SKIATHOS Ο καιρός σήμερα

Πώς θα προβληθεί ο τουρισμός της Θεσσαλίας το 2019

2018-12-10 16:15:55
Εγκρίθηκε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Θεσσαλίας για το 2019, από την Περιφέρεια Θεσσαλίας. Αναλυτικά, το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα εξής: -Δημιουργία ενός πλήρους θεματικού τουριστικού οδηγού, όπου ο επισκέπτης θα μπορεί να βρει που θα περιηγηθεί , που θα διαμείνει και τι θα πρέπει να δει και να γευτεί στην περιοχή για να έχει μια ολοκληρωμένη εικόνα του προορισμού . -Δημιουργία Usb Card σε μέγεθος πιστωτικής κάρτας, όπου θα αποθηκευτούν φωτογραφίες, βίντεο και χρήσιμες πληροφορίες, , καθώς και όλα τα στοιχεία του τουριστικού οδηγού, σε ηλεκτρονική μορφή. -Fam trips και Press trips, σε συνέχεια του προγράμματος τουριστικής προβολής του 2018, όπου προσκαλούνται πράκτορες και δημοσιογράφοι, ανάλογα με το πόσο γνωστό και πόσο θεματικό είναι το μέσο που εκπροσωπούν. -Πρόγραμμα συνεργασίας με αεροπορικές εταιρίες για το αεροδρόμιο Ν. Αγχιάλου. Σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας, καταρτίζεται ένα πρόγραμμα επαφών με αεροπορικές εταιρείες για να συνεχισθεί η ανοδική πορεία των αεροδρομίων σε αφίξεις από το εξωτερικό. Παράλληλα, επιδιώκεται το άνοιγμα πτήσεων από το αεροδρόμιο  Ελ. Βενιζέλος ώστε να είναι πιο εύκολη η πρόσβαση επισκεπτών που φθάνουν στην Αθήνα προς τη Θεσσαλία . -Event θεσσαλικής φιλοξενίας στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος στις αρχές της τουριστικής περιόδου. Πρόκειται για μια εβδομάδα θεσσαλικής φιλοξενίας στις αφίξεις του αεροδρομίου με κέρασμα , παραδοσιακά δρώμενα και παρουσίαση των προορισμών της Θεσσαλίας. -Οργάνωση roadshows για την προβολή της Θεσσαλίας σε ευρωπαϊκές πρωτεύουσες . - Φιλοξενία τουριστικών άρθρων και προβολή προορισμών σε περιοδικά. -Φιλοξενία τουριστικών videos και προβολή προορισμών σε τηλεοπτικές εκπομπές. -Αναπαραγωγή έντυπου τουριστικού υλικού (τουριστικούς οδηγούς, χάρτες, τουριστικές διαδρομές και καταλύματα, τρίπτυχα θεματικά φυλλάδια σε ελληνικά και αγγλικά, αφίσες κλπ), το οποίο είναι ένα απαραίτητο εργαλείο για την τουριστική προβολή της περιοχής. -Αποστολή ενημερωτικών newsletters σε τακτικά χρονικά διαστήματα σε δημοσιογράφους, τουριστικούς πράκτορες, μεγάλες πύλες του διαδικτύου και κάθε ενδιαφερόμενο που θα εγγράφεται στις υπηρεσίες ενημέρωσης. -Διοργάνωση επιχειρηματικών αποστολών με τη συμμετοχή εκπροσώπων επαγγελματικών και κλαδικών, οργανώσεων και φορέων, τόσο κατά τη διάρκεια των εκθέσεων όσο και εκτός αυτών, με σκοπό τη διασύνδεση του τουρισμού με την παραγωγική φυσιογνωμία του τόπου μέσω της παράλληλης προβολής των τοπικών προϊόντων και την ενίσχυση της παρουσίας της περιφέρειας σε επιλεγμένες αγορές της Ελλάδας και του εξωτερικού. -Κατασκευή και προμήθεια ειδικών διακοσμητικών και διαφόρων κατασκευών και αναλώσιμων υλικών για τα περίπτερα των εκθέσεων. -Καταχωρήσεις σε in flight magazines. -Παρατηρητήριο τουρισμού στη Θεσσαλία. -Έντυπο ικανοποίησης επισκεπτών σε τουριστικές επιχειρήσεις. -Επιμορφωτικές ημερίδες για τους ενασχολούμενους με τον τουρισμό. -Προβολή θεματικών videos σε λιμάνια της Σκιάθου,του Βόλου και στο αεροδρόμιο της Ν. Αγχιάλου. -Κινηματογραφικές παραγωγές στη Θεσσαλία. -Ανταλλαγή αποστολών με τον Λίβανο (κοιλάδα Καντίσα και Μπεκαά με τα Μετέωρα ) και με τη Ρωσία (περιφέρεια Tumen με θρησκευτικά μνημεία στη Θεσσαλία). -Υλοποίηση συμφώνων συνεργασίας με τις Περιφέρειες της Ρωσίας, ανταλλαγή εκδηλώσεων και επιχειρηματικών αποστολών. -Διοργάνωση θεσσαλικού festival γεύσεων στη Helexpo σε συνεργασία με τη Λέσχη Θεσσαλών Θεσσαλονίκης και στην Αθήνα .
Οι προτεραιότητες της Θεσσαλίας για τον τουρισμό  το 2019
Οι προτεραιότητες της Περιφέρειας Θεσσαλίας για το προσεχές έτος, είναι οι εξής: - Αύξηση του μεριδίου της αγοράς του τουρισμού της Θεσσαλίας στο εσωτερικό και το εξωτερικό, με τη διατήρηση των παλαιών αγορών και την αναζήτηση νέων για την προσέλκυση Ελλήνων και ξένων τουριστών . - Η εντατικοποίηση των προσπαθειών για την υλοποίηση των στρατηγικής σημασίας ,για τον τουρισμό, έργων υποδομής με έμφαση στον τομέα των μεταφορών και των δικτύων που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλίας. Η κατάλληλη αξιοποίηση των αεροδρομίων Νέας Αγχιάλου και Σκιάθου με περισσότερες απευθείας πτήσεις από πρωτεύουσες του εξωτερικού αλλά και συχνότερη διασύνδεση με τα δυο μεγάλα αεροδρόμια Αθήνας και Θεσσαλονίκης. - Η προώθηση των συνεργιών μεταξύ όλων των εμπλεκόμενων φορέων και την ενίσχυση των προσπαθειών για τη δημιουργία ολοκληρωμένων τουριστικών δικτύων, με βάση τους τουριστικούς προορισμούς της Θεσσαλίας σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο. - Επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και άμβλυνση της εποχικότητας του τουριστικού επαγγέλματος με διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος και ανάπτυξη των εναλλακτικών μορφών τουρισμού - Αξιοποίηση όλων των δεδομένων και των συγκριτικών πλεονεκτημάτων των προορισμών της Θεσσαλίας, με την ανάπτυξη όλων των μορφών τουρισμού.