Διάβασα με ενδιαφέρον το δημοσίευμα σας με τίτλο “Η Σκιάθος στο επίκεντρο των διεθνών εκθέσεων τουρισμού μέσω του ELIVI SKIATHOS “

Μεταξύ των άλλων αναφέρεται “Το ενδιαφέρον εύρημα που προέκυψε είναι πως οι buyers αναζητούν καινούριες προτάσεις προορισμών για τους πελάτες τους, βρίσκοντας ελκυστική πρόταση τη Σκιάθο λόγω της πλούσιας φύσης που διαθέτει σε συνδυασμό με τις μοναδικές καταγάλανες παραλίες και τις εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης.”

Θα είχε ενδιαφέρον να συμπληρωθεί το δημοσίευμα με τις συγκεκριμένες δράσεις με τις οποίες η συγκεκριμένη εταιρεία προστάτευσε το περιβάλλον στην Σκιάθο και βελτίωσε την πρόσβαση στις παραλίες της. Αν κρίνει κανείς από τον τρόπο με τον οποίο η συγκεκριμένη εταιρεία χειρίσθηκε την παρουσία της στην Σκιάθο μέχρι σήμερα (Κουκουναριές, Μπανάνα), η ιδέα της μοιάζει να είναι ότι η Σκιάθος χρειάζεται 10-15 πολυτελείς μονάδες, μια για κάθε μία από τις πιο σημαντικές της παραλίες. Οι μονάδες αυτές θα πρέπει να έχουν το δικαίωμα να αποκλείσουν από αυτές όσους δεν θα είναι πελάτες τους, η να περιορίσουν σημαντικά την πρόσβαση σε αυτές. Θα μπορούσαν μάλιστα να προχωρήσουν σε μια σημαντική αποψίλωση των δικών τους εκτάσεων, προκειμένου να μεγιστοποιιήσουν την απόδοση της επένδυσης τους και οι περιορισμοί της δασικής νομοθεσίας και του δασαρχείου να εφαρμόζονται μόνο στους “υπόλοιπους” και στις υπόλοιπες μη πολυτελείς μονάδες.

Καλές γιορτές,

Γιάννης Μίχος /  Δικηγόρος