Ποιο είναι το πρόβλημα;

Οι περισσότεροι ξενοδόχοι και ιδιοκτήτες καταλυμάτων, ανεξαρτήτως μεγέθους, διαχειρίζονται τις online κρατήσεις τους ακόμη με πατροπαράδοτους τρόπους, και διστάζουν να βάλουν σε εφαρμογή ολοκληρωμένες ψηφιακές τεχνολογίες διαχείρισης κρατήσεων. Έτσι χάνουν πωλήσεις, πολύτιμους χρόνους και δεν μειώνουν τα λειτουργικά κόστη τους.

Οι προκλήσεις

Οι νέες τεχνολογίες κρατήσεων αναπτύσσονται με πολύ γρήγορους ρυθμούς τόσο για τους επαγγελματίες, όσο και για τους καταναλωτές.

Αναμφισβήτητα, η πληθώρα και η εξειδίκευση των καναλιών διανομής ξενοδοχειακών και παραθεριστικών προϊόντων και υπηρεσιών (ΟΤΑ, Sharing Economy, Wholesellers, GDA, Travel blogs, websites, city portals) δημιούργησε νέες προκλήσεις στον προγραμματισμό ψηφιακών λύσεων. Οι δυνητικοί καταναλωτές (=ταξιδιώτες, επισκέπτες) ενός ξενοδοχείου ή παραθεριστικού καταλύματος ή ενός προορισμού είναι πια σε θέση να αναζητήσουν και να βρουν πολύ πιο γρήγορα τις πληροφορίες για το ταξίδι που προτίθενται να κάνουν, και μάλιστα μέσα από κάθε συσκευή (υπολογιστή, κινητό, tablet). Όσο επαγγελματικότερα και καλύτερα δομημένα είναι τα περιεχόμενα, τόσο ευκολότερη γίνεται η απόφαση για τον ταξιδιώτη.

Μια μέθοδος προσδιορισμού των βασικών διαδικασιών που αντιμετωπίζει ο πελάτης όταν αλληλεπιδρά με την επιχείρηση ενός ξενοδοχείου ή παραθεριστικού καταλύματος είναι «η χαρτογράφηση του ταξιδιού του» το λεγόμενο Customer Journey. Τα στάδια του ταξιδιού ενός καταναλωτή είναι πολύ σημαντικά για την κάθε επιχείρηση, γιατί έτσι μπορούν να κατανοήσουν τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των πελατών τους. Οι πληροφορίες που συλλέγονται μπορούν στη συνέχεια να υποστηρίξουν αλλαγές στο σχεδιασμό των υπηρεσιών για να εξασφαλίσουν ότι η εμπειρία ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των πελατών.

Οι ιδιοκτήτες / διαχειριστές των καταλυμάτων ακόμη και εάν πάνω κάτω γνωρίζουν εμπειρικά και μόνο τα παραπάνω στάδια, δεν είναι όμως σε θέση να τα οργανώσουν και παρακολουθήσουν με αποτελεσματικό τρόπο. Ο λόγος είναι, ότι προμηθεύονται διαφορετικά λογισμικά προγράμματα για την κάθε μία εφαρμογή (pms, channel manager, booking engine, website). Και ενώ μπορεί να τα συνδέουν μεταξύ τους με εξωτερικές συνδέσεις (interfaces), παρόλα αυτά συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν λειτουργικά προβλήματα. Η κατάσταση αυτή δημιουργεί οργανωτικό και λειτουργικό κόστος, χρονοβόρες διαδικασίες διαχείρισης και ελέγχων, διπλοκρατήσεις και διάφορους άλλους περιορισμούς π.χ. αργή ή καθυστερημένη ενημέρωση των δεδομένων, περιορισμός γεωγραφικών και πελατειακών αγορών. Με άλλα λόγια δεν είναι σε θέση ή δεν έχουν το χρόνο να αναπτύξουν τις σωστές στρατηγικές για το κάθε στάδιο του ταξιδιού των πελατών τους.

Η ολοκληρωμένη λύση σε ένα ενιαίο περιβάλλον διαχείρισης.

Λαμβάνοντας υπόψιν τα στάδια στη χαρτογράφηση του ταξιδιού του καταναλωτή, αναπτύξαμε την ολοκληρωμένη ψηφιακή λύση ξενοδοχειακού λογισμικού με διαχείριση από ένα ενιαίο περιβάλλον. Με την τεχνολογία «all-in-one-digital-hotel» συνοδεύουμε τα παρακάτω στάδια κάνοντας τη διαχείριση για τον ξενοδόχο ή διαχειριστή του ξενοδοχειακού λογισμικού πανεύκολη και πανέξυπνη:
1. Το ξενοδοχειακό λογισμικό (Property Management System)
2. Ενσωματωμένη διαχείριση πόρταλ (2-way xml channel Manager)
3. Μηχανή κρατήσεων (Booking Engine responsive)
4. Δυναμική ιστοσελίδα (Responsive Website)
5. Είσπραξη μέσω καρτών με ασφαλές PCI περιβάλλον για τις συναλλαγές με ηλεκτρονικό ή χειρωνακτικό τρόπο (e-Payment)

Επιπλέον, σε συνδυασμό με την τεχνολογία, προωθούμε και προβάλουμε τα καταλύματα και τις περιοχές στις γερμανόφωνες αγορές-στόχους με σκοπό την αύξηση των απευθείας κρατήσεων.

Μερικά από τα πλεονεκτήματα της «all-in-one-digital-hotel»

  • 1 ενιαίο περιβάλλον διαχείρισης στα ελληνικά με 1 Login
  • Συνδέσεις με πάνω από 200 πόρταλ (booking, airbnb, Ryanair Rooms, Expedia, home away), metasearch engines (Google Hotel Ads, tripadvisor, trivago, skyscanner) κ.α.
  • Απευθείας κρατήσεις από γερμανόφωνα πελατολόγια της εταιρείας μας μέσω newsletters και της μηχανής κρατήσεων.
  • Εξοικονόμιση κόστους λόγω της ενιαίας διαχείρισης.
  • Προώθηση στις γερμανόφωνες αγορές μέσω δικτύου εξειδικευμένων πρακτόρων σε θεματικοποιημένες δραστηριότητες.
  • Δυνατότητα διαχείρισης πολλαπλών IDs κάτω από έναν λογαριασμό, εάν τα καταλύματα είναι σε διαφορετικές διευθύνσεις.
  • Πωλήσεις δωματίων με διαφορετικές τιμές μεταξύ των πόρταλ (OTA) και της ιστοσελίδας τους (WEB).
  • Δυναμική διαχείριση του κάθε τιμοκαταλόγου αυτόματα μέσω μιας ποσοστιαίας ή απόλυτης τιμής.
  • Υπολογισμός όλων των μορφών φόρων και συντελεστών (ΦΠΑ, City tax, government tax,…).
  • Δημιουργία κρυφών τιμών και προσφορών για πελάτες, πράκτορες κλπ.
  • Έκδοση, εκτύπωση αποδείξεων, παραστατικών, τιμολογίων με άμεση αποστολή μέσω E-Mail στους πελάτες τους.
  • Απευθείας προσωποποιημένη επικοινωνία με τους πελάτες τους μέσα από την καρτέλα κρατήσεων και με προκατασκευασμένα κείμενα αλληλογραφίας σε πολλαπλές γλώσσες και για διαφορετικές κατηγορίες πελατών.
  • Επιπρόσθετη προβολή μέσω Δελτίων τύπου ή άρθρων στα γερμανόφωνα μέσα ενημέρωσης.