O επικεφαλής της μειψοφίας (αρ) κ. Πλωμαρίτης Νικόλαος

Ακούστηκε ότι ιδιωτικό λεωφορείο που δουλεύει μόνο τους 5 καλοκαιρινούς μήνες έχει κέρδος 60.000 €…. και το πιστεύω ..!!!

Αν αληθεύει ότι το συγκεκριμένο λεωφορείο αποφεύγει να λειτουργεί εδώ και χρόνια τους χειμερινούς μήνες φυσικό είναι να έχει κέρδος … όταν τα δρομολόγια που είναι υποχρεωμένο να εκτελεί σαν μικρογραμμή ΚΤΕΛ …. τα εκτελούν εδώ και χρόνια τα δημοτικά λεωφορεία και τα αλλά ιδιωτικά .

(Το να μην εκτελεί δρομολόγια για 7 μήνες είναι παράβαση και κανονικά του αφαιρείτε η άδεια εκτέλεσης γραμμής ΚΤΕΛ.

Έτσι ο συγκεκριμένος ιδιοκτήτης έχει κέρδος τα χειμερινά λειτουργικά έξοδα , που δεν εκτελεί σε βάρος των άλλων λεωφορείων , που το λιγότερο είναι :

Η βάρδια της γραμμής «Σκιάθος -Κουκουναριές» τον χειμώνα είναι 12 ώρες όσα και αν είναι τα λεωφορεία και νόμιμα σε κάθε λεωφορείο απαιτούνται 2 βάρδιες υπαλλήλων … νόμιμα … και για τα ρεπό …

Άρα =>

Για 12 ώρες την ημέρα για 7 μήνες =>

7 μήνες >< 4 υπαλλήλους (2 οδηγοί + 2 εισπράκτορες) >< 2.650 € κόστος (μισθός – ασφάλεια – κρατήσεις) = 74.200 €
(Χωριά τα πετρέλαια , λειτουργικά , ασφάλεια λεωφορείου , ζημιες κ.λ.π)

Άρα , αν αληθεύουν τα παραπάνω , από αυτά που δηλώνει ως έσοδα στο κράτος για τους 5 μήνες λειτουργίας του λεωφορείου (60.000 €) αν δούλευε νόμιμα και τους άλλους 7 μήνες που υποχρεούται από τον νόμο αλλιώς θα του πάρουν την άδεια , θα «έμπαινε …μέσα» μόνο απο προσωπικό (με κατα την νόμιμη οδό) κατα =>

=> 74.200 – 60.000 = 14.200 €

– 14.200 €

Λυπάμαι που κάποιοι προσπαθούν να μας παραπλανήσουν μόνο και μόνο για να κάνουν το καπρίτσιο τους και να λειτουργήσουν τα δημοτικά λεωφορεία προς οικονομικό όφελος των άλλων 2 ιδιωτικών

…. και ο νοών νοείτω ….

Τι το ποιο απλό … μια οικονομοτεχνική μελέτη και μια μελέτη βιωσιμότητας για να αναλογιστεί ο κάθε σκιαθίτης και να …. κατασταλάξει

Φοβόμαστε κάτι … δεν θέλω να το πιστεύω

Έτσι απλά … καλημέρα