Βολιώτης μήνυσε εταιρεία τηλεφωνίας για μεγαλύτερες χρεώσεις
2018-12-02 16:18:19
Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν καθημερινά χιλιάδες συνδρομητές τηλεφωνίας με τις χρεώσεις που τους επιβάλλονται, αναδεικνύονται μέσα από μήνυση που κατέθεσε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Βολιώτης, που καταγγέλλει ότι εταιρεία τον εξαπάτησε και του χρέωσε μεγαλύτερα ποσά για χρήση σταθερού τηλεφώνου.
Μάλιστα η εταιρεία τηλεφωνίας κατηγορείται ότι επέβαλε φραγή στο τηλέφωνο του συνδρομητή της, επειδή αυτός δεν κατέβαλε τα ποσά που του είχε χρεώσει, πέραν του συμφωνηθέντος σε μηνιαία βάση…
Ο συνδρομητής κατέφυγε και στον Συνήγορο του Καταναλωτή, ενώ επισημαίνει πως είναι η δεύτερη φορά, που ήρθε σε σύγκρουση με εταιρεία τηλεφωνίας για εξτρά χρεώσεις που του έκανε.
Χιλιάδες συνδρομητές τηλεφωνίας δεν προσφεύγουν στην δικαιοσύνη κατά των εταιρειών για χρεώσεις, πέραν των συμφωνηθέντων που τους γίνονται, καθώς φοβούνται το κόστος της προσφυγής και τελικά υπομένουν να πληρώνουν παραπάνω, από το να υποβάλουν μηνύσεις…
Ο Βολιώτης ελεύθερος επαγγελματίας φέρεται να είχε συμφωνήσει με τον υπάλληλο της εταιρείας τηλεφωνίας σε κατάστημα του Βόλου, τέλη Απριλίου του 2017, να έχει απεριόριστες κλήσεις προς όλα τα σταθερά, 60 λεπτά προς κινητά σε όλα τα δίκτυα και ίντερνετ στα 24 Mbps. Το συμβόλαιο που υπέγραψε, ήταν για 24 μήνες, με τελικό ποσό 18 ευρώ τον μήνα, αμετάβλητο για ολόκληρο το εν λόγω χρονικό διάστημα. Η μοναδική περίπτωση αύξησης του εν λόγω ποσού θα ήταν αν αυξανόταν η φορολογία. Μάλιστα θα του έκανε δώρο το πρώτο πάγιο και τα τέλη μεταφοράς από την προηγούμενη εταιρεία, που ανέρχονταν στα 36,20 ευρώ.
Παράλληλα, όπως αναφέρει στη μήνυσή του ο Βολιώτης ελεύθερος επαγγελματίας, την ίδια περίοδο άλλο υποκατάστημα της ίδιας εταιρείας τηλεφωνίας στον Βόλο προσέφερε την ίδια υπηρεσία προς 19,20 ευρώ…
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