ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ : Παρουσιάστηκε η έρευνα αγοράς στο αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου
2021-10-21 16:19:49
Στην παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας αγοράς στο αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου για την καταγραφή του προφίλ των επιβατών και των εντυπώσεων τους σχετικά με τον προορισμό, το καλοκαίρι 2021 προχώρησε κατά τη διάρκεια Σ/Τ που δόθηκε σήμερα Πέμπτη 21 Οκτωβρίου από το Επιμελητήριο Μαγνησίας.
Την παρουσίαση έκανε ο κ. Γεώργιος Καραμάνος, Διευθύνων Σύμβουλος της ΚPI Marketing Aviation Solutions, παρουσία του Προέδρου του Επιμελητηρίου Μαγνησίας κ. Αριστοτέλη Μπασδάνη, της Προέδρου του Τουριστικού Τμήματος του Επιμελητηρίου κ. Θέκλας Καμμένου και του Προέδρου της Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Μαγνησίας.
Πιο συγκεκριμένα, το Επιμελητήριο Μαγνησίας, σε συνεργασία με την KPI Aviation Marketing Services, και με την υποστήριξη της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας, προχώρησε στην υλοποίηση μιας έρευνας αγοράς και μια διερευνητική μελέτη για το ενδιαφέρον των αεροπορικών εταιρειών για πτήσεις προς το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου, κατά την διάρκεια των μηνών Αυγούστου – Οκτωβρίου 2021 (περίοδος που ξεκινήσαν οι πτήσεις στο αεροδρόμιο Ν. Αγχιάλου).
H έρευνα αγοράς στο αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου κατέδειξε το προφίλ των επιβατών, και τις εντυπώσεις τους σχετικά με τον προορισμό. Η ανάλυση των στοιχείων χρησιμοποιήθηκε στις παρουσιάσεις που πραγματοποιήθηκαν προς τις αεροπορικές εταιρείες στο Παγκόσμιο Συνέδριο Ανάπτυξης Αερογραμμών Routes, που πραγματοποιήθηκε στο Μιλάνο στις 10 – 12 Οκτωβρίου 2021, το οποίο ήταν και το πρώτο δια ζώσης μετά από διακοπή δύο χρόνων λόγω της πανδημίας του Covid-19.
Για τα πολύ σημαντικά ευρήματα της έρευνας που θα αποτελέσουν βασικό εργαλείο για την ανάπτυξη του αεροδρομίου της Ν. Αγχιάλου, καθώς αποτυπώνουν τα βασικά στοιχεία της κίνησης του αερολιμένα, μίλησε ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Μαγνησίας, κ. Αριστοτέλης Μπασδάνης.
Όπως σημείωσε και η Πρόεδρος του Τουριστικού Τμήματος του Επιμελητηρίου Μαγνησίας κ. Θέκλα Καμμένου «Είναι πολύ σημαντικό στις συναντήσεις με τις αεροπορικές εταιρείες να παρουσιαστούν πληροφορίες και στοιχεία που θα καθιστούν την Κεντρική Ελλάδα ως ένα ελκυστικό και δυναμικό προορισμό που είναι έτοιμο να δεχτεί και να υποστηρίξει αεροπορικές εταιρείες τα επόμενα χρόνια. Η δημιουργία μιας τράπεζας πληροφοριών με στοιχεία που συλλέγονται από έρευνα αγοράς στο αεροδρόμιο είναι μια βέλτιστη πρακτική [best practice] που εφαρμόζεται από όλα τα αεροδρόμια που έχουν επιτυχημένες στρατηγικές ανάπτυξης αερογραμμών.
Η ανάπτυξη αερογραμμών (route development) στα αεροδρόμια παίζει καθοριστικό ρόλο στην τουριστική ανάπτυξη κάθε περιφέρειας και περιοχής - ιδιαίτερα στην Ελλάδα όπου το 69% των τουριστών φθάνουν αεροπορικώς. Βασικό κριτήριο στην απόφαση των αεροπορικών εταιρειών για την επιλογή και επένδυση στο συγκεκριμένο προορισμό (αριθμό συνδέσεων, διάρκεια, κ.λπ.), αποτελεί η ελκυστικότητά του, καθώς και ο σχεδιασμός και η υλοποίηση μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής ανάπτυξης αερογραμμών.
