O Δήμος Σκιάθου με σκοπό τη δυναμική παρουσία του προορισμού και σε συνέχεια της επιτυχημένης συνεργασίας που υλοποίησε το 2020-2021 με την Marketing Greece, προχώρησε στην ανανέωση της συνεργασίας για το 2021-2022.H Marketing Greece είναι μη κερδοσκοπική εταιρεία του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και του Ξενοδοχειακού Επιμελητήριου Ελλάδος (ΞΕΕ) για την προβολή της Ελλάδας διεθνώς. Έχει συνεργαστεί και με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ, Περιφέρειες, Δήμους, Οργανισμούς Τουρισμού, Ενώσεις Ξενοδόχων.

 Tα συνολικά αποτελέσματα της καμπάνιας προβολής του Δήμου Σκιάθου με τη MarketingGreece για το 2020-2021 συνοψίζονται ως εξής: ΤotalReach: 5,254,775, TotalEngagement: 276,765, TotalVideoviews: 1,174,255, StoriesImpressions: 540,000. Οι βασικοί άξονες της καμπάνιας, που υλοποίησε η εταιρεία με στόχο την ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος και του ιδιαίτερου χαρακτήρα του νησιού  είναι:

Social Media Takeover Campaign for Skiathos (June 2020). Υλοποιήθηκε ψηφιακή καμπάνια προβολής που βασίστηκε στην ιδέα των Social Media Takeovers. Με δεδομένο πως οι διεθνείς τάσεις αναδεικνύουν το “Instagrammability”ενός προορισμού ως έναν σημαντικό παράγοντα επιλογής του προορισμού από το κοινό, υλοποιήθηκε Social Media Takeover καμπάνια για τον προορισμό, αποτυπώνοντας τις πιο συναρπαστικές και αυθεντικές εμπειρίες που προσφέρει η Σκιάθος στον επισκέπτη της. Kατά την διάρκεια του Social Media Takeover (23-28/06/2020) πραγματοποιήθηκαν οι ακόλουθες αναρτήσεις στα Social Media του DiscoverGreece.com:6 Social Media Posts(FB, IG, TW) / 1 post την κάθε μέρα των γυρισμάτων στον προορισμό και 62 Instagram Stories.

Travel Content Creation for Skiathos.Στο πλαίσιο του προγράμματος δημιουργήθηκαν videos &φωτογραφικό υλικό για τη Σκιάθο, αποτυπώνοντας με δημιουργικό τρόπο το μοναδικής ομορφιάς παραλιακό τοπίο της Σκιάθου σε συνδυασμό με την ποικιλία των θαλάσσιων δραστηριοτήτων που προσφέρει της επισκέπτες της, το καταπράσινο φυσικό περιβάλλον της που αποτελεί σημείο αναφοράς για τον προορισμό, καθώς και κομμάτι της πολιτιστικής ταυτότητας του νησιού, που συμπληρώνει το τουριστικό προφίλ του προορισμού. Συγκεκριμένα, δημιουργήθηκαν 3 ταξιδιωτικά βίντεο για τη Σκιάθο (Skiathos|An island of radiant blues & greens, Skiathos|A boat trip around the island, Skiathos|A stroll around town) και 42 φωτογραφίες.

Travel Itinerary Article (αφιέρωμα) for Skiathos on DiscoverGreece.com. Επιπλέον, αναπτύχθηκε ένα 6ήμερο Travel Itinerary αφιέρωμα με tips και προτάσεις για την Σκιάθο στο DiscoverGreece.com σε 8 γλώσσες συνολικά, με τίτλο «The very best of Skiathos in 6 days». Το αφιέρωμα παρουσιάζει τα highlighted χαρακτηριστικά του τουριστικού προϊόντος της Σκιάθου, με compact πληροφορία και σκοπό να εμπνεύσει τον δυνητικό επισκέπτη και να του αναδείξει τα must-do experiences & must – visit locations του προορισμού.

