Το τρενάκι του Πηλίου, ο γνωστός «Μουντζούρης» έπαψε να σφυρίζει από τον περασμένο Αύγουστο. Η κλασσική διαδρομή έκλεισε έπειτα από την κακοκαιρία που έπληξε την περιοχή και κατέστρεψε τις υποδομές. Μια μικρή μηχανολογική ιστορία που επέζησαν σχεδόν 126 χρόνια, από τότε που έγιναν τα εγκαίνια στα σχέδια του ιταλού μηχανικού Εβαρίστο ντε Κίρικο.
Η δημοσιογράφος της ΕΡΤ Φρόσω Παύλου, επιστρέφει στον τόπο και στις μνήμες εκείνων που αγάπησαν τον «Μουντζούρη».
Ο Γιώργος Αποστολέρης, πρώην κεντρικός σταθμάρχης Βόλου, εξηγεί πως το πάθος του με το τρενάκι, χαραγμένο στις παιδικές του μνήμες, τον συγκινεί και έχει αφιερώσει τον χρόνο του σε αυτό.
Οι αρμόδιοι ελπίζουν ότι έως το Πάσχα θα αρχίσει η λειτουργία του. Όμως αυτό απαιτεί κάποια βασικά, εκτός από την χρηματοδότηση, που έχει εγκριθεί και αναμένεται να εκταμιευθεί. Σύμφωνα με τον κ. Αποστολέρη, θα πρέπει υπάρξει ένα εργοτάξιο, να προχωρήσει ενδελεχής έλεγχος στα βάθρα των γεφυρών, που πνίγονται στο πράσινο και να απομακρυνθούν τα χώματα από τις γραμμή των 16 χλμ..
Ωστόσο, όπως λέει, το σημαντικότερο αφορά την επομένη ημέρα, με την καθημερινή λειτουργία του τρένου. Το προσωπικό υπάρχει, η διάθεση περισσεύει και ο κόσμος το ζητά, αφού αποτελεί σημείο αναφοράς για την περιοχή.
Η θλίψη της παρακμής κυριαρχεί στον κλειστό σταθμό, στα βαγόνια που βανδαλίζονται από τους γνωστούς απολίτιστους οι οποίοι συνηθίζουν να καταστρέφουν αφού αδυνατούν να δημιουργήσουν και οι επισκέπτες του Πηλίου μένουν με την εικόνα της εγκατάλειψης.