Η κυβέρνηση της ΝΔ κάνει τα πράγματα «αλλιώς», συχνά μάλιστα με τρόπους που αψηφούν και την κοινή λογική. Παράδειγμα είναι και το επικείμενο άνοιγμα δημοτικών, νηπιαγωγείων και σχολείων ειδικής αγωγής για το οποίο υπήρξε το συνηθισμένο πλέον αλαλούμ με αντικρουόμενες ανακοινώσεις και δηλώσεις που προκάλεσε σύγχυση και αβεβαιότητα σε γονείς, εκπαιδευτικούς και μαθητές.

Κάποιος θα περίμενε η κυβέρνηση να ακούσει πρώτα τις εισηγήσεις των ειδικών και έπειτα με βάση τις εισηγήσεις να αποφασίσει για το άνοιγμα των σχολείων, όμως η κυβέρνηση έπραξε το ακριβώς αντίστροφο προχωρώντας σε ανακοινώσεις πριν τη συνεδρίαση της Επιτροπής. Ρόλος της Επιτροπής των επιστημόνων είναι να εξετάζει τα επιδημιολογικά δεδομένα και να εισηγείται και όχι να επικυρώνει τις πολιτικές αποφάσεις του κ. Μητσοτάκη. Ο τρόπος με τον οποίο η κυβέρνηση  μεταχειρίζεται τους επιστήμονες προσβάλλει και προκαλεί δυσπιστία.

Τα σχολεία ανοίγουν ακριβώς με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο έκλεισαν 2 μήνες πριν και χωρίς να έχουν ληφθεί υπόψη οι σχετικές προτάσεις των ειδικών και της εκπαιδευτικής κοινότητας. Οι τάξεις ανοίγουν με συνωστισμένους μαθητές χωρίς τις απαραίτητες αποστάσεις και χωρίς συνεχή και δωρεάν τεστ σε εκπαιδευτικούς και μαθητές με σοβαρό κίνδυνο διασποράς του ιού στους γονείς και τους παππούδες ιδίως αν αυτοί ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.

Ελπίζουμε o ανορθόδοξος τρόπος με τον οποίο η κυβέρνηση έλαβε την απόφαση να ανοίξει τα σχολεία και η έλλειψη σχεδιασμού για την ομαλή επαναλειτουργία τους να μην οδηγήσουν τελικά σε «άνοιξε-κλείσε» και μέθοδο ακορντεόν και στην παιδεία.