SKIATHOS Ο καιρός σήμερα

Εξοπλισμός Καταστημάτων: Τα Μυστικά για Αυξήσεις στις Πωλήσεις!

2025-04-14 22:24:02
Εξοπλισμός Καταστημάτων: Τα Μυστικά για Αυξήσεις στις Πωλήσεις!

 

 
Στη λιανική πώληση, ο εξοπλισμός καταστημάτων παίζει τεράστιο ρόλο στις πωλήσεις, αλλά και στην αφοσίωση των πελατών και τη γενικότερη επιτυχία του brand.
 

Η επιλογή των σωστών κομματιών, η διάταξη και η διακόσμηση του χώρου δίνουν τον τόνο, προσελκύουν πελάτες και δημιουργούν μια συνεκτική εικόνα της επιχείρησης προς τα έξω.

Τι πρέπει, λοιπόν, να προσέξετε στον εξοπλισμό και την επίπλωση του καταστήματός σας, ώστε αυτός να σας βοηθήσει να αυξήσετε τις πωλήσεις σας θεαματικά;

Οι ειδικοί στον εξοπλισμό και την επίπλωση καταστημάτων σε όλα τα στάδια δημιουργίας της επιχείρησης από την KM Store Design, μας εξήγησαν τι είναι αυτό που θα κάνει τελικά τη διαφορά και θα φέρει την επιτυχία.

Έπιπλα προβολής και οργάνωσης

Το πρώτο βήμα είναι να επιλέξετε τα κατάλληλα έπιπλα προβολής ανάλογα με το είδος του καταστήματός σας. Θα πρέπει, δηλαδή, να έχετε μια σωστή αναλογία μεταξύ της οργάνωσης του χώρου και της προβολής των κυριότερων προϊόντων σας.

Έτσι, πέρα από τις ραφιέρες και τα επιτοίχια ράφια που χρησιμεύουν κατά βάση για οργάνωση των προϊόντων, θα πρέπει να έχετε και έπιπλα ανάδειξής τους, όπως γόνδολες, εκθετήρια και πάγκους.

Σε αυτά, θα τοποθετείτε τα πιο δημοφιλή προϊόντα που έχουν τη δυναμική να προσελκύσουν την προσοχή των πελατών. Κομβικής σημασίας είναι το να μην γεμίσετε υπερβολικά τα εκθετήρια, ώστε να δώσετε χώρο στα προϊόντα να προβληθούν σωστά.

Η σωστή διάταξη των επίπλων

Πολλές μελέτες έχουν ασχοληθεί με τη συμπεριφορά των πελατών, όταν εισέρχονται σε ένα μαγαζί, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι οι περισσότεροι κινούνται προς τα δεξιά μετά την πόρτα.

Συνεπώς, καλό είναι να δημιουργήσετε μια ροή με βάση αυτή τη λογική, εκθέτοντας τα καλύτερα προϊόντα μόλις ο πελάτης μπει μέσα και προς τα δεξιά. Επιπλέον, καλό είναι να υπάρχει μια λογική στον συνδυασμό των επίπλων και των προϊόντων, ώστε να φτιάχνετε μια «ιστορία».

Για παράδειγμα, σε ένα κατάστημα ρούχων, ο πελάτης μπορεί να ξεκινάει να βλέπει ένα είδος ρούχων και καθώς προχωρά μέσα στο κατάστημα να βλέπει με τι άλλα κομμάτια και αξεσουάρ μπορεί να τα συνδυάζει.

Μια συνολική εμπειρία μέσα στο κατάστημα

Το ζητούμενο δεν είναι μόνο να μπει μέσα ο υποψήφιος πελάτης και να αγοράσει κάτι που θα βρει. Στόχος θα πρέπει να είναι να αναπτύξει μια σχέση με το brand, να μείνει μέσα στον χώρο περισσότερο και τελικά να αγοράσει κι άλλα πράγματα ή να αποκτήσει τη διάθεση να επανέλθει.

Συνεπώς, καλό είναι αφενός να έχετε χώρο για ξεκούραση. Μερικές πολυθρόνες ή/και καναπέδες ενθαρρύνουν τον πελάτη να χαλαρώσει λίγο και να παρατηρήσει με άλλο μάτι τα προϊόντα που είναι γύρω του, όσο κάθεται. Επιπλέον, και από άποψη διακόσμησης ένα τέτοιο σημείο βοηθάει τον χώρο να «αναπνεύσει» και να μην είναι παραφορτωμένος.

Στην ίδια λογική, η εσωτερική διακόσμηση του καταστήματος χρειάζεται προσοχή, ώστε να είναι συνεκτική. Ο φωτισμός, οι καθρέφτες, τα έπιπλα προβολής και οργάνωσης θα πρέπει να έχουν το ίδιο στυλ, δημιουργώντας αίσθηση θαλπωρής, εντυπωσιασμού, καινοτομίας ή πολυτέλειας, ανάλογα με το ύφος του καταστήματος και της επιχείρησης.

Οργάνωση βιτρίνας

Σημαντικό μέρος της επιτυχίας του σχεδιασμού ενός καταστήματος είναι και η αποδοτική οργάνωση της βιτρίνας του. Μέσω της βιτρίνας περνάτε ένα μήνυμα, το οποίο πρέπει να είναι εύληπτο για το μέσο περαστικό και να σας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό.

Σκοπός εδώ είναι οι υποψήφιοι πελάτες να μην προσπεράσουν τη βιτρίνα και να μπουν μέσα στο κατάστημα. Αυτό θα το πετύχετε με εντυπωσιακά έπιπλα προβολής, όπως εκθετήρια και πάγκους βιτρίνας, αλλά φυσικά και με τη σωστή επιλογή των προϊόντων.

Ο συνδυασμός εντυπωσιασμού και ανάδειξης των πιο σχετικών προϊόντων είναι το κλειδί για την επιτυχία της βιτρίνας.

Φυσικά, μεγάλη σημασία έχει και η ποιότητα των επίπλων και του εξοπλισμού του καταστήματος. Το να έχετε ποιοτικά, καλαίσθητα και ανθεκτικά έπιπλα βοηθάει όχι μόνο στην εικόνα της επιχείρησης αλλά και στη λειτουργικότητά της.

Δείτε τον εξοπλισμό καταστημάτων της KM Store Design για όλα τα καταστήματα και ρωτήστε τους για τις παρεμβάσεις που μπορείτε να κάνετε κατά τον σχεδιασμό και την ανακαίνιση, ώστε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.