SKIATHOS Ο καιρός σήμερα

"Ειρήνη υμίν"... στην Αλόννησο | ορίστηκαν εκ νέου τέσσερις Αντιδήμαρχοι

2024-01-25 17:21:56

Επιβεβαιώθηκε το ρεπορτάζ του Skiathoslife.gr πως τελικά τα "βρήκαν" στην ομάδα της συμπολίτευσης με τον Δήμαρχο κ. Παναγιώτη Αναγνώστου και ξεκινάει η νέα περίοδος της δημοτικής αρχής μετά την "φουρτούνα" που διάνυσε το προηγούμενο χρονικό διάστημα και αφού σήμερα αναρτήθηκαν στην Διαύγεια του Δήμου Αλοννήσου τα ονόματα των τεσσάρων Αντιδημάρχων ενώ στο επόμενο διάστημα ίσως έχουμε και νέες ανακοινώσεις :

Ορίζει ως Αντιδημάρχους του Δήμου Αλοννήσου, με θητεία από 25-01-2024 έως 31-12-2024, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, μεταβιβάζοντας σε αυτούς συγκεκριμένες αρμοδιότητες του, τους δημοτικούς συμβούλους της δημοτικής παράταξης του Δημάρχου AΛΟΝΝΗΣΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ όπως παρακάτω:

Α. Ορίζει Αντιδήμαρχο με αντιμισθία τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Μαλαματένια Νικόλαο του
Σπυρίδωνος και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Οικονομικών θεμάτων και ιδίως:
    - Την εποπτεία και ευθύνη των οικονομικών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και
    συγκεκριμένα των: Προσόδων, ΤΑΠ και Τελών Καθαριότητας-Φωτισμού, Ελέγχου, Δημοτικής Περιουσίας,
    Ταμειακής Βεβαίωσης Εισπράξεων Κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης, Προϋπολογισμού, Εκκαθάρισης
    Δαπανών, Προμηθειών, Λογιστηρίου -Διπλογραφικού, Ταμείου, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού
    εξοπλισμού γραφείων, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων.
    - Να συνυπογράφει τους βεβαιωτικούς καταλόγους, καθώς και όλα τα έγγραφα, αποφάσεις, δικαιολογητικά
    και πράξεις σχετικά με την οικονομική υπηρεσία.
    - Να ελέγχει και να υπογράφει τα παραστατικά έγγραφα πληρωμών και εισπράξεων και ιδίως τις Εκθέσεις
    Ανάληψης Δαπάνης, μετά την υπογραφή τους από τον Προϊστάμενο της αντίστοιχης υπηρεσίας.
  • Υπηρεσίες Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης ,
    αγροτικής παραγωγής και αλιείας , Καταστημάτων, επιχειρήσεων και εμπορίου πλήν του Τουρισμού:
    - Τον έλεγχο καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος.
    - Την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία επιχειρήσεων υγειονομικού
    ενδιαφέροντος.
    - Την αρμοδιότητα για την προσωρινή αφαίρεση αδειών λειτουργίας καταστημάτων καθώς και την υπογραφή
    όλων των σχετικών πράξεων, όπως προβλέπεται από τη νομοθεσία.
    - Την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία οποιασδήποτε επιχείρησης,
    εκμετάλλευσης, οργανισμού, φορέα. Την έκδοση αδειών μουσικής και μουσικών οργάνων σε καταστήματα
    υγειονομικού ενδιαφέροντος.
    - Τη χορήγηση αδειών άσκησης επαγγέλματος.
    - Την προστασία της δημόσιας υγείας, τον υγειονομικό έλεγχο των καταστημάτων και επιχειρήσεων, την
    προστασία του καταναλωτή.
    - Τη λειτουργία Δημοτικών αγορών, εμποροπανηγύρεων, την άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων
    και τη χορήγηση των σχετικών αδειών.
    - Τη Διαφήμιση, και τους χώρους για την τοποθέτηση πλαισίων προβολής υπαίθριας διαφήμισης.
    - Την επιβολή πρόστιμων για τα παράνομα πλαίσια και τις παράνομες πινακίδες (ν.2946/2001, ΦΕΚ
    224Α`/2001).
    - την έκδοση αδειών περιπτέρων καθώς και την ευθύνη και παρακολούθηση όλων των ενεργειών που
    απαιτούνται για την εφαρμογή του νέου νόμου για τα περίπτερα,
    - την έκδοση αδειών στάσιμων παραγωγών αλλά και αδειών για υπαίθριες εμπορικές δραστηριότητες,
    - Τις δράσεις για τα αδέσποτα ζώα.
    - Γενικά τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων
    των ανωτέρω αρμοδιοτήτων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και την ευθύνη
    λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
  • Παιδείας, πολιτισμού, αθλητισμού και νεολαίας και ιδίως:
    - Τις αρμοδιότητες της παιδείας, του πολιτισμού και του αθλητισμού στον οποίο περιλαμβάνεται, ιδίως τα
    οριζόμενα στο άρθρο 75 περίπτωση στ΄ του Ν. 3463/2006 και τη χορήγηση και υπογραφή αδειών,
    πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή κυρώσεων, την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των
    αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
    - Τη Συμβουλευτική Αγωγή και Δράσεις Νεολαίας, το Τοπικό Συμβούλιο Νέων, των θεμάτων Νεολαίας, το
    Συμβούλιο Πρόληψης Παραβατικότητας, τη χορήγηση της χρήσης – διάθεσης των αιθουσών και χώρων του
    Δήμου για Πολιτιστικές και Κοινωνικές εκδηλώσεις.
    Ο οριζόμενος Αντιδήμαρχος δεν υποκαθιστά τους υπηρεσιακούς παράγοντες που έχουν υποχρέωση και
    αρμοδιότητα έκδοσης αποφάσεων και εγγράφων κατά την άσκηση των καθηκόντων τους όπως ορίζονται
    κάθε φορά από την νομοθεσία.

