Η επαγγελματική του ενασχόληση με τη μαγειρική ξεκίνησε στο Σαν Φρανσίσκο με ένα σάντουιτς grilled cheese στο οποίο ξέχασε τις… πίκλες και εξελίχθηκε στο να αποκτήσει το δικό του εστιατόριο ελληνικής κουζίνας στην Αλόννησο που ψηφίστηκε ως Τraveller’s choice 2023. Έζησε -και μαγείρεψε- στο Λας Βέγκας, ταξίδεψε έως και στο Μεξικό εντάσσοντας νέες γεύσεις στο γαστρονομικό του ρεπερτόριο, μέχρι που βρήκε την Ιθάκη του στις Σποράδες.
Έτσι ξεκίνησε την επαγγελματική του πορεία στον κόσμο της μαγειρικής, που συνεχίστηκε στις κουζίνες των καζίνο στο Λας Βέγκας. «Στην πόλη που δεν κοιμάται ποτέ, έζησε για 13 χρόνια, μέχρι που έγινε η επίθεση στους Δίδυμους Πύργους. Μετά επήλθε οικονομικη καταστροφή στην Αμερική, απολύθηκε κόσμος από τα καζίνο γιατί δεν υπήρχαν τουρίστες, ήρθα στην Ελλάδα και έμαθα για την Αλόννησο… κατα λάθος», εξιστορεί ο σεφ.
«Ήμουν 45 ετών τότε και όταν έφτασα, κάτι έκανε “κλικ” μέσα μου». Ο Ντέμης αγάπησε το νησί των Σποράδων για την ποιότητα ζωής, την σχεδόν μηδαμινή εγκληματικότητα και την ηρεμία της. «Είναι πανέμορφο νησί, η Χαβάη της Ελλάδας» υπογραμμίζει.
Εκεί, πριν από πέντε χρόνια άνοιξε το εστιατόριό του, που προσφέρει ελληνικά παραδοσιακά πιάτα με μια μοντέρνα οπτική, αλλά και στοιχεία που έχει κρατήσει από τα ταξίδια του στις ΗΠΑ και στη Λατινική Αμερική. «Οι τουρίστες δεν θέλουν να φάνε γκουρμέ φαγητά στην Αλόννησο, αλλά παραδοσιακά. Μαριδάκι, προβατίνα -που έχει γίνει διάσημη ως πιάτο του μαγαζιού μαζί με τα παϊδάκια προβατίνας- και διαφορετικά είδη σαλάτας».
«Έχω κρατήσει στοιχεία από κάθε περιοχή που επισκέφτηκα γιατί πάντα μάθαινα 1-2 τοπικά πιάτα», σημειώνει. Για τον Ντέμη Καραναστάση, η μαγειρική είναι δημιουργία και χαρά της ζωής και όπως λέει, «το αγαπημένο μου πιάτο είναι αυτό που αρέσει σε εσένα. Μου αρέσει το χταποδάκι, τα κεφτεδακια, τα θαλασσινά και μουσακάς και από γλυκά το γαλακτομπούρεκο», αναφέρει.
Το τελευταίο διάστημα μετατρέπει την κουζίνα του σε… στούντιο καθώς ξεκινάει να παραδίδει online μαθήματα μαγειρικής. «Tα μαθήματα θα γίνονται στα αγγλικά και θα είναι διαθέσιμα διεθνώς στις πλατφόρμες της Google στα social media, και θα αφορούν φυσικά την ελληνική κουζίνα», εξηγεί.
Πηγή: thesstoday.gr

