SKIATHOS Ο καιρός σήμερα

Ανοιχτός ηλεκτρονικός διάλογος με τους πολίτες από την ΔΕΥΑ Σκιάθου | ο κ. Βιολέττας απαντάει στους πολίτες μέσα από το Skiathoslife

2017-06-23 17:05:31
Χρήσιμο εργαλείο δείχνει να γίνεται μέσα από την ΔΕΥΑ Σκιάθου η επικοινωνία και η ενημέρωση που παρέχει από το διαδίκτυο και συγκεκριμένα από το facebook μέσα από τη ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ αλλά και τις τακτικές της αναρτήσεις για την πληροφόρηση του κοινού από τις καθημερινές αναρτήσεις για τις διακοπές υδροδότησης και την διάρκειά τους. Από το ξεκίνημα του Skiathoslife και έως σήμερα η πληροφόρηση είναι καταιγιστική από την ΔΕΥΑΣ, ενώ η ανταπόκριση του κόσμου κρίνεται θετική έστω και έχουν ταλαιπωρηθεί από τα έργα που μέχρι και πριν λίγο καιρό συνεχίζονταν. Ο κόσμος χρειάζεται απλά πληροφόρηση για ότι συμβαίνει γύρω του πόσο περισσότερο όταν πρόκειται για το κύριο αγαθό που στερούμαστε στη Σκιάθο, το νερό Τελευταία σε μία ανάρτηση μας στο Skiathoslife μια κυρία παραπονέθηκε (χωρίς να έχει άδικο) πως θα πρέπει να υπάρχει ενημέρωση για τις διακοπές νερού μία τουλάχιστον ημέρα νωρίτερα. Εμείς της απαντήσαμε πως αυτό πράγματι γίνεται όταν από την ΔΕΥΑΣ η διακοπή είναι προγραμματισμένη. Την επόμενη ημέρα με έκπληξη διαβάσαμε τον παρακάτω διάλογο που αποτυπώνει τη δύναμη της ενημέρωσης και της πληροφόρησης. Ο Αντιπρόεδρος της ΔΕΥΑΣ Λευτέρης Βιολέττας βλέποντας το παράπονο της κυρίας αποφάσισε να της απαντήσει ο ίδιος και ιδού το αποτέλεσμα : Αντιπρόεδρος ΔΕΥΑΣ   "Κυρία Μιχαηλίδου καλησπέρα. Είμαι ο Αντιπρόεδρος της ΔΕΥΑ Σκιάθου και θέλω να σας ζητήσω συγνώμη για την ταλαιπωρία από τη διακοπή του νερού, η οποία όπως κατάλαβα σας δημιούργησε πρόβλημα. Είναι πάγια τακτική μας στις προγραμματισμένες εργασίες να ενημερώνουμε τουλάχιστον μία ή και δύο ημέρες πριν τη διακοπή, είτε πρόκειται για γενική ή σε κάποιο τμήμα-γειτονιά. Δυστυχώς όμως υπάρχουν και οι έκτακτες βλάβες που συμβαίνουν και πρέπει να επισκευαστούν άμεσα, σαν αυτή που σας δημιούργησε το πρόβλημα, για τις οποίες δεν υπάρχει άλλος τρόπος παρά να σταματήσει η ροή του δικτύου για να φτιαχτούν. Λυπάμαι πραγματικά αν σας δημιουργήθηκε κάποιο σοβαρό πρόβλημα, αλλά βλέπετε οι βλάβες δεν προειδοποιούν τους τεχνικούς μας κι εκείνοι με τη σειρά τους το μόνο που μπορούν να κάνουν, είναι το γρηγορότερο δυνατό για τη σωστή αποκατάσταση τους. Με φιλικούς χαιρετισμούς Λευτέρης Βιολέττας." κα. Μιχαηλίδου Εμεις στο Κοτρωνι εχουμε προβλημα με το νερο το καλοκαιρι.Δεν εχει πιεση καθολου κυριως Ιουλιο και Αυγουστο και μεχρι τις 5-6 το απογευμα πρεπει ναεχουμε τελειωσει οτι δουλεια εχει σχεση με τονερο.Ευχαριστω πολυ για τηναμεση ανταποκριση. Αντιπρόεδρος ΔΕΥΑΣ   Είναι γνωστό από χρόνια το πρόβλημα στα υψηλότερα σημεία της πόλης, λίγη υπομονή ακόμη, έχουμε τελειώσει το νέο δίκτυο και θα συνδεθείτε στους επόμενους μήνες όποτε λογικά θα αυξηθεί η πίεση στα ίδια επίπεδα (και καλύτερα) με το υπόλοιπο δίκτυο. Πάντως θα μιλήσω με τους τεχνικούς μήπως μπορούν και τώρα να "ανεβάσουν" λίγο την πίεση αν αντέχει το παλιό δίκτυο. Εγώ ευχαριστώ για το διάλογο και την ενημέρωση. κα. Μιχαηλίδου Ευχαριστω πολυ για την αμεση απαντηση. Θα κανουμε υπομονη ολοι για το καλυτερο!! Ίσως κάτι ανάλογο θα έπρεπε να γίνει και σε άλλους τομείς του Δήμου και του νησιού γενικότερα. Θα μου πείτε αυτό χρειάζεται υπαλλήλους - χρόνο και πάνω από όλα υπομονή. Μακάρι κάποια στιγμή η ενημέρωση του κόσμου να έρχεται κατευθείαν από την πηγή !