SKIATHOS Ο καιρός σήμερα

Άκρως επικίνδυνη η οδήγηση με "γουρούνες"

Τι δηλώνει στο Skiathoslife.gr επαγγελματίας αυτοκινητιστής 2024-06-09 08:03:07
Άκρως επικίνδυνη η οδήγηση με

Τα ατυχήματα στο νησί της Σκιάθου με τις μηχανές τύπου "γουρούνα" είναι σχεδόν καθημερινά, ενώ μόλις χθες Σάββατο ενα ζευγάρι ούγγρων βρέθηκαν σε γκρεμό στην Παναγία Εικονίστρια και φαίνεται πως είχαν "Αγιο" αν και η γυναίκα συνεπιβάτης νοσηλεύεται την ώρα που γράφονται αυτές οι λέξεις με πολλαπλά τραύματα αλλα χωρίς, ευτυχώς, να κινδυνεύει η ζωή της. 

Ενας επαγγελματίας αυτοκινητιστής απέστειλε την παρακάτω επιστολή προς το Skiathoslife.gr εκφράζοντας την ανησυχία του αλλά και τους λόγους που πρέπει να υπάρξει απαγόρευση της κυκλοφορίας σε τέτοιου είδους οχήματα :

"Τα συγκεκριμενα οχήματα ειναι ακρως επικινδυνα για αρκετους λογους καποιους απο αυτους αναφερω παρακατω"

1) Κοντο μεταξονιο Όσο πιο μικρό είναι το μεταξόνιο, τόσο μεγαλύτερη είναι η μεταφορά βάρους ανάμεσα στον εμπρός και πίσω άξονα κατά την επιτάχυνση και το φρενάρισμα. Αυτό σημαίνει πως το φορτίο που δέχονται τα εμπρός και πίσω ελαστικά αντίστοιχα είναι πολύ πιο “ενεργό”. Για την ακρίβεια, η διαμήκης μεταφορά βάρους ενός οχηματος κατά την επιτάχυνση ή την επιβράδυνση είναι αντιστρόφως ανάλογη με το μέγεθος του μεταξονίου. Όσο μικρότερο δηλαδή, τόσο μεγαλύτερη, και αυτός είναι ο λόγος που το μακρύ μεταξόνιο γενικά συνδέεται με αυξημένη σταθερότητα ενω το κοντο με ελαχιστη σταθεροτητα .

2) το 80% δεν εχουν διαφορικο Όταν ένα τετράτροχο όχημα στρίβει, οι τροχοί που βρίσκονται στο εσωτερικό μέρος της στροφής καλύπτουν μικρότερη απόσταση ή μικρότερο τόξο από τους εξωτερικούς. Το θέμα είναι ότι αυτό πρέπει να γίνει στον ίδιο χρόνο και για τους μέσα, αλλά και για τους έξω τροχούς. Οταν αυτο δεν γινεται οι εσωτερικοί τροχοί θα χοροπηδανε ή γλιστρανε και το όχημα χανει την πρόσφυσή του.

3) Δεν περνανε απο τεχνικο ελεγχο Κ.Τ.Ε.Ο ( τουλαχιστον μεχρι προσφατα

4) Οδηγουνται με αδεια οδηγησεως αυτοκινητου ενω δεν εχουν καμμια σχεση με αυτοκινητο και κανενας τουριστας δεν εχει εμπειρια απο τετοιου ειδους οχηματα

5) Γκαζι στον αντιχειρα με πολυ ανισόρροπη αποκριση και συμπεριφορα

6) Ποιοτητα Κατασκευης Ολες οι επωνυμες εταιριες κατασκευαζουν τετοια οχηματα χωρις ομως εγκριση για χρηση σε δημοσιους δρομους. Ολα τα οχηματα τετοιου ειδους με εγκριση για χρηση σε δημοσιους δρομους εχουν χωρα προελευσης Κινα και Taiwan

Οποιος δεν καλυφτηκε απο αυτους τους λογους μπορει να συνεχισει να οδηγει ενα τετοιο οχημα και να το θεωρει ασφαλες"