Όπως αναφέρει η Χαριτίνη Μαλισσόβα:
Η συγγραφή του βιβλίου προέκυψε από προβληματισμούς και ερωτήματα που δημιουργήθηκαν ή τέθηκαν κατά τη διάρκεια των είκοσι πέντε χρόνων που διδάσκω στο δημόσιο Δημοτικό Σχολείο. Σε αυτό το διάστημα, και παρόλη τη γενικότερη άνοδο του γνωσιακού φορτίου και του εκπαιδευτικού επιπέδου τόσο των εκπαιδευτικών, όσο και των γονέων, οι σχέσεις των εκπαιδευτικών και των γονέων συνεχίζουν να περνούν από τον κύκλο ενός κανόνα που, παρότι στη γενική του μορφή είναι αναμενόμενος, ωστόσο, παρουσιάζει διακυμάνσεις, εντάσεις, που δοκιμάζουν τους μετέχοντες και, συχνά, τους οδηγεί σε αντιπαραγωγικά αδιέξοδα.
Το βιβλίο εστιάζει στην αρμονική συνεργασία μεταξύ γονέων και εκπαιδευτικών με απώτερο στόχο την υγιή σχέση των παιδιών με τη σχολική ζωή, τόσο σε μαθησιακό, όσο και σε επίπεδο κοινωνικοποίησης και ψυχικής διάθεσης.

•Πού αρχίζει και πού τελειώνει η δικαιοδοσία των γονέων στην άσκηση κριτικής στη λειτουργία του σχολείου;
•Τι συμβαίνει όταν οι θεωρίες παιδαγωγών ψυχολόγων και κοινωνιολόγων εφαρμόζονται στη σχολική τάξη;
•Πώς γεφυρώνεται η θεωρία με την εκπαιδευτική πράξη;
•Πότε, με ποιον τρόπο και σε ποιο βαθμό μπορεί ο γονέας να παρέμβει στην εκπαιδευτική διαδικασία;
•Πού τελειώνει η ορθή κρίση και πού αρχίζει η μεροληψία;
•Ποια, εν τέλει, είναι τα στοιχεία του καλού γονιού μαθητή και του καλού εκπαιδευτικού και ποια τα όρια που οφείλουν να τηρούνται και από τις δύο πλευρές;
Περιέχει παράρτημα με νόμους που συνήθως αναζητούν γονείς και εκπαιδευτικοί σχετικά με τη λειτουργία των σχολείων.
Η Χαριτίνη Μαλισσόβα γεννήθηκε και κατοικεί στον Βόλο όπου και εργάζεται ως εκπαιδευτικός στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Από το 2014 αρθρογραφεί στην εφημερίδα Θεσσαλία. Έχει γράψει τέσσερα παραμύθια, τα οποία έχουν παρουσιαστεί σε σχολικές παραστάσεις, διασκευασμένα σε θεατρική μορφή.
Το 2019 κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Αρμός η ποιητική συλλογή της με τίτλο Ιδεατή ολότητα.