Η ανάθεση στην MTC Group με σημαντική εξειδίκευση στο αντικείμενο του τουρισμού, έχει στόχο την ανάδειξη και προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Σκιάθου μέσω της εκπόνησης ενός τεκμηριωμένου σχεδίου, με συγκεκριμένες επιμέρους δράσεις προβολής, προώθησης και διαφήμισης, για την στοχευμένη προβολή της στην διεθνή αγορά. Μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5, ο διευθύνων σύμβουλος, κ. Νότης Μαρτάκης ανέφερε πως «Να συνδράμουμε στην γενικότερη ανάδειξη της Σκιάθου ως ενός επιλέξιμου προορισμού. Πλέον οι εκθέσεις δεν αποτελούν και το άπαν. Κάποτε, πριν από πάρα πολλά χρόνια, οι εκθέσεις σε όλο τον κόσμο ήταν 4-5.

Σήμερα, κάθε πόλη, έχει και την έκθεση της, επομένως ως μέσο ανάδειξης ενός προορισμού έχει χάσει την αξία και την σημασία του, χωρίς να σημαίνει ότι μπορούμε και να αγνοούμε αυτές τουλάχιστον στις οποίες πρέπει ο κάθε προορισμός να στρέφεται, είτε έχει κλαδικό περιεχόμενο, είτε έχει γενικότερο. Εμείς δεν ασχολούμαστε μόνο με το μάρκετινγκ, εμείς κάνουμε διαχείριση του προορισμού, γιατί το θέμα δεν είναι απλώς να φέρνεις δημοσιογράφους να γράφουν για την περιοχή σου, να φεύγουν και μετά η ίδια η περιοχή να μην είναι σε θέση είτε να δημιουργήσει το follow up ώστε να υπενθυμίζει την παρουσία της στην αγορά, είτε να μην εκπέμπει το συγκεκριμένο μήνυμα που θέλει να εκπέμψει με βάση τα στοιχεία του τουριστικού προϊόντος το οποίο διαθέτει η περιοχή.

Το να φέρουμε έναν blogger ή έναν δημοσιογράφο, ο οποίος γράφει για βουνά και να του παρουσιάζουμε τις θάλασσες, τότε κακώς τον φέραμε. Εκείνο το οποίοι χρειάζεται είναι πλέον να υπάρχουν «χειρουργικές» μέθοδοι προσέγγισης των αγορών, γιατί ο ανταγωνισμός σοβεί και από τρίτες, αλλά και από το εσωτερικό και ειδικά η Σκιάθος θα έλεγα ότι έχει τρομερές δυνατότητες να καταστεί ένας διεθνής προορισμός».