«Εις τριπλούν» η δημοσιότητα και η στόχευση που επιχειρεί να επιτύχει ο Δήμος Σκοπέλου και η Επιτροπή Τουρισμού το τελευταίο διάστημα. Ο Δήμος διασφάλισε μία θέση στον επιτυχημένο «μαραθώνιο» διαδικτυακών σεμιναρίων και trainings (TTG GREECE FEST) για την Ελλάδα, διάρκειας πέντε ημερών που διοργάνωσε η Υπηρεσία ΕΟΤ Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας σε συνεργασία με το βρετανικό επαγγελματικό περιοδικό TTG, στοχεύοντας στην περαιτέρω ενδυνάμωση των κρατήσεων για τη φετινή τουριστική περίοδο. Τουριστικοί πράκτορες, product managers και Tour Operators από όλες τις γεωγραφικές περιοχές του Ην. Βασιλείου (Αγγλία, Σκωτία, Ουαλία, Β. Ιρλανδία) και την Ιρλανδία, παρακολούθησαν τα στοχευμένα σεμινάρια. Η παρουσίαση της Σκοπέλου επικεντρώθηκε όχι μόνο στο ιδιαίτερο φυσικό κάλλος και στη γραφικότητα των οικισμών αλλά και σε ειδικές μορφές τουρισμού όπως μονοπάτια, ποδηλασία, περιήγηση στα μοναστήρια, πολιτισμός, θαλάσσια σπορ, καταδύσεις, εμπειρίες Mamma Mia και  γαστρονομία. Η είδηση για το μαραθώνιο σεμιναρίων μαζί με τη συμμετοχή του Δήμου, αναδημοσιεύθηκε από έγκυρα οικονομικά ΜΜΕ όπως η Ναυτεμπορική και το Money Review της Καθημερινής.

Παράλληλα δημοφιλή τοπικά και εθνικά Μέσα ενημέρωσης στην Ελλάδα ανέδειξαν το κάλεσμα της Επιτροπής Τουρισμού και το πολύπλευρο αφήγημα της, όπως αποτυπώνεται από μοντέρνα  τουριστικά βίντεο

 

 

 

ΜΜΕ όπως ΣΚΑΙ.gr, Newsit, Newsbomb, Οικονομικός Ταχυδρόμος, Thesspress κλπ «αγκάλιασαν» τη στοχευμένη προσπάθεια και αναφέρθηκαν στα έργα του Δήμου για τη βελτίωση του τουριστικού «προϊόντος» για τη πεζοπορία και την ποδηλασία. Στο ίδιο πνεύμα αλλά με επίκεντρο στον πολιτισμό, εξειδικευμένες ιστοσελίδες όπως CultureNow, Photologio, Serafio.gr, Athnews και άλλα, προβάλλουν τις πρωτοβουλίες του Δήμου που θα λάβουν χώρα στο επόμενο διάστημα.

Πρόσφατα μάλιστα με τις κατάλληλες ενέργειες, η Σκόπελος βρέθηκε στην κορυφή των προτεινόμενων Ελληνικών προορισμών σύμφωνα με την έγκυρη Βρετανική εφημερίδα Metro UΚ. Αξιοποιώντας την ευκαιρία αυτή, ο Δήμος συνέβαλλε στην προβολή μέσα από  ΜΜΕ όπως  Καθημερινή, Star.gr, Πρώτο Θέμα, Money Review της Καθημερινής, Athens Voice, Lifo, Ημερησία, Αθήνα 984, Newsbomb, Οικονομικό Ταχυδρόμο, Βραδυνή, Enikos.gr, Ελεύθερο Τύπο και άλλα.

Επιπλέον, για την περαιτέρω ενίσχυση της ανάδειξης του προορισμού, ο Δήμος και η Επιτροπή έχουν ξεκινήσει έναν «κύκλο» φιλοξενίας δημοσιογράφων, bloggers και influencers που θα προβάλλουν την Σκόπελο σε αγορές ενδιαφέροντος του εξωτερικού. «Σκεφτόμαστε αντισυμβατικά. Ο Δήμος δεν διαθέτει μεγάλες οικονομικές δυνατότητες, παρ’ολ’αυτά, αξιοποιούμε κάθε πρωτοποριακό ή δοκιμασμένο εργαλείο για τη στοχευμένη προβολή της Σκοπέλου», επισημαίνει σε δήλωση της η Πρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου, Ιωάννα Ευσταθίου.