Αξιολόγηση από τους πολίτες στο Δημόσιο - Θα θυμίζει το Tripadvisor
2023-08-27 13:56:53
Στόχος της νέας ηγεσίας του υπουργείου Εσωτερικών είναι να δώσει τη δυνατότητα στους πολίτες να βαθμολογούν υπηρεσίες, αλλά και υπαλλήλους, το οποίο θα θυμίζει το tripadvisor
Ένα νέο στοίχημα καλείται να κερδίσει η κυβέρνηση και αυτό αφορά στην εφαρμογή στόχων στο Δημόσιο με σκοπό να αυξηθεί η παραγωγικότητα του ανθρώπινου δυναμικού και της κάθε υπηρεσίας.
Στόχος της νέας ηγεσίας του υπουργείου Εσωτερικών είναι να δώσει τη δυνατότητα στους πολίτες να βαθμολογούν υπηρεσίες, αλλά και υπαλλήλους, το οποίο θα θυμίζει το tripadvisor μέσω του οποίου οι πολίτες έχουν την ευκαιρία να αξιολογούν εστιατόρια ή ξενοδοχεία με βάση τις υπηρεσίες που προσφέρουν, σύμφωνα με το δημοσίευμα της εφημερίδας «Καθημερινή της Κυριακής». Μάλιστα, η αξιολόγηση θα μπορεί να γίνεται σε όλους τους φορείς του κράτους.
Το υπουργείο Εσωτερικών, σύμφωνα με το δημοσίευμα της Καθημερινής, σκοπεύει να διαμορφώσει ένα ψηφιακό εργαλείο με το οποίο κάθε πολίτης που έρχεται σε επαφή με μια δημόσια υπηρεσία, θα μπορεί να την αξιολογεί με βάση την εμπειρία εξυπηρέτησής του. Ένας ψηφιακός τρόπος αξιολόγησης των δημόσιων υπηρεσιών από τους ίδιους τους πολίτες, σε ένα πνεύμα κοινωνικής λογοδοσίας του δημοσίου.
Το σχέδιο προβλέπει να δημιουργηθεί ένας ηλεκτρονικός μηχανισμός, που τον πρώτο λόγο θα έχουν οι ίδιοι οι πολίτες, οι οποίοι θα τροφοδοτούν, μετά την εξυπηρέτησή τους, τη διοίκηση με τις παρατηρήσεις τους. Στόχος, όπως αναφέρουν στην Καθημερινή πηγές του υπουργείου Εσωτερικών, είναι το Δημόσιο να γίνει πιο αποτελεσματικό, πιο αποδοτικό και τελικά πιο εξυπηρετικό για τους ίδιους.