Ο τόνος Αλοννήσου ταξιδεύει στο Ντουμπάι
2020-08-19 21:59:18Σπουδαία προσπάθεια της Αμαλίας Καλογιάννη και της οικογένειάς της σε εξαιρετικά δύσκολη περίοδο
Εξαγωγικό ενδιαφέρον για τον τόνο Αλοννήσου εκδηλώνεται από το Ντουμπάι, με τα πρώτα δείγματα να έχουν ήδη ταξιδέψει στις αραβικές χώρες, περιμένοντας το «πράσινο φως» για να ανοίξει ο πολυπόθητος κύκλος. Με προσήλωση στην ανάπτυξη και ανάδειξη του τοπικού προϊόντος, η Αμαλία Καλογιάννη και ο σύζυγός της Γιώργος Αναγνώστου αναπτύσσουν σημαντική εξαγωγική δραστηριότητα, προωθώντας το γαστρονομικό σήμα κατατεθέν του νησιού σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Ρεπορτάζ: ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ
Με το βλέμμα στραμμένο στην επόμενη μέρα της πανδημίας, που προκαλεί έντονο προβληματισμό, οι δύο Αλοννησιώτες επιχειρηματίες συνεχίζουν την προσπάθεια, σε πείσμα των δυσκολιών και της αβεβαιότητας που επικρατεί.
Μιλώντας στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ η κ. Καλογιάννη υπογραμμίζει ότι «υπήρξε άνοδος στη ζήτηση του προϊόντος λόγω των πολύτιμων θρεπτικών συστατικών που περιέχει, αλλά οι επιπτώσεις της πανδημίας στην οικονομία θα αρχίσουν να φαίνονται στο επόμενο διάστημα, γιατί δεν πήγε καλά η σεζόν, δεν δούλεψε ο κόσμος και πολλοί έμειναν άνεργοι».
Το τοπικό προϊόν κατέχει σημαντική θέση σε delicatessen και μάρκετ σε όλη την Ελλάδα και σε χώρες της Ευρώπης, με την κ. Καλογιάννη να επισημαίνει ότι «έχουμε αναπτύξει πολύ καλή συνεργασία με την Κύπρο, έχουμε στείλει δείγματα και σε αραβικές χώρες και προχωράμε. Περιμένουμε τις απαντήσεις και ελπίζουμε, σύμφωνα με την επικοινωνία που έχουμε, ότι θα είναι θετικές. Ελπίζουμε για το καλύτερο».
Λευκός τόνος σε λάδι ή νερό, σε μικρή συσκευασία, είναι το προϊόν που κυρίως ζητούν στο εξωτερικό, με την υπογραφή «Alelma» να κατέχει πλέον περίοπτη θέση στα ράφια των μάρκετ σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Από το 2007 που ξεκίνησε η επιχείρηση μέχρι σήμερα, η πορεία είναι ανοδική και όπως υπογραμμίζει η κ. Καλογιάννη παρ’ όλες τις δυσκολίες η προσπάθεια συνεχίζεται. «Δεν γίνεται να την εγκαταλείψουμε, πρέπει να προχωρήσουμε. Πιστεύω ότι θα βγούμε αλώβητοι, αλλά χρειάζονται προσεκτικά βήματα. Πρέπει να γίνουν όλα προσεκτικά και συντονισμένα και κυρίως με υπομονή, μέχρις ότου περάσει το πρόβλημα», τονίζει.
Με τη νεότερη γενιά να συμμετέχει στην οικογενειακή επιχείρηση, ο κοινός στόχος παραμένει ο ίδιος, ενώ οι προσπάθειες συνεχίζονται, προκειμένου ο τόνος Αλοννήσου να γίνει μέρος της διατροφικής καθημερινότητας ακόμη περισσότερων καταναλωτών.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