ΕΠΑΛ ΣΚΙΑΘΟΥ (φωτογραφία Skiathoslife.gr 2020)

Την πρόσληψη ψυχολόγων για τα Επαγγελματικά Λύκεια της Μαγνησίας και πανελλαδικά ενέκρινε το υπουργείο Παιδείας στο πλαίσιο της ευρύτερης ενίσχυσης τόσο των μαθητών όσο και των καθηγητών. Η πρόσληψη εντάσσεται στο πρόγραμμα «Μια νέα αρχή για τα ΕΠΑΛ» είναι η τρίτη χρονιά που τα σχολεία θα έχουν ψυχολόγους.
Το υπουργείο έδωσε την έγκρισή του πριν λίγες ημέρες και στη Μαγνησία προσλαμβάνονται ψυχολόγοι για το ΕΠΑΛ Βελεστίνου, το ΕΠΑΛ Αγριάς, το νεοσύστατο ΕΠΑΛ Αργαλαστής, το 2ο ΕΠΑΛ Νέας Ιωνίας, αλλά και το 2ο ΕΠΑΛ Βόλου που είναι εσπερινό.
Ο αριθμός των Ψυχολόγων (ΠΕ23) που θα προσφέρουν τις υπηρεσίες τους ανέρχεται σε 222 και θα καλύπτουν από 1 έως 3 σχολεία έκαστος.

Όπως αναφέρει η υπουργική απόφαση, στο πλαίσιο της υλοποίησης της πράξης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ.-Υποστήριξη Σχολικών Μονάδων ΕΠΑ.Λ.» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2014-2020», το οποίο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και το Ελληνικό Δημόσιο, εφαρμόζεται κατά το σχολικό έτος 2020-2021 παρέμβαση ψυχοκοινωνικής στήριξης των μαθητών/τριών Α’ τάξης ΕΠΑ.Λ. η οποία υλοποιείται με την πρόσληψη μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) που ανήκουν στον κλάδο ΠΕ23 Ψυχολόγων.
Η κάλυψη των θέσεων θα πραγματοποιηθεί με πρόσληψη μελών Ε.Ε.Π. που ανήκουν στον κλάδο ΠΕ23 Ψυχολόγων από τους Πίνακες αναπληρωτών Ε.Ε.Π. του κλάδου ΠΕ23 Ψυχολόγων.
Διευθυντές ΕΠΑΛ της περιοχής σχολίασαν ως πολύ θετική εξέλιξη την πρόσληψη ψυχολόγων.

Όπως ανέφεραν, η παρουσία των ψυχολόγων αναμένεται να δώσει ψυχοκοινωνική βοήθεια σε μαθητές και καθηγητές που έχουν επηρεαστεί από την πανδημία. Εξάλλου από την υγειονομική κρίση προκύπτουν διάφορα ζητήματα, ενώ τις δικές της σκιές έχει αφήσει και η οικονομική κρίση η οποία προηγήθηκε όλα τα προηγούμενα χρόνια και λόγω του κορωνοϊού επιστρέφει.
Επίσης οι ψυχολόγοι θα συμβάλλουν στην αναζήτηση καλών πρακτικών για τη διαχείριση άλλων θεμάτων, όπως είναι το άγχος των μαθητών ενόψει πανελλαδικών εξετάσεων, η αντιμετώπιση ζητημάτων μέσα στην Τάξη, οι σχέσεις καθηγητών και μαθητών.