SKIATHOS Ο καιρός σήμερα

Συνεδριάζει την ερχόμενη Τρίτη η Επιτροπή Τουριστικής Προβολής του Δήμου Σκιάθου

Μισό εκατομμύριο ευρώ θα δαπανηθούν και το 2025 για την προβολή του νησιού | δείτε το σχεδιασμό 2025-01-19 11:12:37
Συνεδριάζει την ερχόμενη Τρίτη η Επιτροπή Τουριστικής Προβολής του Δήμου Σκιάθου

Αλέξανδρος Ευσταθίου Αντιδήμαρχος Τουρισμού / Πρόεδρος Τουριστικής Προβολής Δήμου Σκιάθου (Φωτογραφία Νίκος Τζούμας)

 

 

 

Συνεδριάζει την ερχόμενη Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2025 η Επιτροπή Τουριστικής Προβολής του Δήμου Σκιάθου και ώρα 12:00, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου στο Μπούρτζι για συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με την κατάρτιση του προγράμματος τουριστικής προβολής έτους 2025.

Ήδη η Αντιδημαρχία Τουρισμού έχει αποστείλει σχετικό εισηγητικό έγγραφο προς τα μέλη της Επιτροπής που περιλαμβάνει το Σχέδιο προγράμματος τουριστικής προβολής του Δήμου Σκιάθου για το έτος 2025 ύψους 500.000,00€, σύμφωνα με αυτό : 

Η σπουδαιότητα του τουρισμού για το νησί της Σκιάθου είναι τεράστια. Ενώ ο τουρισμός αποτελεί δραστηριότητα που οριοθετείται από την πλευρά της ζήτησης υπηρεσιών και προϊόντων, οι δραστηριότητες του πρωτογενούς και του δευτερογενούς τομέα αποτελούν δραστηριότητες παραγωγής και προσφοράς προϊόντων. Η σημαντική διαφορά όμως ανάμεσα στους δύο τομείς για το νησί της Σκιάθου εντοπίζεται στο γεγονός η συντριπτική πλειοψηφία των κατοίκων και των επιχειρήσεων απασχολούνται άμεσα ή έμεσα στον τομέα του τουρισμού, ενώ η απασχόληση στον πρωτογενή και κατ επέκταση στον δευτερογενή τομέα βρίσκεται υπό εξαφάνιση. Επομένως εύκολα συμπεραίνεται ότι η τοπική οικονομία εξαρτάται σχεδόν αποκλειστικά από την τουριστική κίνηση.

Η τουριστική κίνηση με τη σειρά της εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, σημαντικούς ή λιγότερο σημαντικούς όπως η φυσική ομορφιά του προορισμού, το κόστος μετακίνησης, διαμονής και διατροφής, οι υποδομές του προορισμού, το λεγόμενο “brand name” του προορισμού, αν είναι στην ουσία γνωστός ως προορισμός στο ευρύ κοινό. Υπάρχουν όμως και παράγοντες που δεν εξαρτώνται από τον ίδιο τον προορισμό όπως οι διεθνείς πολιτικές εξελίξεις και γεγονότα σε παγκόσμιο επίπεδο.

Οι συνέπειες της πανδημίας του κορωνοιού για το νησί της Σκιάθου υπήρξαν τεράστιες. Επι της ουσίας ο προορισμός έχασε μία ολόκληση τουριστική περίοδο λόγω της απαγόρευσης πτήσεων. Σε αυτή τη χρονική περίοδο επιχειρήσεις του νησιού κινδύνευσαν με πλήρη αναστολή της λειτουργίας τους, ενώ ακόμα και σήμερα δεν φαίνεται να έχουν ξεπεράσει πλήρως τα οικονομικά αδιέξοδα που έφερε μαζί της η πανδημία.

Σε αυτές τις συνθήκες προστέθηκε αρχικά ο πόλεμος στην Ουκρανία και έπειτα ο στρατιωτική σύγκρουση μεταξύ Ισραήλ και Παλαιστίνης, γεγονότα που οδηγούν σε περεταίρω αποσταθεροποίηση στον τομέα του τουρισμού.

Όλα αυτά τα γεγονότα οδηγούν σε κλιμάκωση του ανταγωνισμού ανάμεσα στους Ελληνικούς προορισμούς για την προσέλκυση τουριστών. Ελληνικοί προρισμοί που είτε αποτελούν παραδοσιακά την ναυαρχίδα του Ελληνικού τουρισμού είτε όμως δραστηριοποιούνται σε αυτούς, έστω σε μικρό βαθμό, δράσεις και παραγωγή του πρωτογενούς τομέα, έτσι ώστε να μετριάζεται έστω για μικρό ποσοστό, η μειωμένη τουριστική κίνηση. Σε πλήρη αντίθεση με το νησί της Σκιάθου, που δεν απολαμβάνει τέτοιου είδους πλεονεκτήματα.

Επομένως, ο Δήμος Σκιάθου, μέσα σε αυτό το κλίμα του έντονου ανταγωνισμού αλλά και του ρευστού πολιτικο/οικονομικού τοπίου όσον αφορά τις διεθνείς εξελίξεις, πρέπει να κινηθεί με τρόπο σύγχρονο, γρήγορο, ευέλικτο. Με τρόπο τέτοιο που η μετάδοση της πληροφορίας για την προβολή της θα την καταστήσει τουλάχιστον ανταγωνιστική ανάμεσα στους άλλους προορισμούς και θα προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες.

Η πληροφορία αποτελεί τη ζωογόνο ενέργεια του τουρισμού και συνεπώς, οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) αποτελούν εξ ορισμού έναν καταλυτικό παράγοντα για την καινοτομία του τουριστικού προϊόντος και την ανταγωνιστικότητα των τουριστικών επιχειρήσεων και προορισμών. Μάλιστα τα τελευταία χρόνια, οι τεχνολογικές εξελίξεις και οι δυνατότητες του διαδικτύου (όπως τα κοινωνικά δίκτυα, τα smartphones και tablets) έχουν αλλάξει την τουριστική ζήτηση (π.χ. αγοραστική συμπεριφορά, απαιτήσεις και προσδοκίες),καθώς και τον τρόπο λειτουργίας των τουριστικών επιχειρήσεων και προορισμών.

Το διαδίκτυο και το περιεχόμενο που δημιουργούν και διακινούν οι χρήστες (user-generated content) μέσω των κοινωνικών δικτύων έχει αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι υποψήφιοι επισκέπτες αναζητούν και αξιολογούν τουριστικές πληροφορίες, καθώς και τον τρόπο διαμόρφωσης τουριστικών τάσεων.

