φορές εξουσιοδότηση- ας μου επιτραπεί η έκφραση- να λύνουν και να δένουν στα δρώμενα της κοινωνικής μας ζωής, παρουσιάζουν ένα ιδιαίτερο ταλέντο στο συγκεκριμένο είδος τανγκό. Μέχρι σε σημείο που κτίζουν και επαγγελματική καριέρα γύρω απ’ αυτό.

Παράλληλα όμως παρατηρούνται τριγύρω από τις σχολές τανγκό μαζικές και στοχευμένες προσπάθειες από εντεταλμένες υπηρεσίες για να μπει ένα λουκέτο στις εν λόγω σχολές.   ‘’ Επιτέλους, φως στο τούνελ’’ θα έλεγε κανείς. Δεν ενστερνίζομαι όμως απόλυτα την παραπάνω φράση. Και ο λόγος είναι ότι προβληματίζομαι με την λέξη ‘’στοχευμένες’’.

Ποιος άραγε γνωρίζει καλύτερα από τον επαγγελματία χορευτή τις διευθύνσεις των συγκεκριμένων σχολών;

Τα ονόματα των χορευτών;

Μήπως λοιπόν τελικά ο ταλαντούχος tanguero και κεντρικό πρόσωπο του παρόντος άρθρου αισθάνεται να σφίγγει ο κλοιός γύρω του;

Μήπως επιθυμεί να θολώσει τα νερά;

Να χρησιμοποιήσει τους μαθητευόμενούς του ως ‘’αποδιοπομπαίους τράγους’’;

Να τινάξει τις υποψίες από το πέτο του ακριβού σμόκιν του;

Υπάρχουν άραγε άνω του ενός επαγγελματίες χορευτές;

Ένα όμως είναι σίγουρο. Ότι μετά το κρίσιμο ‘’καμπεσέο’, αρχίζει ο χορός. Και σε αυτό το τανγκό χορεύουν δύο. Επαγγελματίας και αρχάριος χορευτής. Μέχρις ότου ο επαγγελματίας να βάλει τρικλοποδιά στον αρχάριο.

(*) Ο Θεόδωρος Ρηγανάς είναι Φοιτητής ΣΕΜΦΕ, ΕΜΠ,Απόφοιτος ΓΕΛ Σκιάθου