Το να είσαι ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ δεν είναι εύκολο... ούτε απλό
2023-06-23 13:27:28
Κατά καιρούς ακούμε την έκφραση "Χορηγός Επικοινωνίας" και μας έρχεται στο μυαλό μας κάτι εύκολο, κάτι απλό. Περιφέρεια, Δήμοι και φορείς επιθυμούν αυτές τις συνεργασίες γιατί τους εξασφαλίζει αρκετά προνόμια προώθησης χωρίς το υψηλό κόστος που σε άλλες περιπτώσεις θα υπήρξε.
Δυστυχώς πολλές φορές δεν υπάρχει συζήτηση, ούτε σχεδιασμός, για τις δυνατότητες που μπορεί να δώσει μια τέτοια συνεργασία, όπως η δημοσιότητα που μπορεί πάρει ένα γεγονός, κοινωνικό, πολιτιστικό, αθλητικό και τα θετικά αποτελέσματα να ειναι αμφίδρομα.
Το Skiathoslife αναλαμβάνει σχεδόν το 80% των γεγονότων στις Β. Σποράδες. Χωρίς να υπολογίζει το υψηλό κόστος, το οποίο σε ένα 3ήμερο φεστιβάλ πχ ξεκινάει από 300€ (μία κάμερα - live Streaming) και φτάνει και τα 3000€ ανάλογα τις απαιτήσεις της εκδήλωσης (3καμερο - drone Κλπ).
Σε κάθε περίπτωση όλα τα παραπάνω τα γράφω με αφορμή το Sfairopoulos Camp που από Δευτέρα 26 Ιουνίου ξεκινάει στην Σκιάθο. Η συγκεκριμένη διοργάνωση είναι πρόκληση για εμάς και για αυτό το λόγο θα χρησιμοποιήσουμε σύγχρονα τεχνικά μέσα όπως το 5μετρο Insta360 αφού σε κλειστό χώρο δεν εχουμε την δυνατότητα να πετάξουμε drone αλλά και της κοντινής απόστασης με το Αεροδρόμιο.
Οι διοργανωτές συζήτησαν την χορηγία επικοινωνίας μήνες πριν, διοργανώθηκαν συνεντεύξεις τύπου, φωτογραφίσεις, video κλπ σε συνεργασία με το Δήμο Σκιάθου, το Γ.Σ Σκιάθου κ.α. Είχαμε και έχουμε άριστη συνεργασία με το Γραφείο τύπου της διοργάνωσης και αυτό θα επαληθευτεί τις επόμενες ημέρες. Λάθη θα γίνουν από καθε πλευρα αλλά οταν το κλιμα είναι θετικό και στόχος η προβολή του γεγονότος όλα ξεπερνιούνται με καλή θέληση και διάθεση.
Κλείνοντας θέλω να πω, πως όλες αυτές οι γραμμές γράφτηκαν για να καταλάβουν οι διοργανωτές όλων των εκδηλώσεων πως το να εισαι Χορηγός Επικοινωνίας δεν είναι εύκολο ή απλό. Σηκώνεις στις "πλάτες" σου την προβολή ενός γεγονότος και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να είναι αποτυχημένη από μέρους μας.
Για αυτό πλέον ζητάμε από τους Φορείς την ενημέρωση 1-2 μήνες (εκτός έκτακτων γεγονότων αλλά τουλάχιστον 20 ημέρες ) πριν την οποιαδήποτε εκδήλωση που θα προωθήσουμε και την αποκλειστική διάθεση της εικόνας και της φωτογραφίας (σε ότι αφορά ηλεκτρονική εφημερίδα) αφού το κόστος είναι αρκετά μεγάλο και είναι αναγκαία η διαφημιστική μας κάλυψη από χορηγούς & υποστηρικτές μας. Είναι επίσης σημαντικό όταν υπάρχει συζήτηση με χορηγούς επικοινωνίας να υπάρχουν προϋποθέσεις για τους τρόπους κάλυψης του γεγονότος για τις αναγκαίες συγκρίσεις. Και τέλος ο Χορηγός Επικοινωνίας θα πρέπει να σου δίνει την δυνατότητα (κάτι που σίγουρα ειναι σκοπός των διοργανωτών) η εκδήλωση να ξεπεράσει τα στενά όρια της περιοχής σου.
Με εκτίμηση
Νίκος Τζούμας
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