Επομένως όλα τα παραπάνω απαιτούν και προϋποθέτουν ταχύτητα, ευελιξία, αξιοπιστία στην εκτέλεση ενεργειών, δράσεων προβολής που είναι απαραίτητες για τον κάθε προορισμό.

 

ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ/ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

ΜΗΝΑΣ

ΠΟΛΗ/ΧΩΡΑ

ΕΚΘΕΣΗ

 

ΟΥΤΡΕΧΤΗ/ΟΛΛΑΝΔΙΑ

VAKANTIEBEURS

 

ΜΑΔΡΙΤΗ/ΙΣΠΑΝΙΑ

FITUR

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ

ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ/ΒΕΛΓΙΟ

SALON DE VACANCES

 

ΜΙΛΑΝΟ/ΙΤΑΛΙΑ

BIT

 

ΟΥΤΡΕΧΤΗ/ΟΛΛΑΝΔΙΑ

Fiets en Wandelbeurs

ΜΑΡΤΙΟΣ

ΒΕΡΟΛΙΝΟ/ΓΕΡΜΑΝΙΑ

ITB

 

ΛΥΩΝ/ΓΑΛΛΙΑ

Salon du Randonneur

 

ΒΙΕΝΝΗ/ΑΥΣΤΡΙΑ

FERIENMESSE WIEN

ΜΑΪΟΣ

ΛΕΥΚΩΣΙΑ/ΚΥΠΡΟΣ

ΤΑΞΙΔΙ

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ

ΠΑΡΙΣΙ/ΓΑΛΛΙΑ

IFTM-TOP RESA

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ

ΡΙΜΙΝΙ/ΙΤΑΛΙΑ

TTG TRAVEL EXPERIENCE

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ

ΛΟΝΔΙΝΟ/ΑΓΓΛΙΑ

WTM

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ/ΕΛΛΑΔΑ

PHILOXENIA

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ

ΚΑΝΝΕΣ/ΓΑΛΛΙΑ

ILTM

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

 

  1. ΒΡΕΤΑΝΙΑ

Η αγορά της Βρετανίας αποτελεί την σημαντικότερη για το νησί της Σκιάθου εδώ και δεκαετίες. Ο Δήμος Σκιάθου διαχρονικά συμμετέχει στην μεγαλύτερη έκθεση του κλάδου παγκοσμίως, την World Travel Market που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στο Λονδίνο. Μέσα από τις εργασίες της έκθεσης προέκυψαν συνεργασίες αλλά και συμφωνίες με στόχο την ακόμα μεγαλύτερη προσέλκυση επισκεπτών από τη συγκεκριμένη αγορά. Επομένως για το 2025 είναι αναγκαία η συνεργασία με εταιρεία τουρισμού που εξειδικεύεται στην αγορά της Βρετανίας, που διαθέτει αεροπορικό στόλο, παρέχει ταξιδιωτικά πακέτα σε υποψήφιους επισκέπτες και το κυριότερο, συνδέει το αεροδρόμιο της Σκιάθου με σημαντικά αεροδρόμια Βρετανίας. Η συνεργασία με την συγκεκριμένη εταιρεία μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω των παρακάτω ενεργειών:

Ενέργεια α: Προβολή μέσω εταιρείας πληροφοριών μάρκετινγκ

Η εταιρεία θα αναλάβει μέσω πλατφόρμας πληροφοριών μάρκετινγκ που θα έχει πάνω από 4 εκατομμύρια ενέργειες την ημέρα στο δίκτυό της και οι οποίες να κατηγοριοποιούνται σε διαφορετικό κοινό συμπεριφοράς και σε διαφορετικές γεωγραφικές τοποθεσίες.

Η εταιρεία πληροφοριών μάρκετινγκ θα αξιοποιήσει την εις βάθος γνώση της για να εντοπίσει συγκεκριμένο κοινό και να το στοχεύσει με την διαφήμιση της Σκιάθου.

Επομένως η εταιρεία θα αναλάβει μέσω πλατφόρμας πληροφοριών μάρκετινγκ, να στοχεύσει σε συγκεκριμένο κοινό της αγοράς έτσι ώστε να καταστεί δυνατή η αύξηση του αριθμού προσέγγισης των χρηστών με στόχο την αύξηση των κρατήσεων για το νησί της Σκιάθου.

Ενέργεια β: Προβολή μέσω social media

Προβολή μέσω των λογαριασμών social media της εταιρείας με φωτογραφίες της Σκιάθου.

Θα δημιουργηθούν "stories" προβολής του νησιού σε instagram και facebook.

Ενέργεια γ: Προβολή με banner στην ηλεκτρονική σελίδα του αναδόχου

Προβολή με banner στην ηλεκτρονική σελίδα του αναδόχου με μίνιμουμ επτά (7) ημέρες προβολής και τουλάχιστον 50.000 "views".

Ενέργεια δ: Αποστολή E-mail προβολής της Σκιάθου στο πελατολόγιο της εταιρείας

Αποστολή E-mail προβολής της Σκιάθου στο πελατολόγιο εταιρείας. Η εταιρεία διαθέτει στη βάση δεδομένων των τα προσωπικά e-mail όλων των ταξιδιωτικών πρακτορείων και πρακτόρων που έχει συνεργαστεί. Επίσης πρέπει να διαθέτει και τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των ανθρώπων που έχουν επιλέξει την εταιρεία για το ταξίδι τους ή τις καλοκαιρινές διακοπές. Επομένως θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικές αποστολές σε τουλάχιστον 65.000 αποδέκτες (ηλεκτρονικές διευθύνσεις) διαφημίζοντας και προβάλλοντας το νησί της Σκιάθου.