Β. Ορίζει Αντιδήμαρχο ανευ αντιμισθίας τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Απόστολο Δροσάκη
του Δροσάκη και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Την εποπτεία και ευθύνη της Καθαριότητας:
- Την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της
αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων, και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου
δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά σε κεντρικό επίπεδο.
- Τη μέριμνα και ευθύνη για την καλή κατάσταση του χώρου του ΧΥΤΑ και την καλή λειτουργία του ΧΥΤΑ, για
την επίχωση απορριμμάτων καθώς και για την ασφάλεια του χώρου, ήτοι μέτρα πυροπροστασίας και
πυρασφάλειας.
- Την αρμοδιότητα έκδοσης και υπογραφής βεβαιώσεων «Περί αποκομιδής απορριμμάτων για χρήση στον
Ε.Ο.Τ.».
2. Την αρμοδιότητα αποκομιδής ανακυκλώσιμων υλικών.
3. Τις δράσεις και την ευθύνη για την ανακυκλωση των απορριμμάτων και υλικών.
4. Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του Δημοτικού Σφαγείου.
6. Tην εποπτεία και ευθύνη για την λειτουργία Ελικοδρόμιου
7. Την εποπτεία και ευθύνη των κοιμητηρίων
8.Τον συντονισμό και επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας.
9.Την μελέτη και τον σχεδιασμό για την βελτίωση των συστημάτων και μέσων που είναι κατάλληλα για την
διασφάλιση της ικανοποιητικής συντήρησης των χώρων πρασίνου του δήμου.
10. Την μελέτη για τις τεχνικές προδιαγραφές και τις αναγκαίες ποσότητες των κάθε είδους τεχνικών μέσων
και υλικών που απαιτούνται για την αποτελεσματική και αποδοτική εκτέλεση των λειτουργιών των χώρων
πρασίνου του δήμου (τεχνικά μέσα, εργαλεία, λιπάσματα, φάρμακα κ.λ.π).
11.Διαμορφώνει τα αναλυτικά περιοδικά προγράμματα και συγκροτεί τα συνεργεία για την εκτέλεση των
εργασιών συντήρησης πρασίνου και κηποτεχνιας.
12.Διενεργεί με τα καταλληλα συνεργεία και τεχνικά μέσα το έργο της συντήρησης πρασίνου και κηποτεχνίας.
Μεριμνά για τον σωστό χειρισμό και την διατήρηση σε καλή κατάσταση των τεχνικών μέσων που
χρησιμοποιούν τα συνεργεία του τμήματος.
13.Καταγράφει και συγκεντρώνει καθημερινα στοιχεία για την εκτέλεση των προγραμμάτων πρασίνου του
δήμου.
Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την
έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών
μονάδων του Δήμου
Να ελέγχει και να υπογράφει τις βεβαιώσεις απασχόλησης του προσωπικού των ανωτέρω Διευθύνσεων και
υπηρεσιών που αφορούν πρόσθετες αμοιβές για τυχόν πρόσθετη απασχόληση κάθε τύπου (υπερωρίες,
επιδόματα αργίας ή νύκτας, έξοδα κινήσεως κλπ).
Ο οριζόμενος Αντιδήμαρχος δεν υποκαθιστά τους υπηρεσιακούς παράγοντες που έχουν υποχρέωση και
αρμοδιότητα έκδοσης αποφάσεων και εγγράφων κατά την άσκηση των καθηκόντων τους όπως ορίζονται
κάθε φορά από την νομοθεσία.

