Το φορτηγό σταμάτησε σε μια θέση που μιμούνταν σχεδόν τέλεια το Ever Given, ακουμπώντας διαγώνια στις λωρίδες του δρόμου. Όπως ήταν λογικό, οι εικόνες από το σημείο έγιναν viral στο διαδίκτυο.
Ένα φορτηγό που μεταφέρει ένα εμπορευματοκιβώτιο της εταιρίας Evergreen κατάφερε να γίνει viral, αφού προκάλεσε μεγάλη κυκλοφοριακή συμφόρηση σε αυτοκινητόδρομο της Κίνας. Μάλιστα ο τρόπος με τον οποίο «κόλλησε» είναι ίδιος με αυτόν του γιγαντιαίου πλοίου που «πάγωσε» τη Διώρυγα του Σουέζ. Το φορτηγό σταμάτησε σε μια θέση που μιμούνταν σχεδόν τέλεια το Ever Given, ακουμπώντας διαγώνια στις λωρίδες του δρόμου. Όπως ήταν λογικό, οι εικόνες από το σημείο σχολιάστηκαν έντονα στο διαδίκτυο. Μια εικόνα του φορτηγού, το οποίο είχε εντυπωσιακές ομοιότητες με το πλέον διάσημο πλοίο Ever Given, έγινε viral στο κινεζικό ιστότοπο κοινωνικών μέσων Weibo το Σάββατο. Σύμφωνα με τον Independent, δεν είναι σαφές πότε και που τραβήχτηκε η συγκεκριμένη φωτογραφία, ωστόσο πάνω στην εικόνα αναγράφεται ως ημερομηνία η 27η Μαρτίου του 2021.
Παραμένει το «μποτιλιάρισμα» στο Σουέζ παρά την αποκόλληση του Ever Given
Έπειτα από ένα θρίλερ που κράτησε έξι ολόκληρες ημέρες, το «Ever Given» απομακρύνεται επιτέλους από το κανάλι στην διώρυγα του Σουέζ και ρυμουλκείται σε ειδικό σημείο όπου θα περάσει τους απαραίτητους ελέγχους. Αυτή την ώρα 422 πλοία φορτωμένα με χιλιάδες τόνους εμπόρευμα περιμένουν να περάσουν και από τις δυο πλευρές του καναλιού μήκους 168 χιλιομέτρων, ενώ όπως επισημαίνουν οι ειδικοί, η κυκλοφορία πιθανότατα θα χρειαστεί μέρες για να αποκατασταθεί. Ο πρόεδρος της Αρχής της διώρυγας του Σουέζ πάντως τόνισε πως το «Ever Given» δεν έχει υποστεί ζημιές και το κανάλι είναι πλεύσιμο. Αν όλα πάνε καλά ίσως αρχίσουν να ανοίξουν τον δρόμο για το κομβόι πλοίων προς τα βόρεια το πρωί της Τετάρτης.
Τεράστιες επιπτώσεις στην παγκόσμια ναυσιπλοΐα
Στο μεταξύ, ιδιαίτερα σημαντικές κρίνονται οι απώλειες που προκλήθηκαν στην παγκόσμια ναυσιπλοϊα από το πρωτοφανές ατύχημα που καθήλωσε τα βλέμματα. Οι αρχές της Διώρυγας τόνισαν πως η Αίγυπτος έχασε 12 με 15 εκατομμύρια δολάρια για κάθε ημέρα αποκλεισμού, ενώ το ναυτιλιακό περιοδικό Lloyd’s List εκτιμά ότι το σκάφος μπλόκαρε εμπορεύματα αξίας 8,1 δισεκατομμυρίων ευρώ την ημέρα. Το ύψος των ζημιών υπολογίζεται σε 12 με 15 εκατομμύρια δολάρια την ημέρα. Το φορτηγό πλοίο - μαμούθ μήκους 400 μέτρων και βάρους 220 χιλιάδων τόνων είχε γυρίσει πλαγίως εξαιτίας των ισχυρών ανέμων κλείνοντας το πέρασμα του καναλιού, παραλύοντας το παγκόσμιο δίκτυο θαλασσίων επικοινωνιών και πλήττοντας το παγκόσμιο εμπόριο.