  1. ΙΤΑΛΙΑ

Οι Ιταλοί επισκέπτες τιμούν το νησί της Σκιάθου. Ειδικά τα τελευταία χρόνια είναι οι δεύτεροι σε απόλυτους αριθμούς μετά από αυτούς του Ηνωμένου Βασιλείου για το νησί μας. Η αγορά της Ιταλίας έχει στρατηγική σημασία για τη Σκιάθο διότι αν και επισκέπτες του Ηνωμένου Βασιλείου αποτελούν την πρώτη δύναμη με διαφορά, πρέπει να συνυπολογίσουμε τις πολιτικές εξελίξεις όπως το BREXIT. Έτσι όσον αφορά, καθαρά την Ευρωπαϊκή Ένωση, η αγορά της Ιταλίας αποτελεί τον σημαντικότερο παράγοντα για την τουριστική κίνηση της Σκιάθου. Για αυτό το λόγο απαιτείται συνεργασία με εταιρεία που εξειδικεύεται στην αγορά της Ιταλίας και συνδέει το αεροδρόμιο της Σκιάθου με πόλεις της Ιταλίας προωθώντας συγκεκριμένες ενέργειες προβολής:

Ενέργεια α: Αποστολή E-mail προβολής της Σκιάθου στο πελατολόγιο της εταιρείας

Αποστολή E-mail προβολής της Σκιάθου στο πελατολόγιο εταιρείας. Ο ανάδοχος διαθέτει στη βάση δεδομένων των τα προσωπικά e-mail όλων των ταξιδιωτικών πρακτορείων και πρακτόρων που έχει συνεργαστεί. Επίσης πρέπει να διαθέτει και τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των ανθρώπων που έχουν επιλέξει την εταιρεία για το ταξίδι τους ή τις καλοκαιρινές διακοπές. Επομένως θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικές αποστολές σε τουλάχιστον 30.000 αποδέκτες (ηλεκτρονικές διευθύνσεις) διαφημίζοντας και προβάλλοντας το νησί της Σκιάθου.

Θα σταλεί τουλάχιστον ένα newsletter σε 13.000 ηλεκτρονικές διευθύνσεις στο Μιλάνο, 10.700 στη Ρώμη, 9.700 στη Νάπολη και 4300 στο Μπάρι.

Ενέργεια β: Προβολή μέσω social media

Προβολή μέσω λογαριασμών social media με φωτογραφίες της Σκιάθου. Θα υπάρξει προβολή μέσω λογαριασμού social media όπως facebook με στόχευση σε υποψήφιους ταξιδιώτες.

Επιπλέον

Προβολή στη Κεντρική Ιστοσελίδα Εταιρείας

  • Προβολή με banner στη κεντρική ιστοσελίδα εταιρείας με στόχο την προσέλκυση τουριστών από την Ιταλία και συγκεκριμένα από Μιλάνο και Νάπολη.

  • Η συγκεκριμένη δράση υπολογίζεται ότι θα προβληθεί σε περίπου 600.000 υποψήφιους επισκέπτες της Σκιάθου.

  • Το banner θα συνδέεται ηλεκτρονικά με την ιστοσελίδα του Δήμου Σκιάθου "www.skiathos.gr" έτσι ώστε ο υποψήφιος επισκέπτης να μπορεί να συγκεντρώσει επιπλέον πληροφορίες για το νησί της Σκιάθου, αλλά και να οργανώσει καλύτερα το ταξίδι και τις ημέρες παραμονής στο νησί.

  1. ΓΑΛΛΙΑ

Η Γαλλία αποτελεί μία αγορά καινούργια για την Σκιάθο. Για αυτό το λόγο χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή έτσι ώστε όχι μόνο να αποτελέσει μία διαχρονική σταθερά για το νησί μας αλλά και να σημειωθούν τα απαραίτητα βήματα που θα οδηγήσουν στην περεταίρω προσέλκυση επισκεπτών προς το νησί της Σκιάθου.

Επομένως είναι απαραίτητες οι παρακάτω ενέργειες μέσω εταιρείας τουρισμού που εξειδικεύεται στην αγορά της Γαλλίας, διαθέτει αεροπορικό στόλο, παρέχει ταξιδιωτικά πακέτα σε υποψήφιους επισκέπτες και το κυριότερο, συνδέει το αεροδρόμιο της Σκιάθου με σημαντικά αεροδρόμια της Γαλλίας:

Ενέργεια α: Bloggers - influencers

Προβολή της Σκιάθου από bloggers και infuencers που θα ταξιδέψουν στη Σκιάθο, θα γνωρίζουν και θα ξεναγηθούν στα πιο σημαντικά σημεία του νησιού και στη συνέχεια θα καταγράψουν την εμπειρία τους στα bloggs τους και στους λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης.

Ενέργεια β: Προβολή μέσω blog και social media

Προβολή μέσω λογαριασμών social media του αναδόχου όπως facebook με τουλάχιστον 1.000.000 και instagram, με στόχευση σε υποψήφιους ταξιδιώτες.

Ενέργεια γ: Προβολή με banner στην ηλεκτρονική σελίδα της εταιρείας

Προβολή με banner στην ηλεκτρονική σελίδα της ετιαρείας και τουλάχιστον 1.000.000 επισκέψεις το μήνα στην ηλεκτρονική σελίδα από το ευρύ κοινό.

Ενέργεια δ: Αποστολή Newsletter προβολής της Σκιάθου στο πελατολόγιο της εταιρείας

Αποστολή Newsletter στο πελατολόγιο εταιρείας. Η εταιρεία διαθέτει στη βάση δεδομένων των τα προσωπικά e-mail όλων των ταξιδιωτικών πρακτορείων και πρακτόρων που έχει συνεργαστεί. Επίσης πρέπει να διαθέτει και τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των ανθρώπων που έχουν επιλέξει την εταιρεία για το ταξίδι τους ή τις καλοκαιρινές διακοπές. Επομένως θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικές αποστολές σε τουλάχιστον 100.000 αποδέκτες (ηλεκτρονικές διευθύνσεις) διαφημίζοντας και προβάλλοντας το νησί της Σκιάθου.

  1. ΓΕΡΜΑΝΙΑ

Η Σκιάθος δεν αποτελεί πολύ σημαντικό προορισμό για την αγορά της Γερμανίας όπως συμβαίνει με τις αγορές της Αγγλίας και Ιταλίας. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία που παρέχονται από την Fraport για το αεροδρόμιο της Σκιάθου, κατά τον μήνα Αύγουστο σημειώθηκαν μόλις 2.940 αφίξεις επισκεπτών από την Γερμανία, σε αντίθεση πχ με την Ιταλία που οι αφίξεις επισκεπτών ανήλθαν σε 16.397. Επομένως απαιτούνται δράσεις προβολής με στόχο την μεγαλύτερη προσέλκυση τουριστών από τη συγκεκριμένη αγορά. Οι ενέργειες θα πραγματοποιηθούν μέσω εταιρείας που θα εξειδικεύεται στην αγορά της Γερμανίας και θα πρέπει να συνδέει το αεροδρόμιο της Σκιάθου με πόλεις της Γερμανίας:

Ενέργεια α:Προβολή στη κεντρική ιστοσελίδα της εταιρείας με στόχο την προσέλκυση τουριστών από την Γερμανία. Η προβολή περιλαμβάνει την φυσική ομορφιά της Σκιάθου.

Ενέργεια β: Προβολή οπτικοακουστικού υλικού του Δήμου Σκιάθου στις οθόνες που βρίσκονται στα γραφεία του εταιρείας.

