Κι εμείς το … γιορτάσαμε!   Μαζευτήκαμε  στην μεγάλη ομάδα και ξεκινήσαμε να συζητάμε τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο. Πώς «μπαίνουμε » στο internet και το ρόλο που έχουν και πρέπει να έχουν οι γονείς. Ποια παιχνίδια παίζουμε και με ποια συσκευή; Ζωγραφίσαμε λοιπόν τα παιχνίδια:

Ο παίκτης κατασκευάζει έναν φανταστικό κόσμο, τα πάντα, σπίτια, κατασκευές αρχιτεκτονικές όπως σκάλες, έναν ολόκληρο φανταστικό κόσμο

Το παιχνίδι με την οδοντόβουρτσα

Ένας δρόμος χωρίζει την οθόνη σε δυο χώρους… Ο παίκτης κυνηγά φιγούρες πάνω στο δρόμο

Ο παίκτης κυνηγά τα κέρματα που εμφανίζονται πάνω σε ράγες και τρένα και τα συλλέγει

Ο πρωταγωνιστή του παιχνιδιού παγώνει τον παίκτη και ο παίκτης μπορεί χρησιμοποιώντας λέιζερ και όπλα !!!! να τον βγάλει από το παιχνίδι

Στη συνέχεια συζητήσαμε όλοι μαζί και φτιάξαμε ένα επιτραπέζιο παιχνίδι με πόντους που κερδίζαμε και χάναμε ανάλογα με τον τρόπο που θα «κινούμασταν» στο διαδίκτυο. Ρωτάμε τους γονείς όταν παίρνουμε το tablet ή το τηλέφωνο;  Λέμε την πραγματική μας ηλικία, όταν κάνουμε εγγραφή σε μια εφαρμογή; Πόσο χρόνο καθόμαστε μπροστά στην οθόνη;  Παίζουμε παιχνίδια βίας; Μιλάμε ή γράφουμε σε αγνώστους; Το διαδίκτυο είναι ένα εργαλείο! Από εμάς εξαρτάται να το χρησιμοποιούμε σωστά ή όχι!