ΣΚΟΠΕΛΟΣ : Η κα Μαίρη γράφει : "Έχουν περάσει πολλά χρόνια ο Άγγελος έφυγε... αλλά σήμερα το θαύμα έγινε"
2026-06-23 20:24:05
Η κυρία Μαίρη γράφει
Καλοκαίρι 2016. ..ζητήσαμε μια ράμπα.σε οποία παραλία του νησιού μας ,μιας και μας είχε προκύψει το σοβαρό πρόβλημα του Άγγελου και χρειαζόμασταν μετά την πισίνα στο κέντρο αποκατάστασης όπου έκανε ασκήσεις ,την θάλασσα να μπορεί να συνεχίσει τις ασκήσεις του!
2026...
Έχουν περάσει πολλά χρόνια ο Άγγελος έφυγε αλλά σήμερα το θαύμα έγινε ...νιώθω πολύ λυπημένη αλλά σίγουρα πολύ χαρούμενη που συνάνθρωποι μας θα μπορούν πλέον στο νησί μας να απολαύσουν το μπάνιο τους...
Και πιστεύω ότι από εκεί ψηλά στα 2.χρόνια που έχει φύγει ο Άγγελος θα είναι χαρούμενος που θα αντικρύσει σήμερα αυτό που συμβαίνει στην παραλία μας !!!εδώ που περνούσε τα καλοκαίρια του και αγαπούσε!!!
Να προσέχετε και να νοιάζεστε τους συνανθρώπους σας που έχουν προβλήματα !!!
Καλό καλοκαίρι...με υγεία σε όλους σας..
Μια από τις ράμπες προσβασιμότητας που μπήκε σήμερα στον ΑΓΝΩΝΤΑ θα μπουν και άλλες
