Σε χιλιάδες Ιταλούς δυνητικούς ταξιδιώτες που θέλουν να ταξιδέψουν στην Ελλάδα, παρουσιάστηκε διαδικτυακά η Σκόπελος τη Δευτέρα 27 Ιουνίου 2022 στο πλαίσιο της συμμετοχής του Δήμου στην πρωτότυπη δράση #AgapiMouGrecia.   

Tο #AgapiMouGrecia είναι ένα project που σχεδιάστηκε και προωθείται μεταξύ άλλων από την έγκυρη δημοσιογράφο και blogger κυρία Paola Giovanettoni. Η δράση προβάλλεται από τα διαδικτυακά κανάλια και μέσα κοινωνικής δικτύωσης,  MYTH euromed και MY Greek Salad  και στοχεύει στο να προσελκύσει και να ενθαρρύνει το Ιταλικό κοινό να ταξιδέψουν και να ανακαλύψουν την Ελλάδα. Το #AgapiMouGrecia έχει την Αιγίδα του ΕΟΤ,  βασίζεται στο αίσθημα αμοιβαίας εγγύτητας μεταξύ των δύο χωρών και είναι αφιερωμένο όχι μόνο σε όσους γνωρίζουν ήδη την Ελλάδα αλλά και σε όσους επιθυμούν να ταξιδέψουν πρώτη φορά σε έναν Ελληνικό προορισμό. Αξίζει να αναφερθεί πως το mygreeksalad.it θεωρείται το κορυφαίο ταξιδιωτικό blog της Ιταλίας που εστιάζει σε ποιοτικούς Ελληνικούς προορισμούς μέσα από την ποιοτική φωτογραφία, το πλούσιο περιεχόμενο και τη μοντέρνα αισθητική του. Την παρουσίαση https://fb.watch/dVzNZVCQQo/ ανέλαβε η Πρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου Σκοπέλου, κυρία Ιωάννα Ευσταθίου που στη διάρκεια εκτενούς live επικοινωνίας 45 λεπτών περίπου, ανέδειξε τις διαφορετικές αξιόλογες πτυχές του προορισμού που μπορούν να γοητεύουν τον Ιταλό ταξιδιώτη.

Το Mamma Mia, οι παραδεισένιες παραλίες, η μαγευτική φύση, οι εναλλακτικές δραστηριότητες, η γαστρονομία, η παράδοση, ο πολιτισμός και η ποιότητα τουριστικών υπηρεσιών φιλοξενίας, αναψυχής και εστίασης ήταν ορισμένα μόλις από τα θέματα που αναλύθηκαν στο πλαίσιο της παρουσίασης. «Προμηνύεται μια σεζόν με πολύ καλές επιδόσεις, ωστόσο δεν παύουμε να δουλεύουμε συστηματικά για την επόμενη ημέρα «χτίζοντας» γέφυρες επικοινωνίας με καθιερωμένες αλλά και νέες αγορές ενδιαφέροντος», τονίζει σε δήλωση της η κυρία Ευσταθίου. Σημειώνεται πως  στα τέλη Μάιου,  ο Δήμος συμμετείχε σε μία ακόμη στοχευμένη ενέργεια, διασφαλίζοντας μία θέση στον επιτυχημένο «μαραθώνιο» διαδικτυακών σεμιναρίων και trainings (TTG GREECE FEST) για την Ελλάδα, που διοργάνωσε η Υπηρεσία ΕΟΤ Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας σε συνεργασία με το βρετανικό επαγγελματικό περιοδικό TTG. Η δράση είχε ως στόχο την περαιτέρω ενδυνάμωση των κρατήσεων για τη φετινή τουριστική περίοδο. Τουριστικοί πράκτορες, product managers και Tour Operators από όλες τις γεωγραφικές περιοχές του Ην. Βασιλείου και την Ιρλανδία, παρακολούθησαν τα στοχευμένα σεμινάρια.