DiscoverGreece.com Promotion for Skiathos. Πραγματοποιήθηκε προβολή του ταξιδιωτικού άρθρου της Σκιάθου στο Ηeader Section (Νο.1 θέση προβολής) του DiscoverGreece.comHomePage για συνολικό διάστημα τριών (3) μηνών. TravelItineraryArticleforSkiathos | Ηeader Section Aρχική Σελίδα του DiscoverGreece.com.Εκτός από την προβολή του ταξιδιωτικού άρθρου, στην Αρχική Σελίδα του DiscoverGreece.com προβλήθηκαν και τα τρία (3) travel videos της Σκιάθου, σε επιλεγμένη ενότητα προβολής video περιεχομένου της σελίδας, για συνολικό διάστημα δύο (2) μηνών ΤravelVideosforSkiathos | VideoGallerySection Aρχική Σελίδα του DiscoverGreece.com. Παράλληλα, έγινε προβολή του νέου περιεχομένου της Σκιάθου (trave larticle & videos) στη σελίδα της Σκιάθου καθώς και της Θεσσαλίας &των Σποράδων και  προβολή του προορισμού στη νέα σελίδα OutdoorActivities in Greece Campaign Page του DiscoverGreece.com.Στις 07 Απριλίου 2021 εστάλη το μηνιαίο Newsletter στους subscribers του DiscoverGreece.com, αφιερωμένο αποκλειστικά στην προβολή της Σκιάθου, το οποίο αναδείκνυε τα βασικά assets της καμπάνιας προβολής για τον προορισμό.

Social Media Promotion for Skiathos. Όσον αφορά τη Social Media προβολή πραγματοποιήθηκε σε δύο (2) διαφορετικές χρονικές περιόδους (bursts), αξιοποιώντας το οπτικοακουστικό υλικό που αναπτύχθηκε για τη Σκιάθο. Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκαν οι ακόλουθες δημοσιεύσεις στα socialmedia κανάλια του DiscoverGreece.com: Α΄ Περίοδος Προβολής ,23 Ιουνίου 2020 έως  27 Ιουλίου 2020, έγιναν 7 socialmediaposts ανά socialmedia κανάλι του DiscoverGreece.com (FB, IG, TW) και 63 Ιnstagram Stories. Β΄ Περίοδος Προβολής,06 Ιανουαρίου 2021 έως 08 Μαΐου 2021 έγιναν 4 socialmediaposts ανά socialmedia κανάλι του DiscoverGreece.com και 2 Ιnstagram Stories. Συνολικά, πραγματοποιήθηκαν 11 social media posts ανά social media κανάλι του DiscoverGreece.com (FB, IG, TW), καθώς και 65 Ιnstagram Stories. Ταυτόχρονα, τo YouTube κανάλι του DiscoverGreece.com.(YouTubeVideoPromotionforSkiathos) ήταν βασικό όχημα προώθησης των travel videos της Σκιάθου. Ειδικότερα, τα videos προωθήθηκαν στην ενότητα Μοments of Greece του DiscoverGreece.comYouTubechannel, κατά το διάστημα Ιανουαρίου έως Μαρτίου 2021.Τέλος, Έγινε προώθηση της καμπάνιας και των εμπειριών που προσφέρει ο προορισμός μέσα από promoted posts σε στοχευμένες αγορές και επιλεγμένα ψηφιακά μέσα. (Digital Advertising Plan for Skiathos &Campaign’s Results).

«Σε συνέχεια της επιτυχημένης συνεργασίας του Δήμου Σκιάθου με την Marketing Greece  ανανεώνουμε τη συνεργασία με στόχο την προβολή και ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος. Η Δημοτική Αρχή εργάζεται με συνέπεια και προγραμματισμό εξακολουθεί προκαλώντας ισχυρές συμμαχίες για την προβολή των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Σκιάθου στην Ελλάδα και το εξωτερικό» δήλωσε ο Δήμαρχος Σκιάθου, Θοδωρής Τζούμας.