Το Suzuki Ignis διαφοροποιείται από τον ανταγωνισμό
2017-12-01 15:29:52
Διαφοροποιημένο από τον ανταγωνισμό δημιουργεί από μόνο του μια ξεχωριστή κατηγορία. Το Suzuki Ignis με το ιδιόμορφο ντιζάιν δεν μπορεί να χαρακτηριστεί μικρό, αλλά ούτε και SUV. Βρίσκεται κάπου στη μέση και αισιοδοξεί να πάρει μερίδιο αγοράς και από τις δύο κατηγορίες.
Το μήκος του δεν ξεπερνά τα 3.7 μέτρα (με το πλάτος να είναι 1,69μ και το ύψος 1,59μ). Οι μικρές διαστάσεις του -ωστόσο- δίνουν τη δυνατότητα για άνετη κίνηση στην πόλη και εύκολο παρκάρισμα. Με τα 18 εκατοστά από το έδαφος, αλλά και πλαστικά προστατευτικά στα φτερά, υποδηλώνει ότι μπορεί να κινηθεί και σε ανώμαλους δρόμους. Στην εβδομαδιαία δοκιμή, εκτός από τα εκατοντάδες χιλιόμετρα που διανύσαμε, διαπιστώσαμε ότι πρόκειται για εύκολο αυτοκίνητο, με πολλά προτερήματα, οικονομικό και με καλή απόκριση του τιμονιού. Όλα αυτά αρκεί να μην φθάσεις το αυτοκίνητο στα όριά του. Προβληματίζει λίγο η γρήγορη οδήγηση σε κακό οδόστρωμα με τάσεις υπερστροφής. Και αυτό λόγο του ύψους και του χαμηλού βάρους του. Ωστόσο αυτό δεν στέκεται εμπόδιο για κάποιον που είναι αποφασισμένος να οδηγεί φυσιολογικά, γιατί στην πράξη θα πάρει περισσότερα από αυτά που θα δώσει.
Εξωτερικά βλέπουμε τα μπροστά ξεχωριστά φωτιστικά σώματα, με την μάσκα και τον προφυλακτήρα να δημιουργούν ένα φουτουριστικό στυλ, ενώ υπάρχουν στο πλάι έντονες γωνίες. Άγριο είναι εκτός από το μπροστινό μέρος και το πίσω. Μάλιστα μπορεί να χαρακτηριστεί και μοναδικό, καθώς δύσκολα μπορείς να το συναντήσεις σε άλλο αυτοκίνητο.
Οι εσωτερικοί χώροι του είναι επαρκέστατοι για τέσσερα άτομα. Η είσοδος και η έξοδος των υψηλόσωμων ατόμων δεν προβληματίζει, ενώ αυτοί έχουν στη διάθεσή τους πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα. Το πορτ-μπαγκάζ των 267 λίτρων δίνει λύσεις και στην πράξη είναι αρκετό. Όμως θα θέλαμε ένα φωτάκι για το βράδυ. Γενικά το εσωτερικό μπορεί να χαρακτηριστεί ιδιαίτερο. Το ηχοσύστημα «φιλοξενείται» σε ένα πλαίσιο στο κέντρο του ταμπλό το οποίο αρχικά νομίζει κανείς ότι αποτελεί εργοστασιακό μοντέλο. Όμως αν το παρατηρήσει κανείς καλύτερα, θα αντιληφθεί πως το περίβλημα δεν είναι ενωμένο με το ηχοσύστημα. Η διχρωμία του ταμπλό χαρίζουν πόντους και ουσιαστικά ξεπερνούν τη διαφορετικότητα του ηχοσυστήματος. Επίσης πολύ όμορφα είναι και τα γραφικά που έχει ο πίνακας οργάνων, όπως επίσης και οι διακόπτες για τον κλιματισμό και άλλες λειτουργίες του αυτοκινήτου.
Ο οδηγός έχει καλή θέση οδήγησης, με την ορατότητα πίσω να είναι περιορισμένη λόγω της σχεδίασης του αμαξώματος. Επίσης, η ποιότητα κατασκευής μπορεί να χαρακτηριστεί ικανοποιητική.
ΧΟΡΗΓΟΣ : CAR&MOTO:
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