Διάκριση μαθήτριας στο Μαθητικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού
2026-06-13 07:00:31
Απανωτή διάκριση για το Γυμνάσιο Καισάριος Δαπόντες !
Θερμά συγχαρητήρια στη μαθήτριά μας Κλαούντια Μούτσο, η οποία διακρίθηκε στον Μαθητικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής του Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός, αποσπώντας τον Β΄ Έπαινο στη θεματική:
«Η Γη είναι στα χέρια μας! Προσφέρω και στη Φύση, όχι μόνο στον Άνθρωπο».
Η επιτυχία αυτή αποτελεί πηγή χαράς και υπερηφάνειας για τη σχολική μας κοινότητα και αναδεικνύει τη δημιουργικότητα, την ευαισθησία και το ταλέντο των μαθητών μας.
Κλαούντια, σου ευχόμαστε ολόψυχα να συνεχίσεις να δημιουργείς, να ονειρεύεσαι και να διακρίνεσαι!
Θερμά συγχαρητήρια!
