Tις απόλυτες τάσεις στα ταξίδια των Αμερικανών αποκαλύπτει νέα έρευνα που έδωσε στη δημοσιότητα η ένωση αμερικανών τουριστικών πρακτόρων, ASTA, με τίτλο «Πώς ταξιδεύουν οι Αμερικανοί».

Η έρευνα, η οποία διενεργήθηκε σε δείγμα 2.879 Αμερικανών από τις γενιές των Millennials, Gen Xers και Boomers, έδειξε οτι:

-Το 42% παραδέχονται οτι η πληροφόρηση από ειδικούς για τους προορισμούς αποτελεί τον κύριο λόγο επικοινωνίας τους με ταξιδιωτικό σύμβουλο. Ακολοθούν η υψηλή ποιότητα υπηρεσιών (39%), η βοήθεια σε περιπτώσεις προβλημάτων στα ταξίδια (35%) και η κράτηση σε άγνωστο προορισμό (32%).

-Για όσους συνήθως δεν χρησιμοποιούν βοήθεια από τουριστικό πράκτορα, το 42% επικοινώνησε με ταξιδιωτικό σύμβουλο ή πράκτορα προκειμένου να τον βοηθήσει στην κράτηση σε άγνωστο προορισμό (42%), να λάβει πληροφόρηση από κάποιον ειδικό για τον προορισμό (40%), να έχει πρόσβαση σε ξενοδοχείο, αερομεταφορές και κρουαζιέρα (33%) και για αναβάθμιση υπηρεσιών (33%).

-Όσοι χρησιμοποιούν τουριστικό γραφείο τείνουν σε διπλάσιο βαθμό να παρατείνουν τα επαγγελματικά ταξίδια προσθέτοντας δραστηριότητες αναψυχής σε σχέση με όσους δεν συμβουλεύονται τουριστικό γραφείο (62% έναντι 27% αντίστοιχα) και όσοι καταφεύγουν σε τουριστικό γραφείο εμφανίζουν υψηλότερα ποσοστά ικανοποίησης με τη συχνότητα των διακοπών σε σχέση με όσους ταξιδεύουν μεμονωμένα (68% έναντι 45%).

-Ο προορισμός (82%), η τιμή (61%) και η διαθεσιμότητα συνοδού στο ταξίδι (23%) είναι οι 3 κορυφαίοι λόγοι που ωθούν τους Αμερικανούς ταξιδιώτες να προβούν σε κράτηση διακοπών.