Οι περικοπές δρομολογίων γίνονται «αθόρυβα» αφού στις ίδιες γραμμές δρομολογούνται κάποια άλλα πλοία άλλης εταιρείας ή συνήθως δεν εμφανίζουν μεγάλη κίνηση. Ωστόσο ένα η κατάσταση με τα ναυτιλιακά καύσιμα επιδεινωθεί τότε δεν αποκλείονται και πιο ριζικά μέτρα όπως πολύ μεγαλύτερες περικοπές δρομολογίων ή ακόμη και κάποια πλοία να δέσουν.
Όπως έχει γράψει ο ot.gr οι επιβάτες των ακτοπλοϊκών εταιρειών είναι αντιμέτωποι με αλυσιδωτές αυξήσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων λόγω του ράλι ιστορικών διαστάσεων που κάνουν οι τιμές των ναυτιλιακών καυσίμων.
Υπενθυμίζεται ότι στις αρχές Μαρτίου για πρώτη φορά στην ιστορία του ναυτιλιακό καύσιμο το MGO (για ταχύπλοα) έσπασε στον Πειραιά το φράγμα των 1.000 δολ. τον τόνο (935 ευρώ ο τόνος περίπου) ενώ οι τιμές των καυσίμων για τα συμβατικά ακτοπλοϊκά πλοία κυμαίνονται από 610 δολ. (υψηλού θείου) ο τόνος μέχρι και 944 δολ. (χαμηλού θείου). Σήμερα οι αντίστοιχες τιμές στις 11 Μαρτίου ήταν στα 1.159 δολ ο τόνος, τα χαμηλού θείου 1.105 δολ και τα καύσιμα υψηλού θείου στα 663 δολ. ο τόνος.
Συναγερμός στο ΥΝΑΝΠ: Περικόπτουν δρομολόγια οι ακτοπλοϊκές λόγω ακριβών καυσίμων
2022-03-14 21:48:55
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