Στο “κόκκινο” βρέθηκε ο δεύτερος μεγαλύτερος τουρ οπερέιτορ της Ευρώπης, Thomas Cook, στην οικονομική χρονιά που ολοκληρώθηκε τον Σεπτέμβριο λόγω των απωλειών στα κέρδη, που αποδόθηκαν πρωτίστως στη μείωση των κρατήσεων του καλού καιρού αυτό το καλοκαίρι στις ευρωπαϊκές χώρες. Το γεγονός αυτό οδήγησε σε μαζική πώληση των μετοχών του, με κατάρρευση της μετο΄χής και της κεφαλαιοποίησης της εταιρείας.

Όπως επισημαίνει ο διευθύνων σύμβουλος, Peter Fankhauser, στο fvw, “πρέπει να ανακτήσουμε την εμπιστοσύνη των μετόχων και να κοιτάξουμε στο μέλλον”, τονίζοντας ότι ο όμιλος ακολουθεί τη σωστή στρατηγική και έχει στήριξη από όλες τις πλευρές.

Η κατάσταση δεν παραπέμπει στο 2011, καθώς η εταιρία έχει τραπεζική στήριξη, δεν έχει προβλήματα ρευστότητας και διαθέτει ξεκάθαρη στρατηγική, υπογράμμισε ο κ. Fankhauser.

Ωστόσο, είπε ότι πρέπει να βελτιωθούν τα αποτελέσματα και να εφαρμοσθεί η στρατηγική του ομίλου συντομότερα. Μόνο το 2019 θα ανοίξουν 20 νέα ξενοδοχεία με τα brand του τουρ οπερέιτορ.

Τα ξενοδοχειακά brand, όπως είπε, ιδιαίτερα τα νέα κόσεπτ όπως τα Casa Cook και Cook’s Club λειτουργούν εξαιρετικά, όπως τα συμπληρωματικά προϊόντα και οι θετικές επιδράσεις τους εκμηδενίστηκαν φέτος από τον αντίκτυπο του καύσωνα που επηρεάσε τις κρατήσεις και τα προβλήματα στην αγορά αερομεταφορών.