Γ. Ορίζει Αντιδήμαρχο με αντιμισθία τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Γεώργιο- Χρήστο
Στρουφλιώτη του Δημητρίου και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Τεχνικών Έργων και ιδίως την εποπτεία και ευθύνη των Τεχνικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων
οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα της Διεύθυνσης των Τεχνικών Έργων, Τεχνικής και
Γραμματειακής Υποστήριξης - Τεχνικό Αρχείο, Επίβλεψης Έργων, Εκτέλεσης Έργων Οδοποιίας,
Εκτέλεσης Κτιριακών Έργων, Εκτέλεσης Έργων Υπαίθριων Χώρων, τεχνικών Συνεργείων,
Την ευθύνη για την σωστή και έγκαιρη εκτέλεση των έργων που εκτελούνται δι’ αυτεπιστασίας , την
παρακολούθηση τους, την διοίκηση τους και τον έλεγχο της εκτέλεσης τους.
2. Την εποπτεία και ευθύνη του Πολεοδομικού Σχεδιασμού και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του
Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων πολεοδομίας, χωροταξίας και χρήσεων γης, Πολεοδομικών
Μελετών, Τοπογραφικών Εφαρμογών, Οικοδομικών Αδειών και ελέγχου, Αυθαιρέτων, Τεχνικού Αρχείου -
Γραμματείας.
3.Την ευθύνη για την σωστή και έγκαιρη εκτέλεση των αντιπλημμυρικών έργων και εγγειοβελτιωτικών
έργων.
4. Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας των υπηρεσιών Ηλεκτροφωτισμού.
5. Την ευθύνη για την σωστή και έγκαιρη εκτέλεση των έργων ύδρευσης- αποχέτευσης – ηλεκτροφωτισμού
που εκτελούνται δι’ αυτεπιστασίας την παρακολούθηση τους, την διοίκηση τους και τον έλεγχο της εκτέλεσης
τους.
6. Τεχνικών έργων που αφορούν την ύδρευση-αποχέτευση- Ηλεκτροφωτισμού. Την ευθύνη για την σωστή
και έγκαιρη εκτέλεση των έργων ύδρευσης - αποχέτευσης, ηλεκτροφωτισμού, την παρακολούθηση τους την
διοίκηση τους και το έλεγχο της εκτέλεσης τους.
7. Τη συντήρηση και διαχείριση των συστημάτων δικτύων ύδρευσης και ηλεκτροφωτισμού
8. Tην εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας των αντλιοστασίων του δήμου
9. Της συντήρησης και διαχείρισης της αποχέτευσης και των βιολογικών καθαρισμών.
10.Την αρμοδιότητα έκδοσης και υπογραφής βεβαιώσεων για χρήση κτηματολογίου και γενικα την λειτουργία
του γραφείου κτηματολογίου.
11.Την ευθύνη του τομέα Ανάπτυξης Οικολογίας, Ενέργειας και εναλλακτικών μορφών ενέργειας, έρευνας
και τεχνολογίας.
12.Την ευθύνη των Δασών, δημοτικών και κοινοτικών καλλιεργητικών εκτάσεων και βοσκοτόπων, προστασία
και διαχείριση υδάτινων πόρων.
Ο οριζόμενος Αντιδήμαρχος δεν υποκαθιστά τους υπηρεσιακούς παράγοντες που έχουν υποχρέωση και
αρμοδιότητα έκδοσης αποφάσεων και εγγράφων κατά την άσκηση των καθηκόντων τους όπως ορίζονται
κάθε φορά από την νομοθεσία.
Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την
έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών
μονάδων του Δήμου
Να ελέγχει και να υπογράφει τις βεβαιώσεις απασχόλησης του προσωπικού των ανωτέρω Διευθύνσεων και
υπηρεσιών που αφορούν πρόσθετες αμοιβές για τυχόν πρόσθετη απασχόληση κάθε τύπου (υπερωρίες,
επιδόματα αργίας ή νύκτας, έξοδα κινήσεως κλπ).

