Ο βασικός στόχος επικοινωνίας της Ελλάδας είναι η ανάκαμψη της χώρας ως τουριστικού προορισμού και η τοποθέτησή της ως top of mind ταξιδιωτική επιλογή των καταναλωτών, που προσφέρει αυθεντικές και μοναδικές εξατομικευμένες εμπειρίες, παρέχοντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες φιλοξενίας, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, με υπευθυνότητα ως προς την ασφάλεια και σεβασμό στο περιβάλλον.
«Πρόκειται για την έναρξη μιας 3ετούς προσπάθειας προβολής του ελληνικού τουριστικού προϊόντος συνολικά, η οποία περιλαμβάνει την επόμενη μέρα του ελληνικού τουρισμού και το νέο αφήγημα που θέλουμε να μεταφέρουμε», αναφέρει στο H&R ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης.

Η online προβολή της χώρας θα καταλάβει το 75% της συνολικής δαπάνης, και θα πραγματοποιηθεί σε μηχανές αναζήτησης, ταξιδιωτικές ιστοσελίδες, ιστοσελίδες ταξιδιωτικών κρατήσεων και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η καμπάνια θα είναι έτοιμη στα τέλη Μαρτίου και θα ενεργοποιηθεί μόλις οι συνθήκες το επιτρέψουν.
«Ο προσωρινός προϋπολογισμός για την προβολή το 2021 ξεκινά από την ενδεικτική βάση των 13 εκατ. ευρώ και στην πορεία θα προστεθούν και άλλα κονδύλια από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων», εξηγεί ο κ. Φραγκάκης και επισημαίνει ότι «το μεγαλύτερο βάρος θα δοθεί σε χώρες της Ευρωπαϊκής ηπείρου, συν το Ισραήλ, μια χώρα από την οποία εκτιμούμε ότι θα αρχίσουμε να βλέπουμε τουρίστες από τα τέλη Μαρτίου».

Αρχές Ιουνίου η έναρξη της σεζόν
«Βρισκόμαστε στην πιο άχαρη φάση. Κρατήσεις δεν γίνονται αλλά υπάρχει ζήτηση και έντονο ενδιαφέρον. Θα πρέπει μέσα στο επόμενο δίμηνο να προχωρήσει η διαδικασία των εμβολιασμών παγκοσμίως και να ξεκαθαρίσουν τα υγειονομικά ζητήματα (όπως κοινοί κανονισμοί ασφαλείας) και εκτιμούμε ότι η φετινή σεζόν θα ξεκινήσει στα τέλη Μαΐου με αρχές Ιουνίου», αναφέρει ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ. Εκφράζει μάλιστα την αισιοδοξία ότι τα αποτελέσματα της φετινής χρονιάς θα είναι πολύ καλύτερα από τα περσινά.

Βίκη Τρύφωνα