ΝΙΚΟΣ ΠΛΩΜΑΡΙΤΗΣ : «Βγαίνει» .... «Μπαίνει»
2020-02-26 09:37:36
Ακούστηκε ότι ιδιωτικό λεωφορείο που δουλεύει μόνο τους 5 καλοκαιρινούς μήνες έχει κέρδος 60.000 €.... και το πιστεύω ..!!!
Αν αληθεύει ότι το συγκεκριμένο λεωφορείο αποφεύγει να λειτουργεί εδώ και χρόνια τους χειμερινούς μήνες φυσικό είναι να έχει κέρδος ... όταν τα δρομολόγια που είναι υποχρεωμένο να εκτελεί σαν μικρογραμμή ΚΤΕΛ .... τα εκτελούν εδώ και χρόνια τα δημοτικά λεωφορεία και τα αλλά ιδιωτικά .
(Το να μην εκτελεί δρομολόγια για 7 μήνες είναι παράβαση και κανονικά του αφαιρείτε η άδεια εκτέλεσης γραμμής ΚΤΕΛ.
Έτσι ο συγκεκριμένος ιδιοκτήτης έχει κέρδος τα χειμερινά λειτουργικά έξοδα , που δεν εκτελεί σε βάρος των άλλων λεωφορείων , που το λιγότερο είναι :
Η βάρδια της γραμμής «Σκιάθος -Κουκουναριές» τον χειμώνα είναι 12 ώρες όσα και αν είναι τα λεωφορεία και νόμιμα σε κάθε λεωφορείο απαιτούνται 2 βάρδιες υπαλλήλων ... νόμιμα ... και για τα ρεπό ...
Άρα =>
Για 12 ώρες την ημέρα για 7 μήνες =>
7 μήνες >< 4 υπαλλήλους (2 οδηγοί + 2 εισπράκτορες) >< 2.650 € κόστος (μισθός - ασφάλεια - κρατήσεις) = 74.200 €
(Χωριά τα πετρέλαια , λειτουργικά , ασφάλεια λεωφορείου , ζημιες κ.λ.π)
Άρα , αν αληθεύουν τα παραπάνω , από αυτά που δηλώνει ως έσοδα στο κράτος για τους 5 μήνες λειτουργίας του λεωφορείου (60.000 €) αν δούλευε νόμιμα και τους άλλους 7 μήνες που υποχρεούται από τον νόμο αλλιώς θα του πάρουν την άδεια , θα «έμπαινε ...μέσα» μόνο απο προσωπικό (με κατα την νόμιμη οδό) κατα =>
=> 74.200 - 60.000 = 14.200 €
- 14.200 €
Λυπάμαι που κάποιοι προσπαθούν να μας παραπλανήσουν μόνο και μόνο για να κάνουν το καπρίτσιο τους και να λειτουργήσουν τα δημοτικά λεωφορεία προς οικονομικό όφελος των άλλων 2 ιδιωτικών
.... και ο νοών νοείτω ....
Τι το ποιο απλό ... μια οικονομοτεχνική μελέτη και μια μελέτη βιωσιμότητας για να αναλογιστεί ο κάθε σκιαθίτης και να .... κατασταλάξει
Φοβόμαστε κάτι ... δεν θέλω να το πιστεύω
Έτσι απλά ... καλημέρα
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