SKIATHOS Ο καιρός σήμερα

Σε κοινοπραξία που καλύπτει περιαστικές γραμμές στην Αττική το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Μαγνησίας

2024-08-01 12:36:02
Σε κοινοπραξία που καλύπτει περιαστικές γραμμές στην Αττική το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Μαγνησίας

Ένα σημαντικό βήμα για την ανανέωση του στόλου των λεωφορείων στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας σημειώθηκε με την ολοκλήρωση του διεθνούς διαγωνισμού του ΟΑΣΑ για την παραχώρηση συγκοινωνιακού έργου σε 63 περιαστικές λεωφορειακές γραμμές, που θα εξυπηρετούνται από 211 νέα λεωφορεία.

Ήδη, τα πρώτα 130 λεωφορεία έχουν παραληφθεί από την ανάδοχη κοινοπραξία, στην οποία συμμετέχει και το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Μαγνησίας, όπως ανέφερε μιλώντας στην ΕΡΤ Βόλου, ο πρόεδρος της εταιρείας, Δημήτρης Κολυνδρίνης. Τα υπόλοιπα οχήματα αναμένεται να παραληφθούν τους επόμενους μήνες. Η σταδιακή ένταξή τους στις γραμμές θα ξεκινήσει στα τέλη Αυγούστου, με πρώτη την Ανατολική Αττική

Την Τρίτη, ο Υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, συνοδευόμενος από τον Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιο για τις Μεταφορές, κ. Βασίλη Οικονόμου, και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΑΣΑ, κ. Γιώργο Σπηλιόπουλο, επισκέφθηκε το νέο αμαξοστάσιο της κοινοπραξίας από όπου θα εκκινούν τα λεωφορεία για την Ανατολική Αττική και υπογράφηκε η βασική σύμβαση.

Στην Κοινοπραξία συμμετέχουν έξι υπεραστικά ΚΤΕΛ και δύο τουριστικά γραφεία.

 

Η νέα σύμβαση με την κοινοπραξία που αναδείχθηκε από τον διεθνή διαγωνισμό του ΟΑΣΑ έχει διάρκεια 8 έτη. Όλα τα νέα λεωφορεία είναι ντιζελοκίνητα, αστικού τύπου, κατηγορίας EURO VI ή νεότερα, με χαμηλό δάπεδο.

Μέχρι σήμερα υπεραστικά ΚΤΕΛ εκτελούσαν κάποιες γραμμές στην περιφέρεια Αττικής, αλλά πλέον ο διαγωνισμός έγινε ολοκληρωμένος για τις περιφερειακές γραμμές που αναλαμβάνει η κοινοπραξία. “Πληροφορίες αναφέρουν ότι θα γίνει διαγωνισμός και για άλλες γραμμές. Σιγά σιγά φαίνεται όλη η περιφέρεια θα καλυφθεί από το έργο ιδιωτών ενώ το δημόσιο θα κρατήσει το κέντρο της Αθήνας” επισήμανε ο κ. Κολυνδρίνης. Τόνισε ότι με ένα καλό προγραμματισμό το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Μαγνησίας θα πετύχει τον στόχο για αύξηση του έργου του και με θετικό οικονομικό πρόσημο για τους μετόχους του. “Το έργο που είχαμε ως ΚΤΕΛ στο άμεσο μέλλον πλέον κι αυτό θα δημοπρατηθεί. Είναι ο μόνος τρόπος για να επιβιώσουμε”.

Πηγή:gegonota.news