Ορίζει Αντιδήμαρχο με αντιμισθία τον Δημοτικό Σύμβουλο της δημοτικής παράταξης του Δημάρχου
AΛΟΝΝΗΣΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ κ. Αγάλλου Γεώργιο του Κων/νου, με θητεία από 26-01-2024 έως 31-12-2024,
εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, μεταβιβάζοντας σε αυτόν καθ’ ύλην τις παρακάτω συγκεκριμένες
αρμοδιότητες:
1. Την ευθύνη της συντήρησης και επισκευής και βελτίωσης του ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού καθώς
και κάθε ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων , διαχείρισης και συντήρησης των κάθε είδους οχημάτων
του δήμου.
2.Να διαμορφώνει τα αναλυτικά περιοδικά προγράμματα και συγκροτεί τα συνεργεία για την εκτέλεση των
εργασιών συντήρησης καθαρισμού και διαχείρισης των μονοπατιών.
3. Την ευθύνη και αρμοδιότητα λειτουργίας των παιδικών χαρών, όπως αυτές προβλέπονται από την αριθ.
28492/18-5-2009 (ΦΕΚ 931/Β/2009) απόφαση του Υπουργείου Εσωτερικών
4. Κυκλοφοριακού και ιδίως: τους χώρους στάθμευσης, καθώς και τον έλεγχο της στάθμευσης των
αυτοκινήτων.
- Τη ρύθμιση της κυκλοφορίας, τον καθορισμό πεζοδρόμων, μονοδρομήσεων και κατευθύνσεων της
κυκλοφορίας, την απομάκρυνση εγκαταλελειμμένων οχημάτων και γενικότερα τη λήψη μέτρων για την
αποφυγή δυσμενών επιδράσεων στην ασφάλεια της κυκλοφορίας, τις αρμοδιότητες στον τομέα των
μεταφορών.
- Τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή κυρώσεων για τις ανωτέρω
περιπτώσεις και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
5. Δημοτικής Συγκοινωνίας
- την εποπτεία και ευθύνη για θέματα ενδοδημοτικής αστικής συγκοινωνίας.
Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες μεταβιβάζει το δικαίωμα της υπογραφής, όλων των εγγράφων που αφορούν
τις ως άνω αρμοδιότητες, καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την
ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
Σελίδα 2 από 2
Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την
έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών
μονάδων του Δήμου.
Να ελέγχει και να υπογράφει τις βεβαιώσεις απασχόλησης του προσωπικού των ανωτέρω Διευθύνσεων και
υπηρεσιών που αφορούν πρόσθετες αμοιβές για τυχόν πρόσθετη απασχόληση κάθε τύπου (υπερωρίες,
επιδόματα αργίας ή νύκτας, έξοδα κινήσεως κλπ).
Ο οριζόμενος Αντιδήμαρχος δεν υποκαθιστά τους υπηρεσιακούς παράγοντες που έχουν υποχρέωση και
αρμοδιότητα έκδοσης αποφάσεων και εγγράφων κατά την άσκηση των καθηκόντων τους όπως ορίζονται
κάθε φορά από την νομοθεσία.
Β. Ο ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορεί να εκλεγεί μέλος του προεδρείου του
δημοτικού συμβουλίου.
Γ. Η ανάκληση αντιδημάρχου είναι δυνατή οποτεδήποτε.