Ενέργεια γ: προβολή μέσω λογαριασμού social media όπως facebook με στόχευση σε υποψήφιους ταξιδιώτες.

Ενέργεια δ: Προβολή με άρθρο και φωτογραφίες της Σκιάθου στα ενημερωτικές ηλεκτρονικές σελίδες

Ενέργεια ε: Αποστολή Newsletter πελατολόγιο της εταιρείας

  1. ΟΛΛΑΝΔΙΑ

Είναι απαραίτητο να δραστηριοποιηθεί η αγορά της Ολλανδίας για το νησί της Σκιάθου. Η Ολλανδία με συνολικό πληθυσμό, σύμφωνα με επίσημη εκτίμηση για το 2024, 17.981.933 κατοίκους, διαθέτει καλά οργανωμένο οικονομικό σύστημα στο οποίο κυριαρχεί η βιομηχανία τροφίμων. Αποτελεί επομένως μία τουριστική αγορά που αξίζει να επενδύσει ο Δήμος Σκιάθου:

Α)Προβολή μέσω blog εταιρείας τουρισμού με κείμενο/οδηγό για το νησί της Σκιάθου

Β)Προβολή μέσω social media όπως facebook με αποστολή post σε σελίδες (private group) με πάνω από 3.000 τουριστικούς πράκτορες.

Γ) Προβολή σε ιστοσελίδες

  1. ΒΕΛΓΙΟ

Το Βέλγιο, μία χώρα 11.832.049 κατοίκων σύμφωνα με επίσημα στοιχεία για το 2024, αποτελεί την έκτη οικονομία της Ευρωπαϊκής Ένωσης με κατά κεφαλήν ΑΕΠ στα 44.300€ πολύ πάνω από τον μέσο όρο της Ε.Ε. (37.600€). Επομένως είναι μία αγορά που μπορεί ο Δήμος Σκιάθου να στοχεύσει για προσέλκυση επισκεπτών μέσω εταιρείας που θα εξειδικεύεται στην συγκεκριμένη αγορά, που ενδεχομένως θα προσφέρει τουριστικά πακέτα σε υποψήφιους επισκέπτες:

Ενέργεια α: Προβολή μέσω social media

Προβολή μέσω των λογαριασμών social media της εταιρείας με φωτογραφίες της Σκιάθου.

Θα δημιουργηθούν "stories" προβολής του νησιού.

Ενέργεια β: Προβολή με banner στην ηλεκτρονική σελίδα της εταιρείας

Προβολή με banner στις ηλεκτρονικές σελίδες του αναδόχου τόσο σε Ολλανδία όσο και στο Βέλγιο.

Ενέργεια γ: Αποστολή E-mail προβολής της Σκιάθου στο πελατολόγιο της εταιρείας

Αποστολή E-mail προβολής της Σκιάθου στο πελατολόγιο εταιρείας. Ο ανάδοχος διαθέτει στη βάση δεδομένων των τα προσωπικά e-mail όλων των ταξιδιωτικών πρακτορείων και πρακτόρων που έχει συνεργαστεί. Επίσης πρέπει να διαθέτει και τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των ανθρώπων που έχουν επιλέξει την εταιρεία για το ταξίδι τους ή τις καλοκαιρινές διακοπές.

  1. ΕΛΒΕΤΙΑ

Η Ελβετία με πληθυσμό 8.981.565 κατοίκους, σύμφωνα με επίσημη εκτίμηση για τον Μάρτιο του 2024, ενώ το ονομαστικό κατά κεφαλή ΑΕΠ είναι υψηλότερο από αυτό άλλων μεγάλων ευρωπαϊκών οικονομιών, αποτελεί μία από τις πιο ισχυρές οικονομίες του πλανήτη. Επιπλέον τα τελευταία χρόνια υπάρχει σύνδεση με το αεροδρόμιο της Σκιάθου. Για αυτούς τους λόγους είναι απαραίτητες οι ενέργειες προβολής της Σκιάθου μέσω εταιρείας που εξειδικεύεται στην αγορά της Ελβετίας και συνδέει το αεροδρόμιο της Σκιάθου με πόλεις της Ελβετίας:

Προβολή στη Κεντρική Ιστοσελίδα του Αναδόχου

  • Προβολή με banner στη κεντρική ιστοσελίδα ετιαρείας με στόχο την προσέλκυση τουριστών από την Ελβετία και γενικά από την κεντρική Ευρώπη.

  • Η συγκεκριμένη δράση υπολογίζεται ότι θα προβληθεί σε περίπου 450.000 υποψήφιους επισκέπτες της Σκιάθου.

  • Ο προορισμός Σκιάθου θα συμπεριληφθεί αυτόματα στην λίστα του internet booking engine (IBE) με σκοπό την μεγαλύτερη αμεσότητα και ευκολία του υποψήφιου επισκέπτη για την οργάνωση των διακοπών του.

  1. ΡΟΥΜΑΝΙΑ

Η Ρουμανία αποτελεί μία αγορά που τονώνει την τουριστική κίνηση του νησιού μας ενώ τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μία σχετική αύξηση των επισκεπτών από τη Ρουμανία είτε αεροπορικώς είτε οδικός και στη συνέχεια πλοία που εκτελούν τα δρομολόγια προς το νησί της Σκιάθο από Βόλο και από Θεσσαλονίκη. Οι δράσεις που είναι απαραίτητες να πραγματοποιηθούν μέσω εταιρείας που εξειδικεύεται στην αγορά της Ρουμανίας, διαθέτει αεροπορικό στόλο και συνδέει το αεροδρόμιο της Σκιάθου με πόλεις της Ρουμανίας, είναι οι παρακάτω:

Ενέργεια α: Προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του αναδόχου (facebook – instagram πάνω 100.000 ακόλουθους) της εταιρείας - 60 δημοσιεύσεις και banners – με στόχο το κοινό των πόλεων της Ρουμανίας: Τιμισοάρα, Ιάσιο, Κλουζ-Ναπόκα και Βουκουρέστι.

Ενέργεια β: Προβολή μέσω διαφημίσεων google - google ads με στόχο την προσέλκυση τουριστών υψηλού εισοδηματικού επιπέδου από την Ρουμανία.

  1. ΚΥΠΡΟΣ

Η Κύπρος συνδέεται με το αεροδρόμιο της Σκιάθου και είναι απαραίτητες οι ενέργειες προβολής μέσω εταιρείας τουρισμού που εξειδικεύεται στην αγορά της Κύπρου, που διαθέτει αεροπορικό στόλο, παρέχει ταξιδιωτικά πακέτα σε υποψήφιους επισκέπτες και το κυριότερο, συνδέει το αεροδρόμιο της Σκιάθου με την Κύπρο:

Ενέργεια α: Προβολή σε περιοδικό που βρίσκεται σε όλες τις πτήσεις.