Αυτή τη στιγμή υπάρχουν λίγα τουριστικά αεροδρόμια που πραγματοποιούν τέτοιες έρευνες και είναι σημαντικό το ότι το Επιμελητήριο Μαγνησίας προχώρησε με την υλοποίηση μιας τέτοιας έρευνας, η οποία θα είχε σημαντικά οφέλη προσφέροντας ένα σημαντικό συγκριτικό πλεονέκτημα».
Από την πλευρά του ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Μαγνησίας κ. Γιώργος Ζαφείρης υπογράμμισε την ανάγκη συνέργειας των υπολοίπων Επιμελητηρίων, αλλά και των αντίστοιχων Ενώσεων σε θεσσαλικό επίπεδο, καθώς -όπως χαρακτηριστικά τόνισε- το Αεροδρόμιο αποτελεί ένα στοίχημα που μπορούμε να κερδίσουμε».
Οι θεματικές ενότητες της έρευνας του ερωτηματολογίου περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων:
- Δημογραφικά: Γένος, ηλικία, εθνικότητα, τόπος κατοικίας,
εκπαίδευση.
- Προφίλ Κρατήσεων: Θέση, αριθμός επιβατών που ταξιδεύουν με
τον/την ερωτώμενο, τρόπος κράτησης (μέσω πράκτορα, tour
operator, διαδίκτυο κ.λπ.), γκρουπ ή μεμονωμένοι ταξιδιώτες.
- Ταξιδιωτικά Χαρακτηριστικά: Συχνότητα ταξιδιών, λόγος ταξιδιού,
τύπος πτήσης, διάρκεια ταξιδιού, τρόπος άφιξης στο αεροδρόμιο,
τελικός προορισμός, χρήση ενδιάμεσου σταθμού.
- Τουριστικές Πληροφορίες: περιοχή διαμονής, είδος καταλύματος,
όνομα καταλύματος, περιοχές που επισκέφτηκαν, δραστηριότητες
[αθλητικές, πολιτιστικές, ιστορικές, θρησκευτικές, κ.λπ.] που
πραγματοποίησαν, συνολικά ποσά που ξόδεψαν κατά τη διαμονή
τους.
- Προσδοκίες: Νέα προϊόντα που θα ήθελαν, τρόπος επικοινωνίας
- Αξιολόγηση: Αξιολόγηση του προορισμού, πρόθεση επιστροφής,
πρόθεση να συστήσουν την Μαγνησία σε φίλους και συγγενείς.
Ποια είναι η KPI Aviation Marketing Services
Η KPI Aviation Marketing Services είναι μία διεθνούς κύρους εταιρία, με μια εξαιρετική διαδρομή στους τομείς της ανάπτυξης δρομολογίων και του αεροδρομιακού marketing, η KPI έχει προσελκύσει περισσότερους από 100 αεροπορικές εταιρείες στα αεροδρόμια της Αθήνας, Αμπού Ντάμπι, Θεσσαλονίκης, Καλαμάτας, Βρυξελλών, Λίβερπουλ, Kω, Μάλε [Μαλδίβες] και Ντόχα και έχει κερδίσει το «Βραβείο Routes για το καλύτερο αεροδρομιακό
Marketing και Ανάπτυξης Αερογραμμών" έξι φορές κατά την τελευταία 15 χρόνια. Στο πλαίσιο αυτό, η KPI έχει σχεδιάσει την στρατηγική των παραπάνω αεροδρομίων, συμπεριλαμβανομένου των κοινών προωθητικών δράσεων. Υπεύθυνος του συγκεκριμένου έργου για το σχεδιασμό και την υλοποίησή του είναι ο Διευθύνων Σύμβουλος της KPI κύριος Γιώργος Καραμάνος.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