Το νησί των Β. Σποράδων αποτέλεσε τα προηγούμενα χρόνια βασικό προορισμό στις νεανικές ηλικίες.

Ένα φλερτ που κρατάει αρκετά χρόνια, κατέληξε σε ένα επαγγελματικό σύμφωνο συμβίωσης μεταξύ του www.18-24.gr  και του Ξενοδοχειακού ομίλου Phillian. Ετσι τα πέντε ξενοδοχεία του ομίλου στη Σκιάθο, αλλά και τα τρία μικρότερα αποκτήματα κάτω από το brand Casa Blue, θα βρίσκονται μέσω της πλατφόρμας www.hotelsrsv.com διαθέσιμα στους πελάτες του 18-24 Travel, αλλά και σε αυτούς του www.thegreeks.com.

Το 18-24 Travel αποτελεί την τελευταία δεκαετία τον μεγαλύτερο τροφοδότη στον εγχώριο τουρισμό για το νησί της Σκιάθου. Με αρκετές συνεργασίες εδώ και χρόνια, εμπλουτίζει τώρα την γκάμα των καταλυμάτων, με τον μεγαλύτερο όμιλο του νησιού, προσθέτοντας άλλα οκτώ ξενοδοχεία, απευθυνόμενα σε όλες τις κατηγορίες πελατών.
Παράλληλα κάνει έστω και σε μια δύσκολη χρονιά, άνοιγμα στις αγορές του εξωτερικου μέσω του www.thegreeks.com, δημιουργώντας τις βάσεις για μια αναπτυξιακή πορεία και στο συγκεκριμένο κομμάτι.

«Για τους πελάτες μας θέλουμε το καλύτερο. Στη Σκιάθο, ο όμιλος Philian είναι ορόσημο τόσο για την ποιότητά του όσο και για την ανάπτυξή του. Ήρθε ο καιρός να ενώσουμε δυνάμεις και να δούμε μπροστά, χαράσοντας νέα πορεία τα επόμενα χρόνια μέσα σε ένα περιβάλλον που συνεχώς εξελίσσεται», δηλώνει ο CEO του 18-24 Travel, Γιώργος Καρανάσιος.

Από την πλευρά του ο Μακης Κουκουλάκης, Πρόεδρος του Ομίλου Philian Group δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι με την νέα μας συνεργασία. Τόσο ο κ. Καρανάσιος αλλά και η εταιρεία που έχει ιδρύσει θεωρούνται καινοτόμοι στον τομέα τους. Σε αυτή την δύσκολη χρονική περίοδο θεωρώ ότι τέτοιου είδους συνεργασίες είναι επιβεβλημένες. Είμαι σίγουρος για την επιτυχία του εγχειρήματος και σίγουρα το μέλλον θα είναι καλύτερο».

Η Σκιάθος, αποτέλεσε τα προηγούμενα χρόνια βασικό προορισμό ειδικά στις νεανικές ηλικίες. Αν και τα τελευταία χρόνια πριν την πανδημία, είχαν φανεί σημάδια κόπωσης, κυρίως λόγω των μεγάλων αλλαγών που συνέβησαν στο νησί λόγω των προβλημάτων που υπήρξαν στις επιχειρήσεις της νυχτερινής διασκέδασης, η αλλαγή κουλτούρας λόγω του ιού και στο κομμάτι της διασκέδασης δίνουν μια ακόμη ευκαιρία στο νησί να ανακτήσει το κοινό που απομακρύνθηκε.

Με δεδομένη και τη δραματική πτώση του incoming λόγω της κατάστασης, το come back του κοινού που πριν μερικά χρόνια για κάποιους στο νησί θεωρούνταν ως κι ανεπιθύμητο, κρίνεται πλέον αναγκαίο. Η συνεργασία αυτή, θα αποδώσει τα μέγιστα, μόλις συμπληρωθεί και με μία ακόμη απο την πλευρα του 18-24 Travel,  την επαναφορά ενός ακτοπλοϊκού δρομολογίου που θα στηρίξει ακόμη περισσότερο το νησί αλλά και τα υπόλοιπα νησιά των σποράδων.