Φωτογραφίες της Σκιάθου και κείμενο θα υπάρχουν σε περιοδικό που θα υπάρχει σε όλες τις πτήσεις, οι οποίες περιλαμβάνουν και σημαντικές πόλεις της Ευρώπης όπως Μιλάνο, Ρώμη, Παρίσι, Βρυξέλλες, Ζυρίχη αλλά και τρίτες χώρες όπως το Ντουμπάι.

Ενέργεια β : Προβολή μέσω social media

Προβολή μέσω διαδικτύου και λογαριασμών social media όπως facebook με στόχευση σε υποψήφιους ταξιδιώτες.

Χ. ΙΣΠΑΝΙΑ

Η Ισπανία με συνολικό πληθυσμό 48.797.875 κατοίκους, αποτελεί μία καινούργια αγορά για το νησί της Σκιάθου. Τα τελευταία χρόνια ο Δήμος Σκιάθου συμμετέχει στην διεθνή τουριστική έκθεση FITUR της Μαδρίτης. Αν και η Ισπανία αποτελεί μία άκρως ανταγωνιστική χώρα απέναντι στην Ελλάδα στον τομέα του τουρισμού, είναι αναγκαίο να πραγματοποιηθούν δράσεις προβολής με σκοπό την προσέλκυση επισκεπτών από την Ισπανία.

XI. ΣΕΡΒΙΑ

Ενέργεια α: Προβολή κεντρική ιστοσελίδα του αναδόχου

Προβολή στην ιστοσελίδα του αναδόχου με φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης μέσω banner 370x246px

Ενέργεια β: Αποστολή E-mail προβολής της Σκιάθου στο πελατολόγιο του αναδόχου

Αποστολή E-mail προβολής της Σκιάθου στο πελατολόγιο του αναδόχου. Ο ανάδοχος διαθέτει στη βάση δεδομένων των τα προσωπικά e-mail όλων των ταξιδιωτικών πρακτορείων και πρακτόρων που έχει συνεργαστεί. Επίσης πρέπει να διαθέτει και τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των ανθρώπων που έχουν επιλέξει την εταιρεία για το ταξίδι τους ή τις καλοκαιρινές διακοπές. Εκτιμώμενες αποστολές e-mail 20.000.

Ενέργεια γ: Προβολή μέσω social media

Προβολή μέσω λογαριασμών social media με φωτογραφίες της Σκιάθου. Θα υπάρξει προβολή μέσω λογαριασμού social media όπως facebook με στόχευση σε υποψήφιους ταξιδιώτες.

Προβολή μέσω του λογαριασμού instagram

Επίσης θα πραγματοποιηθούν 10 instagram/facebook stories

 

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΣΕ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

Προβολή της Σκιάθου σε μέσα μαζικής μεταφοράς χωρών της Ευρώπης.

Προβολή με διαφημιστές πινακίδες στο μετρό του Λονδίνου. Ενδεικτικά οι παρακάτω στάσεις του μετρό:

  1. WATERLOO

  1. EMBANKMENT

  1. BALHAM

  1. GANTS HILL

  1. GANTS HILL

  1. SHEPHERDS BUSH

  1. VAUXHALL

  1. ELEPHANT & CASTLE

  1. BLACKHORSE ROAD

  1. VAUXHALL

  1. FINSBURY PARK

  1. FINSBURY PARK

  1. STOCKWELL

  1. PIMLICO

  1. SEVEN SISTERS

  1. WARREN STREET

  1. WARREN STREET

  1. BETHNAL GREEN

  1. BETHNAL GREEN

  1. KINGS CROSS ST PANCRAS

  1. REGENTS PARK

  1. REGENTS PARK

  1. HIGHGATE

  1. BOUNDS GREEN

  1. WOOD GREEN

  1. HARROW ON THE HILL

  1. MAIDA VALE

  1. OVAL

  1. HYDE PARK CORNER

  1. STAMFORD BROOK

  1. HAMPSTEAD

  1. COLLIERS WOOD

  1. SOUTH WIMBLEDON

  1. CAMDEN TOWN

  1. HIGHBURY & ISLINGTON

  1. ALPERTON

  1. ST PAULS

  1. HOLLOWAY ROAD

  1. CHALK FARM

  1. BELSIZE PARK

  1. BELSIZE PARK

  1. HAMPSTEAD

  1. FULHAM BROADWAY

 

 

Προβολή με διαφημιστικές πινακίδες στο μετρό του Παρισιού:

CH DE GAULLE ETOILE RER A 3

3

GARE D AUSTERLITZ LIGNE 10 B

3

GARE DU NORD 5A

3

HAVRE CAUMARTIN 3A

3

MONTPARNASSE 4C

3

MONTPARNASSE 4D

3

PALAIS ROYAL 1C

3

REPUBLIQUE 3B

3

SAINT LAZARE 12B

3

 

Ο παραπάνω αριθμός στάσεων είναι ενδεικτικός και μπορεί να τροποποιηθεί σύμφωνα με τις ανάγκες του προγράμματος όπως και σύμφωνα με τις απαιτήσεις των οργανισμών μεταφορών των συγκεκριμένων χωρών. Επίσης ανάλογες δράσεις μπορούν να πραγματοποιηθούν και σε άλλες χώρες, ειδικά σε αυτές που συνδέονται με το αεροδρόμιο της Σκιάθου. Επομένως αντίστοιχες δράσεις προβλέπονται σε μέσα μαζικής μεταφοράς σε Γερμανία, Ιταλία κλπ.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΕ ΕΝΤΥΠΑ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

Προβολή σε περιοδικό που θα απευθύνεται σε εξαιρετικά υψηλού εισοδηματικού επίπεδου κοινό. Θα πρέπει να διανέμεται σε ιδιωτικές αεροπορικές εταιρείες τζετ, που διανέμουν το περιοδικό στους επιβάτες της ανώτερης και πρώτης θέσης.  Επίσης να διανέμεται σε ξενοδοχεία,  καθώς και σε εστιατόρια, επιχειρηματικά σαλόνια, σπα, κλαμπ γκολφ και ιδιωτικές κατοικίες. Για την προβολή σε περιοδικό θα χρησιμοποιηθούν φωτογραφίες της Σκιάθου υψηλής ανάλυσης, οι οποίες που θα περιέχουν το λογότυπο του Ε.Ο.Τ. ενώ θα μπορεί η δράση να πραγματοποιηθεί σε πολλαπλές εκδόσεις.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΕ WEBSITES ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

Καταχωρήσεις σε ιστοσελίδες του εξωτερικού με μεγάλη επισκεψιμότητα και θέμα κυρίως τον τουρισμό αλλά και σε ενημερωτικές ιστοσελίδες.

Όλες οι παραπάνω δράσεις και ενέργειες είναι ενδεικτικές. Ο ανάδοχος σε συνεργασία με το Δήμο Σκιάθου μπορεί να προχωρήσει σε τροποποιήσεις ή εμπλουτισμό των ενεργειών αρκεί να μη παρεκκλίνει από τον κύριο και μοναδικό στόχο που είναι η σωστή, έγκυρη και έγκαιρη προβολή της Σκιάθου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε in flight περιοδικά για την προσέγγιση της ομάδας – στόχου με έντονο ταξιδιωτικό προφίλ, που μάλιστα είναι πιο ευπρόσδεκτο σε μηνύματα εν ώρα πτήσης με τρόπο προβολής:

  • Διάσταση σαλόνι

  • TIFF ή PDF ή JPEG (για Mac) με ανάλυση εκτύπωσης 300dpi σε χρωματικό κύκλο CMYC

Τέτοιες καταχωρήσεις μπορούν να πραγματοποιηθούν σε πολλαπλές εκδόσεις

ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΕ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ

Διαφημιστικές καταχωρήσεις ή/και εμφανίσεις ή/και προβολές (έντυπες ή/και ηλεκτρονικές ή/και υπαίθριες) σε εταιρείες μέσων μαζικής μεταφοράς ώστε ο εν δυνάμει ταξιδιώτης να γίνεται δέκτης του μηνύματος σε διαφορετικά στάδια της καθημερινότητας του.

Προβολή μέσω ακτοπλοϊκής εταιρείας. Η εταιρεία θα πρέπει να διαθέτει υπερσύγχρονα, ταχύτατα επιβατηγά και οχηματαγωγά πλοία και  να έχει δίκτυο ταχύπλοων στο Αιγαίο συνδέοντας τα μεγαλύτερα λιμάνια της Αττικής με τις Κυκλάδες, και την Κρήτη όπως επίσης την Εύβοια με Σκιάθο, Σκόπελο Αλόννησο, εξυπηρετώντας έτσι εκατομμύρια επιβάτες. Ο τρόπος προβολής μπορεί να γίνει μέσω καταχώρησης σε περιοδικό που διανέμεται στα πλοία όπως και με προβολή οπτικοαουστικού υλικού που διαθέτει ο Δήμος Σκιάθου, στις οθόνες των πλοίων

Προβολή σε αστικά λεωφορεία. Δράσεις προβολής μέσω επικάλυψης με αυτοκόλλητο της πίσω όψης αστικών λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Τεχνικά Χαρακτηριστικά Προβολής:

Αυτοκόλλητο στην πίσω όψη σε αστικά λεωφορεία με φωτογραφίες της Σκιάθου

Τα συγκεκριμένα αστικά λεωφορεία εκτελούν δρομολόγια σε κεντρικούς δρόμους και αναμένεται να είναι ορατή η συγκεκριμένη προβολή σε χιλιάδες οδηγούς αλλά και πεζούς κατοίκους της Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

 

ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ/WEBSITES

Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε περιοδικά ευρείας κυκλοφορίας για την κάλυψη κοινού με γενικά και ειδικά ενδιαφέροντα.

Προβολή σε περιοδικά που διανέμονται στα 14 αεροδρόμια διαχείρισης της Fraport, όπως και προβολή σε περιοδικό που διανέμεται στο αεροδρόμιο «ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ»

Οι συγκεκριμένες καταχωρήσεις μπορούν να γίνουν σε πολλαπλές εκδόσεις.

Καταχωρήσεις σε ιστοσελίδες υψηλής επισκεψιμότητας με θέμα τον τουρισμό.

 

Καταχωρήσεις σε περιοδικά και ιστοσελίδες της Μαγνησίας.

Πέρα από την προβολή του νησιού μας στις μεγάλες πόλεις της χώρας μας είναι αναγκαία και η προβολή σε περιοδικά και ιστοσελίδες της περιοχής μας. Η στόχευση δηλαδή σε πιθανούς επισκέπτες από την ευρύτερη περιοχή της Μαγνησίας λόγω ότι συγκεντρώνουν το πλεονέκτημα της μικρότερης μετακίνησης για να επισκεφτούν το νησί της Σκιάθου.

ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ/SOCIAL MEDIA

Eμπλουτισμός και διαχείριση λογαριασμών «Social Media» του Δήμου Σκιάθου.

Facebook:

1. Εμπλουτισμός λογαριασμού, πλάνο δημοσιεύσεων, επεξεργασία (όπου κρίνεται απαραίτητο) & ανάρτηση φωτογραφιών (photo gallery).

2. H δημιουργία μηνιαίου ημερολογίου περιεχομένου & αναρτήσεων, το οποίο θα κατατίθεται 5-10 ημέρες πριν την ενεργοποίηση του. Οι δημοσιεύσεις θα περιλαμβάνουν τρεις (3) δημοσιεύσεις ανά εβδομάδα στην ελληνική ή και την αγγλική γλώσσα.

3. Στην παρακολούθηση και διαχείριση του λογαριασμού συμπεριλαμβάνονται: follow, mention, likes σε άλλες σελίδες, εφαρμογή εικαστικών ανάλογα με τις ενέργειες προώθησης που λαμβάνουν χώρα κάθε περίοδο ή προσκλήσεις σε δράσεις του Δήμου Σκιάθου.

4. Έμφαση θα δοθεί στη δημιουργία θεματικών κατηγοριών δημοσιεύσεων (π.χ. πολιτισμός, events, γαστρονομία, ιστορία, ζευγάρια, οικογενειακές διακοπές, παράδοση, διασκέδαση κλπ) για την προώθηση του Δήμου Σκιάθου και των τοποθεσιών της ευρύτερης περιοχής.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: Κάθε ανάρτηση περιλαμβάνει ένα κείμενο, σχετικό με το οπτικοακουστικό υλικό που δημοσιεύεται. Μπορεί να ακολουθεί κάποιο προτρεπτικό μήνυμα που οδηγεί σε σελίδα αναλυτικού περιεχομένου ή και σύνδεσμος (link) στον ιστότοπο του Δήμου Σκιάθου. Επιπλέον, το κείμενο μπορεί να συνδυάζεται με σχετική φωτογραφία, video ή infographic.

ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ: 3/εβδομάδα

ΑΝΑΦΟΡΕΣ: Συγκεντρωτική Διμηνιαία παρουσίαση με όλα τα στατιστικά στοιχεία.

Instagram:

1. Εμπλουτισμός λογαριασμού, πλάνο δημοσιεύσεων, επεξεργασία (όπου κρίνεται απαραίτητο) & ανάρτηση φωτογραφιών (photo gallery).

2. H δημιουργία μηνιαίου ημερολογίου περιεχομένου & αναρτήσεων, το οποίο θα κατατίθεται 5-10 ημέρες πριν την ενεργοποίηση του. Οι δημοσιεύσεις θα περιλαμβάνουν τρεις (3) δημοσιεύσεις ανά εβδομάδα στην ελληνική ή και την αγγλική γλώσσα.

3. Στην παρακολούθηση και διαχείριση του λογαριασμού συμπεριλαμβάνονται: follow, mention, likes σε άλλες σελίδες, επιλογή κατάλληλων hashtags ανά ανάρτηση για μεγιστοποίηση του επικοινωνιακού αποτελέσματος, επιλογή και repost σχετικών αναρτήσεων από άλλους λογαριασμούς & χρήστες.

4. Έμφαση θα δοθεί σε υλικό που δημιουργείται από τους χρήστες σχετικά με περιοχές, σημεία ενδιαφέροντος, συνταγές τοπικού χαρακτήρα, διασκέδαση, δραστηριότητες, αρχιτεκτονική, φιλοξενία, διαδρομές & εκδηλώσεις που αφορούν το Δήμο Σκιάθου.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: Κάθε ανάρτηση περιλαμβάνει ένα κείμενο, σχετικό με αυτό που εικονίζεται. Ακολουθεί κατά περίπτωση κάποιο προτρεπτικό μήνυμα για επίσκεψη στην σελίδα του Δήμου Σκιάθου. Στο τέλος του κειμένου περιλαμβάνονται και τα σχετικά hashtags (#), στα οποία καταλήξαμε μετά από

σχετική έρευνα. Επιπλέον, το κείμενο συνδυάζεται με σχετική φωτογραφία, video ή infographic.

ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ: 3/εβδομάδα

ΑΝΑΦΟΡΕΣ: Συγκεντρωτική Διμηνιαία παρουσίαση με όλα τα στατιστικά στοιχεία.

Youtube:

1. Μεταφόρτωση videos σχετικά με γεγονότα, εκδηλώσεις τουριστικού ενδιαφέροντος & τοποθεσιών της Σκιάθου. Η ανάρτηση videos, η οργάνωση του καναλιού & των videos και η δημιουργία playlists.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ:

  • Την ενδυνάμωση της εικόνας της Σκιάθου στο Ελληνικό & διεθνές κοινό

  • Την γνωστοποίηση των εμπειριών της Σκιάθου ως τουριστικό

  • προορισμό

  • Την αύξηση της αναγνωρισιμότητας από επιλεγμένα κοινά-στόχοι

  • Την προβολή της Σκιάθου ως τουριστικό προορισμό για όλες τις εποχές

  • του έτους

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ:

  • Έρευνα / συλλογή & προετοιμασία πληροφοριών/στοιχείων

  • Δημιουργία ελληνικού κειμένου για τον προορισμό/ θεματική/

  • δημοσίευση

  • Απόδοση κειμένου στα Αγγλικά

  • Σύνδεση με φωτογραφικό ή οπτικοακουστικό υλικό

  • Αποστολή Μηνιαίου Προγραμματισμού

Επιπλέον μπορεί να πραγματοποιηθούν ενέργειες προβολής μέσω εταιρειών ή φυσικών προσώπων με τεράστια απήχηση (followers) στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ηθοποιοί, τραγουδιστές, αθλητές, και γενικά “celebrities” και “influencers” μπορούν να αξιοποιηθούν με στόχο την προβολή του νησιού μας διότι οι παραπάνω κατηγορίες ανθρώπων συγκεντρώνουν εκατομμύρια ακόλουθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Σημειώνεται πως: Η επιλογή διαφορετικών κατηγοριών διαφημίσεων συμβάλλει στη συνέργεια των αισθήσεων μέσα από το συνδυασμό διαφορετικών αγωγών δημοσιότητας, άρα και στην αποτελεσματικότερη και ταχύτερη αφομοίωση του διαφημιστικού μηνύματος.

 

ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ

Για την υποστήριξη όλων των δράσεων προβολής θα πρέπει να αξιολογηθεί το υπάρχον δημιουργικό υλικό (photo gallery, μακέτες εντύπων/ καταχωρίσεων, περιπτέρων, οδηγοί, χάρτες κ.λ.π.) και είτε να γίνουν επανεκδώσεις (με κάποιες μικρές αλλαγές/προσθήκες), είτε να παραχθεί από την αρχή νέο υλικό.

Όπως:

  • Επανεκτύπωση εντύπου 44 σελίδων στη Ελληνική γλώσσα.

  • Επανεκτύπωση εντύπου 44 σελίδων στην αγγλική γλώσσα.

  • Επανεκτύπωση εντύπου 44 σελίδων στη Ιταλική γλώσσα.

  • Επανεκτύπωση εντύπου 44 σελίδων στη Γερμανική γλώσσα.

  • Επανέκδοση του έντυπου οδηγού με στόχο την ανάδειξη της Σκιάθου ως γαστρονομικού προορισμού, αλλά και τον εμπλουτισμό του ψηφιακού οδηγού.

 

 

ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ

  • Διοργάνωση, συμμετοχή σε συνέδρια, ημερίδες, εκδηλώσεις (πολιτιστικές, αθλητικές) που προωθούν το τουριστικό προϊόν και την εικόνα της Σκιάθου σε Ελλάδα και εξωτερικό με σημείο αναφοράς τον πολιτισμό και τον αθλητισμό που συνδέονται άρρηκτα με τον τουρισμό και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη.

  • Διοργάνωση σεμιναρίων για την ενημέρωση, εκπαίδευση των επαγγελματιών της Σκιάθου που δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού με στόχο την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος του νησιού, την εξοικείωση των επαγγελματιών με τους σύγχρονους τρόπους προβολής και διαχείρισης των επιχειρήσεων.

  • Προώθηση των εναλλακτικών και ειδικών μορφών τουρισμού (περιπατητικός, καταδυτικός, αλιευτικός), με έντυπες και ηλεκτρονικές διαφημιστικές καταχωρήσεις και με συμμετοχή σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις που απευθύνονται στο αντίστοιχο κοινό και επαγγελματίες.

  • Οργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης και φιλοξενία δημοσιογράφων, τουριστικών πρακτόρων, tour operators, bloggers με στόχο την ανάδειξη της φυσικής ομορφιάς, της πολιτιστικής κληρονομιάς, την προώθηση και ανάδειξη των εναλλακτικών και ειδικών μορφών τουρισμού και δράσεων της Σκιάθου. Δίνεται βαρύτητα στην ανωτέρω κατηγορία δράσεων καθώς αποδεικνύεται η αποτελεσματική ανάδειξη του προορισμού μέσω της βιωματικής εκπαίδευσης επηρεαστών της αγοράς.

  • Φιλοξενία Πρέσβεων από χώρες που συνδέονται με το αεροδρόμιο της Σκιάθου αλλά και από χώρες που υπάρχει δυνατότητα να ξεκινήσουν πτήσεις προς το νησί της Σκιάθου.

  • Συνεργασία με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού.

 

 

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΔΗΜΟΥ ΣΚΙΑΘΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2025

 

Συνεργασία με εταιρεία για την υλοποίηση του προγράμματος τουριστικής προβολής για το έτος 2025. Το σκεπτικό της συνεργασίας είναι πως με τον τρόπο αυτό ο Δήμος Σκιάθου αξιοποιεί την πολυετή εμπειρία, γνώση και εξειδικευμένη κατάρτιση και εκπαίδευση στελεχών στον τομέα του Μάρκετινγκ, της Τουριστικής προβολής και της διαφήμισης.

Τα τρία στοιχεία-κλειδιά της συνεργασίας έργο της προβολής θα είναι:

1. Να υλοποιήσει το τρέχον πρόγραμμα τουριστικής προβολής σε άμεση συνεργασία και επικοινωνία με τον Δήμαρχο και τον Αντιδήμαρχο τουρισμού.

2. Να διασφαλίσει η εταιρεία, συνοχή και συνέχεια μεταξύ των προτεινόμενων δράσεων ώστε όλα τα στοιχεία να έχουν ενιαία στρατηγική, με συγκεκριμένους στόχους.

3. Τα αρχικά σχέδια ή πλάνα που υποβάλλονται να μην μένουν στατικά αλλά να προσαρμόζονται, συγκεκριμενοποιούνται και εμπλουτίζονται στα όρια του δυνατού, ανάλογα με τις ευρύτερες συνθήκες, τις ευκαιρίες που προκύπτουν, την επικαιρότητα και τις νέες ανάγκες. Για παράδειγμα:

Το σχέδιο στρατηγικής θα μπορεί να προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες εάν πχ σημαντικοί Tour Operators σε μία αγορά χρεοκοπήσουν,(όπως για παράδειγμα η Thomas Cook τα προηγούμενα χρόνια), μία οικονομία καταρρεύσει, προκηρυχθούν ξαφνικά εκλογές ή άλλες πολιτικές κοινωνικές εξελίξεις προκαλέσουν την καχυποψία στους υποψήφιους επισκέπτες και αναστείλουν την απόφαση τους για διακοπές. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρία θα υποστηρίξει συμβουλευτικά τον προορισμό στις περιπτώσεις διαχείρισης κρίσης σε έκτακτα περιστατικά.

Εισηγήσεις θα μπορούν να γίνουν για ταξίδια γνωριμίας με ομάδες ενδιαφέροντος (όπως δημοσιογράφοι, πράκτορες κλπ) από όλες τις αγορές ενδιαφέροντος και πάντα σύμφωνα με το τρέχον πρόγραμμα τουριστικής προβολής.

  • Εισηγήσεις θα μπορούν να γίνουν για παρουσιάσεις του προορισμού ή workshops σε επιλεγμένο κοινό πρακτόρων και δημοσιογράφων σε αγορές ενδιαφέροντος και πάντα σύμφωνα με το τρέχον πρόγραμμα τουριστικής προβολής.

  • Εισηγήσεις θα μπορούν να γίνουν για ένα διαφημιστικό πρόγραμμα με σημαντικές εκπτώσεις ή με περισσότερα ανταποδοτικά οφέλη (πχ ένα δωρεάν επιπλέον αφιέρωμα κλπ).

Η επικοινωνία θα είναι απεριόριστη ηλεκτρονική και τηλεφωνική.

  • Οι σύμβουλοι θα είναι στη διάθεση του Δήμου για να εντοπίζουν/προτείνουν ευκαιρίες προβολής, ή/και να αξιολογούν εισηγήσεις/προτάσεις που έχει λάβει ο Δήμος Σκιάθου και πάντα σύμφωνα με το τρέχον πρόγραμμα τουριστικής προβολής.

 

Η συνεργασία με εξειδικευμένη εταιρία μάρκετινγκ/διαφήμισης θα συμβάλλει:

  • Στην υλοποίηση εύρους δράσεων προβολής με χαμηλό κόστος και υψηλή αξία.

  • Στην ομαλή, έγκαιρη και έγκυρη υλοποίηση του προγράμματος τουριστικής προβολής για το 2025.

  • Στον εντοπισμό ευκαιριών προβολής σε Ελλάδα και εξωτερικό, μέσα από σύγχρονες ή/και πρωτότυπες ιδέες και εισηγήσεις.

  • Στην ενσωμάτωση στο πρόγραμμα προβολής, στοιχειών που αφορούν τα διαδίκτυο.

 

 

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ

ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ

ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΗ ΑΞΙΑ (€)

ΑΝΕΥ ΦΠΑ

ΜΕ ΦΠΑ

Εκθέσεις Εξωτερικού

Συμμετοχή στις τουριστικές εκθέσεις εξωτερικού

48.387,09 60.000,00

Εκθέσεις στην Ελλάδα

Συμμετοχή στις τουριστικές εκθέσεις στην Ελλάδα

16.129,03

20.000,00

Δράσεις Προβολής εξωτερικού

Δράσεις προβολής στο εξωτερικό – websites, social media, περιοδικά, E-mail προβολής, ηλεκτρονικά banner

187.096,77

232.000,00

Προβολή σε Μ.Μ.Μ. Εξωτερικού

Προβολή σε σταθμούς μετρό, τραμ σε χώρες του εξωτερικού

48.387,10

60.000,00

Δράσεις προβολής στην Ελλάδα

Δράσεις προβολής στην Ελλαδα – περιοδικά, ιστοσελίδες, μέσα μαζικής μεταφορας, παραγωγή δημιουργικού υλικού φιλοξενία δημοσιογράφων, πρακτόρων, Influencer, μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

103.225,80

128.000,00

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

403.225,79

500.000,00