Η βρετανική εταιρία κάνει αναφορά στο πλήθος των κρατών που τελούν υπό καραντίνα και των ταξιδιωτικών περιορισμών που έχουν τεθεί σε εφαρμογή, λόγω της έξαρσης της πανδημίας. Η Jet2Holidays αναφέρει ότι 500 άτομα του τηλεφωνικού της κέντρου εργάζονται από το σπίτι, και έρχονται σε επαφή με όσους επηρεάζονται από τις ακυρώσεις πτήσεων. Τουλάχιστον το 50% των πελατών της προχωράει σε αλλαγές κρατήσεων. Για να έχουν οι αλλαγές κρατήσεων το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, η Jet2Holidays έχει λάβει τα εξής μέτρα:
Παροχή χαμηλότερων τιμών για το καλοκαίρι του 2020 ώστε να προσελκυσθούν υφιστάμενοι και νέοι πελάτες
Τα στοιχεία από τις αλλαγές κρατήσεων δείχνουν μια ανοδική τάση για τα τέλη του καλοκαιριού του 2020 ή το καλοκαίρι του 2021. Οι χαμηλές τιμές κατά τις περιόδους αυτές είναι απαραίτητες, διότι υπάρχει λιγότερος χρόνος  για να γεμίσουν τα αεροπλάνα και τα ξενοδοχεία, καθώς και διότι ένα μέρος του πληθυσμού (ειδικά οι μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες) θα είναι σκεπτικές για την πραγματοποίηση ταξιδιών ή ενδέχεται να είναι ακόμα σε καραντίνα.