SKIATHOS Ο καιρός σήμερα

Στις δυσπρόσιτες περιοχές Σκιάθος και Σκόπελος, αναφορικά με προσλήψεις εκπαιδευτικών

2018-09-13 18:46:26
Στις δυσπρόσιτες περιοχές εντάσσονται Σκιάθος και Σκόπελος αναφορικά με προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών, σύμφωνα με ΦΕΚ που δημοσιεύτηκε χθες. Αυτό σημαίνει ότι στους εκπαιδευτικούς αποδίδονται τα διπλά μόρια, ως κίνητρο για την εκδήλωση σχετικού ενδιαφέροντος. Τα παραπάνω ανάφερε – μεταξύ άλλων –  ο πρόεδρος της Επιτροπής Παιδείας του δήμου Σκιάθου, κ. Απ. Πασχάλης, μιλώντας στο Δίκτυο Θεσσαλίας της ΕΡΤ. Σημειώνεται ότι η Αλόννησος ήταν ήδη χαρακτηρισμένη ως δυσπρόσιτος προορισμός εδώ και χρόνια, κίνητρο το οποίο απέδωσε, όπως έδειξε η πρακτική των προηγούμενων ετών. Η ένταξη και των άλλων δύο νησιών στη ρύθμιση αυτή, αποτελούσε πάγιο αίτημα των δημοτικών Αρχών Σκιάθου και Σκοπέλου, καθώς και των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας, ως τρόπος αντιμετώπισης των πολλών κενών που παρατηρούνταν κάθε χρόνο, σε εκπαιδευτικούς, ιδιαίτερα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Φέτος πάντως, η σχολική χρονιά ξεκίνησε με πολύ καλύτερες προοπτικές σε σχέση με τα τελευταία χρόνια, τόσο στην Σκιάθο, όσο και στη Σκόπελο. Ειδικότερα, στην Σκιάθο, σύμφωνα με τον κ. Πασχάλη, στο Δημοτικό δεν υπάρχει κανένα κενό – για την ώρα -, ωστόσο στο Γυμνάσιο και Λύκειο λείπουν 10 καθηγητές, μεταξύ των οποίων και βασικών ειδικοτήτων, όπως φιλόλογος. Και σε αυτή την περίπτωση πάντως, οι ελλείψεις είναι λιγότερες από πέρυσι. Στην Σκόπελο, σύμφωνα με δηλώσεις στην ΕΡΤ Βόλου της αντιδημάρχου Παιδείας, κ. Αθηνάς Ντάκη, χωρίς ιδιαίτερα κενά ξεκίνησε η χρονιά στο Δημοτικό Σχολείο, με εξαίρεση κάποιες ειδικότητες, όπως επίσης και στα Νηπιαγωγεία, Σκοπέλου και Γλώσσας, που λειτουργούν μάλιστα, σε ολοήμερη βάση. Όπως στην Σκιάθο, έτσι και στην Σκόπελο ωστόσο, παρατηρούνται κάποιες ελλείψεις σε Γυμνάσιο – Λύκειο. Ίδια η κατάσταση και στην Αλόννησο, όπου τις επόμενες μέρες αναμένεται να καλυφθούν τα κενά ενός φιλολόγου κι ενός μαθηματικού στο Γυμνάσιο – Λύκειο, ενώ στο Δημοτικό υπάρχει ένα κενό μόνο στην ειδικότητα των Γαλλικών.