SKIATHOS Ο καιρός σήμερα

Μήνυμα της Υφυπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Ζέττας Μ. Μακρή για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας

2025-03-08 10:17:38
Μήνυμα της Υφυπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Ζέττας Μ. Μακρή για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας

Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, μια παγκόσμια ευθύνη που μοιραζόμαστε για την ισότητα των φύλων, την ελευθερία, την αξιοπρέπεια, την ασφάλεια και τα δικαιώματα γυναικών και κοριτσιών μακριά από στερεότυπα, προκαταλήψεις, διακρίσεις, εμπόδια και αποκλεισμούς.

Η ημέρα είναι αφορμή για γιορτή για τα επιτεύγματα, τις διεκδικήσεις, τις δυνατότητες και τις ευκαιρίες που δημιουργούν οι γυναίκες αλλά είναι και ημέρα ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τα βήματα που πρέπει να κάνουμε, για την απόσταση που πρέπει να καλύψουμε, για την πρόοδο που πρέπει να σημειώσουμε, για την επιτάχυνση που πρέπει να επιδιώξουμε και να πετύχουμε στην κατοχύρωση των δικαιωμάτων γυναικών και κοριτσιών, παγκοσμίως.

Αυτή η επιτάχυνση στον αγώνα για την ισότητα των φύλων μπορεί να επιτευχθεί με πολλούς τρόπους και η εκπαίδευση, ως ένα δυναμικό περιβάλλον, οφείλει να καλλιεργήσει αξίες και ιδανικά στην νέα γενιά, ώστε όλοι μαζί να θέσουμε και να προστατεύσουμε ως αυτονόητη προτεραιότητα την έμπρακτη ισότητα για ένα καλύτερο και δικαιότερο μέλλον. Με τις σύγχρονες θεματικές των εργαστηρίων δεξιοτήτων, τις εμπλουτισμένες δράσεις ενεργού πολίτη, τα νέα προγράμματα σπουδών, την ενδυνάμωση της σχολικής κοινότητας με την  παρουσία ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών και τις διαρκείς επιμορφώσεις των εκπαιδευτικών μας, δημιουργούμε τις κατάλληλες συνθήκες στα παιδιά μας ώστε να πρωταγωνιστήσουν ως καταλύτες για την ισότητα και την προάσπιση των δικαιωμάτων γυναικών και κοριτσιών.  

Στις 8 Μαρτίου 2025, τα Ηνωμένα Έθνη μάς καλούν να γιορτάσουμε την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας «Για ΟΛΕΣ τις γυναίκες και τα κορίτσια: Δικαιώματα. Ισότητα. Ενδυνάμωση” και σε αυτή τη γιορτή τιμούμε το μήνυμα με διαρκή δράση, συντονισμένη κινητοποίηση, ουσιαστική δέσμευση αλλά, πρωτίστως, με το προσωπικό μας παράδειγμα.