Όπως είπε ο υπουργός, το κλειδί για να είναι το 2021 μια επιτυχημένη τουριστική χρονιά θα είναι τα γρήγορα τεστ και η Ελλάδα, συνεχίζοντας να ενισχύει το brand της και τη νέα χρονιά, θα προσφέρει ένα ασφαλές και ξεκούραστο περιβάλλον διακοπών, ενώ με τις συνεργασίες της με διεθνείς τουρ οπερέιτορ και άλλους εκπροσώπους της αγοράς θα συμβάλλει ώστε να έρθει το σημείο καμπής προς την αναπτυξιακή πορεία του τουρισμού.

Παράλληλα, τα εμβόλια θα επαναφέρουν σταδιακά μια κανονικότητα στα ταξίδια, όμως το πρώτο εξάμηνο πιθανόν να είναι χαμένο για τον τουρισμό, υπογράμμισε.

Ο υπουργός αναφέρθηκε στις προωθητικές καμπάνιες για την Ελλάδα καθώς και σε μία νέα η οποία έχει προετοιμαστεί για το 2021 και θα συμπεριλαμβάνει την προβολή του Αιγαίου.

Παράλληλα, τόνισε, θα συνεχιστεί η 12μηνη διαφημιστική προβολή της χώρας ώστε να διασφαλίσουμε ότι η Ελλάδα θα έχει συστηματική παρουσία στο εξωτερικό ως ιδανικός προορισμός.

Τέλος, τόνισε ότι το 2021 θα είναι μια ιδιαίτερη χρονιά και εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι ο ελληνικός τουρισμός θα δημιουργήσει όμορφες εμπειρίες και νέα προϊόντα τα οποία θα ξεφεύγουν από το παραδοσιακό μοτίβο ήλιος-θάλασσα.

Το 2020, είπε ο κ. Θεοχάρης, ο ελληνικός τουρισμός μπορεί να μην βγήκε κερδισμένος σε αριθμούς (6 εκατ. τουρίστες) αλλά το brand της Ελλάδας αναδείχθηκε σε όλη του την αίγλη λόγω του σοβαρού και καινοτόμου τρόπου με τον οποίο αντιμετωπίστηκε το άνοιγμα του τουρισμού, χωρίς παραπλανητικά στοιχεία κρουσμάτων, όπως συνέβη με άλλες χώρες, αλλά με πραγματικά δεδομένα. Έτσι, είπε, κερδήθηκε το στοίχημα της αποκατάστασης της εμπιστοσύνης των πολιτών και των ταξιδιωτών της. Η Ελλάδα κατάφερε, τόνισε, να έχει περιορισμένο πρόγραμμα στις κρουαζιέρες και κέρδισε πολύτιμη εμπειρία για το 2021. Επίσης, αναφέρθηκε στο βραβείο που απέσπασε ο ΕΟΤ στα World Travel Awards, το οποίο «μας γεμίζει με μεγαλύτερη ευθύνη».

Παράλληλα, στο πλαίσιο των παράλληλων εκδηλώσεων της έκθεσης, πραγματοποιήθηκε παρουσίαση της Περιφέρειας Κ. Ελλάδας.